AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #1 Skrevet 17. august 2023 Ville dere reagert negativt hvis dere f.eks. var på partur i skogen eller på fjellet, fant ut at det var deilig å hoppe uti et tjern og så fikk den andre mannen reisning? Eller i en badstu eller en annen naturlig setting der dere var uten klær? Spør, fordi vi opplevde noe lignende. Men ingen av de andre, han eller hun, brydde seg. Ingen kommentar, ingen annen måte å oppføre seg på, inntil det gikk over. Men synlig, full stå var det jo en stund. Uvant, har aldri opplevd før. Oppførselen deres avvæpnet hele greia, litt imponerende at de tok det sånn. Men rart. Anonymkode: df12e...efe
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #2 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ville dere reagert negativt hvis dere f.eks. var på partur i skogen eller på fjellet, fant ut at det var deilig å hoppe uti et tjern og så fikk den andre mannen reisning? Eller i en badstu eller en annen naturlig setting der dere var uten klær? Spør, fordi vi opplevde noe lignende. Men ingen av de andre, han eller hun, brydde seg. Ingen kommentar, ingen annen måte å oppføre seg på, inntil det gikk over. Men synlig, full stå var det jo en stund. Uvant, har aldri opplevd før. Oppførselen deres avvæpnet hele greia, litt imponerende at de tok det sånn. Men rart. Anonymkode: df12e...efe Det er det som er med oss mannfolk, det er ikke alltid vi greier å styre hvordan pikken oppfører seg. Jeg hadde allikevel prøvd å skjule det på en bedre måte og ikke bare sittet der med jernet i lufta. Anonymkode: b0578...c23 8
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #3 Skrevet 17. august 2023 Slikt kan ikke alltid kontrolleres, så jeg hadde ikke reagert på at han fikk ereksjon. Hadde dog reagert svært negativt på at han ikke gjorde noe forsøk på å skjule det. Anonymkode: 75d13...1f6 10 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #4 Skrevet 17. august 2023 Ser ikke helt hva som er vanlig med å kle seg naken foran kreti og pleti. Anonymkode: 830f9...72b 8 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #5 Skrevet 17. august 2023 Jeg som kvinne hadde synes det var utrolig ekkelt, for det er jo tydelig at han har glant på kvinnekroppen min og fått stå av synet. Det høres enda verre ut at den som fikk denne reisningen tydeligvis ikke gjorde noe forsøk på å skjule det eller gjemme den, men bare gikk rundt til den "gikk over"... Anonymkode: db0b3...647 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #6 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ville dere reagert negativt hvis dere f.eks. var på partur i skogen eller på fjellet, fant ut at det var deilig å hoppe uti et tjern og så fikk den andre mannen reisning? Eller i en badstu eller en annen naturlig setting der dere var uten klær? Spør, fordi vi opplevde noe lignende. Men ingen av de andre, han eller hun, brydde seg. Ingen kommentar, ingen annen måte å oppføre seg på, inntil det gikk over. Men synlig, full stå var det jo en stund. Uvant, har aldri opplevd før. Oppførselen deres avvæpnet hele greia, litt imponerende at de tok det sånn. Men rart. Anonymkode: df12e...efe Nei, så lenge han ikke dreier oppmerksomheten dithen og vifter den rundt så er slikt helt grei. Kan selv registrere reisning i ulik grad selv når jeg kan nyte friheten i å være naken. Anonymkode: 5cf14...fa4 5
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #7 Skrevet 17. august 2023 Nøyaktig samme innhold tråd finnes langt tilbake….. Anonymkode: fdc8f...5ad 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #8 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg som kvinne hadde synes det var utrolig ekkelt, for det er jo tydelig at han har glant på kvinnekroppen min og fått stå av synet. Beklager å knuse illusjoner her altså, men kroppen din har nødvendigvis ikke noe som helst med ereksjonen hans å gjøre i det hele tatt. Menn får x antall ereksjoner i løpet av et døgn, også når vi sover. Det trenger ikke ha noe med ytre stimuli å gjøre, og som jeg skriver i mitt forrige innlegg kan det for han være en indre trigger akkurat som det er for meg i friheten av å være naken. Anonymkode: 5cf14...fa4 17 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #9 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg som kvinne hadde synes det var utrolig ekkelt, for det er jo tydelig at han har glant på kvinnekroppen min og fått stå av synet. Anonymkode: db0b3...647 Trenger jo ikke å være din kropp han reagerte på. Kan det tenkes at han tenner på sin egen kjæreste så henne naken og fikk seksuelle tanker om henne? Eller er du en av de som tenker at verden kun snurrer rundt ditt