Gjest Gjest_Nysgjerrig_* Skrevet 18. januar 2006 #1 Skrevet 18. januar 2006 Leste noe på Internett om å bruke ingefær i forbindelse med analsex. Noen som har prøvd det?
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #2 Skrevet 18. januar 2006 Ingefær i stedet for pi...en Hørtes vont ut
Tekumseeh Skrevet 19. januar 2006 #3 Skrevet 19. januar 2006 Det var noe om en ingefærrot man skulle skrelle og føre inn der bak. Den skulle vistnok svi skikkelig først, også skulle hele området bli ekstremt følsomt etterpå. Det var i forbindelse med en bdsm/fetish-tråd på erotikknett jeg leste om det tror jeg. Høres spennende ut, men har aldri prøvd det.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #4 Skrevet 19. januar 2006 hva er dette et forsøk på. Håper du er klar over at du kan dø av å spise en hel ingefærnøtt!
Murf Skrevet 19. januar 2006 #5 Skrevet 19. januar 2006 hva er dette et forsøk på. Håper du er klar over at du kan dø av å spise en hel ingefærnøtt! ← Eh? Ingefærnøtter? Ingefær spises som rot. Hva andre gjør med ingefæren sin er ikke min sak. (lister meg stille ut igjen)
siebaeo Skrevet 19. januar 2006 #6 Skrevet 19. januar 2006 hva er dette et forsøk på. Håper du er klar over at du kan dø av å spise en hel ingefærnøtt! ← Du tenker vel på muskat tenker jeg...
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #7 Skrevet 19. januar 2006 :grine2: :grine2: :grine2: Ja. det er nok muskatnøtt du snakker om ja! Det er visst et afrodisiakum i små mengder men kan være dødelig i store. Ang. ingefærrot og økt følsomhet: virker dette bare i analen da, eller kan man prøve effekten i det "riktige" hullet også?
Orestes Skrevet 20. januar 2006 #8 Skrevet 20. januar 2006 Har lest om dette, det kalles visst "figging". Google på det, så finner du nok svar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå