Gå til innhold

Hvor mange sykt-barn dager har dere igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva gjør man om de snart er oppbrukt?😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 4 igjen i år.  Mannen har også 4 av sin kvote. Håper på lite sykdom🤞🏻to barn. Om ikke må det bli ulønnet perm i tilfellet, men satser mest på lite sykdom

Anonymkode: 6b4f4...d02

Skrevet

Har 7 igjen, et barn i barnehage og en i småskolen. Spent på høst/vinter i år, da kan de ryke fort! Var mye sykdom i fjor. 

Blir de brukt opp, har jeg 2 ekstra (jobber i staten), ellers blir det vel ulønnet permisjon eller hjemmekontorløsning. Har en ganske grei leder der. 

Anonymkode: 74997...ec8

Skrevet

Alle. Tre barn mellom 6 og 10 år. Friske og raske heldigvis.

Anonymkode: 43888...8b8

Skrevet

Mener jeg har 25 igjen. Mannen har 30. Har kroniskt sykt barn så har mer enn vanlig. To barn. 

Anonymkode: cbf11...017

Skrevet

Har 10 igjen, ikke brukt noen. 2 barn. Har barna 50/50 og jobber nattevakt så har dem ikke når jeg jobber. De har nesten ikke vært syke i år uansett. 4 og 11 år.

Anonymkode: 26ad1...bad

Skrevet

Har ingen syke barn dager...barn fyller 13 i år

Anonymkode: 2f2ae...7a6

Skrevet

Har brukt 3 dager, har to barn, en i bhg og en på skolen. Men vi er heldige med arbeidsgivere. Hvis et barn er sykt så tar jeg ofte formiddagen på jobb og drar hjem i lunsjen og bytter med mannen min. På den måten slipper vi å bruke dager. 

Anonymkode: ac536...b5f

Skrevet

Alle

Anonymkode: 48e77...77b

Skrevet

8 dager igjen. + 2 ekstra dager(statlig ansatt) barn på 10 og 11, og over de verste årene med sykdom, men vinteren var tøff i år for yngste. Covid * 2 og omgangssyke 🤯

Anonymkode: 83b92...02e

Skrevet

Har to barn, de har aldri vært særlig syke.  Ikke brukt noen dager hittil i år.

Anonymkode: 31899...c07

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Har 7 igjen, et barn i barnehage og en i småskolen. Spent på høst/vinter i år, da kan de ryke fort! Var mye sykdom i fjor. 

Blir de brukt opp, har jeg 2 ekstra (jobber i staten), ellers blir det vel ulønnet permisjon eller hjemmekontorløsning. Har en ganske grei leder der. 

To ekstra? Har man det i tillegg til de 10 dagene? Jobber i staten jeg også

Skrevet

Jeg har 4 dager, mannen har 5. To barn i barnehage.

Anonymkode: 81c40...4a1

Skrevet

Mannen har 10 dager, jeg har 9 dager. Barna har vært syke utover en dag, men de er i skolealder så det er stort sett null stress for mannen å ha hjemmekontor. 

Anonymkode: 4055c...9b7

Skrevet
Tillia skrev (1 time siden):

Ja, i det statlige tariffoppgjøret i fjor fikk de som har to barn to ekstra dager. 

Jeg har tre barn og har 9 dager igjen. Minstemann hadde sitt første år i barnehagen, så gikk med en del sykt barn dager på han i vinter. 

Anonymkode: 4fa26...c53

Skrevet

Min mann har 20 dager for jeg er uføretrygdet. Han har kun 3 igjen, det har vært et brutalt år. 

Anonymkode: 0bbcd...f3a

Skrevet
Tillia skrev (2 timer siden):

Ja, de er i tillegg til de 10 dagene. Sjekk det ut ☺️ kjekt å ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...