rævhøl? Anonymkode: b0578...c23 15 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #10 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ville dere reagert negativt hvis dere f.eks. var på partur i skogen eller på fjellet, fant ut at det var deilig å hoppe uti et tjern og så fikk den andre mannen reisning? Eller i en badstu eller en annen naturlig setting der dere var uten klær? Spør, fordi vi opplevde noe lignende. Men ingen av de andre, han eller hun, brydde seg. Ingen kommentar, ingen annen måte å oppføre seg på, inntil det gikk over. Men synlig, full stå var det jo en stund. Uvant, har aldri opplevd før. Oppførselen deres avvæpnet hele greia, litt imponerende at de tok det sånn. Men rart. Anonymkode: df12e...efe Dette har du skrevet om for lenge siden, er du sjokkskadet fortsatt? Anonymkode: 0a526...f9e 2
Tennplugg Skrevet 17. august 2023 #11 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg som kvinne hadde synes det var utrolig ekkelt, for det er jo tydelig at han har glant på kvinnekroppen min og fått stå av synet. Det høres enda verre ut at den som fikk denne reisningen tydeligvis ikke gjorde noe forsøk på å skjule det eller gjemme den, men bare gikk rundt til den "gikk over"... Anonymkode: db0b3...647 Du får sette deg her inntil videre da.... 11 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #12 Skrevet 17. august 2023 Jeg hadde ikke brydd meg, men jeg hadde forventet at han ikke spradet rundt som om han var stolt av den. Anonymkode: ea2a0...ee1
Enmanelskeråhate Skrevet 17. august 2023 #13 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nøyaktig samme innhold tråd finnes langt tilbake….. Anonymkode: fdc8f...5ad Ja var akkurat det jeg tenkte
Rosa Gnom Skrevet 17. august 2023 #14 Skrevet 17. august 2023 Dette er ingen skandale i det hele tatt. Avogtil så lever min penis sitt eget liv. Det er ikke noe jeg kan styre sånn sett? Plutselig så er den erigert. Dette har skjedd i så mange forskjellige settinger. Tror at dette er helt normalt. Betyr ikke at jeg har lyst til å ligge med alle eller er kåt bare fordi jeg har stå til tider. 2
GammelKaktus Skrevet 17. august 2023 #15 Skrevet 17. august 2023 Menn kan jo få ståpikk av å se en vaskemaskin så jeg hadde ikke tatt det personlig. Hadde ikke tenkt noe over det for å være helt ærlig. 5
Mann1977 Skrevet 17. august 2023 #16 Skrevet 17. august 2023 Som naturist og mann tenker jeg at pikken er naturlig og at om den får ereksjon, er det lurt å ta seg ett bad så den sannsynligvis blir slapp igjen. Å gå rundt med ståpikk er ikke så behagelig for andre og kan virke krenkende. Om alle som er tilstede er trygge på hverandre så er det ingen ting å bry seg om. 4
feliek54 Skrevet 20. august 2023 #17 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (På 17.8.2023 den 14.03): Ville dere reagert negativt hvis dere f.eks. var på partur i skogen eller på fjellet, fant ut at det var deilig å hoppe uti et tjern og så fikk den andre mannen reisning? Eller i en badstu eller en annen naturlig setting der dere var uten klær? Spør, fordi vi opplevde noe lignende. Men ingen av de andre, han eller hun, brydde seg. Ingen kommentar, ingen annen måte å oppføre seg på, inntil det gikk over. Men synlig, full stå var det jo en stund. Uvant, har aldri opplevd før. Oppførselen deres avvæpnet hele greia, litt imponerende at de tok det sånn. Men rart. Anonymkode: df12e...efe Jeg har vet på flere naturist steder og sett flere pikke med stå. Det kan ikke styrer og er helt ok
911 Skrevet 24. august 2023 #18 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (På 17.8.2023 den 14.45): Beklager å knuse illusjoner her altså, men kroppen din har nødvendigvis ikke noe som helst med ereksjonen hans å gjøre i det hele tatt. Menn får x antall ereksjoner i løpet av et døgn, også når vi sover. Det trenger ikke ha noe med ytre stimuli å gjøre, og som jeg skriver i mitt forrige innlegg kan det for han være en indre trigger akkurat som det er for meg i friheten av å være naken. Anonymkode: 5cf14...fa4 👏 Presis. Sånn er det. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #19 Skrevet 24. august 2023 Jeg ( voksen dame ) hadde ikke brydd meg i en situasjon som den du beskriver, hadde latet som ingenting. Ereksjon er ikke ensbetydende med direkte opphisselse, har forstått det som den der av og til lever sitt eget liv 😅 Anonymkode: fcfc7...275 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #20 Skrevet 24. august 2023 Hadde han hatt mindre enn min, så hadde fruen blitt skuffet. Det var ikke det hun ble fortalt av venninna når de planla par turen. Min brukte damene som stupebrett. Anonymkode: 7b4f3...b45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå