AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #1 Skrevet 17. august 2023 På grunn av snorking og søvnproblemer har vi ikke sovet på samme rom på lenge. Vi sover begge to, så jeg er fornøyd sånn sett. Men føler noen ganger det er litt rart, og at ingen andre gjør det som oss. Ingen barn. Andre som sover på hvert sitt rom, og trives med det? Anonymkode: bf92a...a79
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #2 Skrevet 17. august 2023 Jeg vet bare om et par som har hvert sitt soverom, men det er kun fordi de ikke tåler trynene på hverandre, og for egoistiske til å skille seg. «For barnas skyld» så klart… Jeg tenker det må være stusselig? Har dere sex? Anonymkode: 48c05...377
Apekatten Skrevet 17. august 2023 #3 Skrevet 17. august 2023 Jeg og samboeren min sover på hvert vårt rom. Hender jeg legger meg sammen med han ila natta. Vi deler seng på kveldstid, da ser vi serie, har sex og koser. Etterpå legger vi oss på hvert vårt rom. Det funker bra for oss.
Lulo456 Skrevet 17. august 2023 #4 Skrevet 17. august 2023 Jeg og min mann sover på samme soverom, den nærheten vi har når vi sover er viktig for oss begge i en ellers hektisk hverdag. vi har nå fått vår første baby så mannen sover på gjesterommet de dagene han skal på jobb, men planen er at han flytter tilbake til vårt soverom så snart tulla lager mindre lyd på natten.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #5 Skrevet 17. august 2023 Vi har hvert vårt soverom, i hver vår etasje med hvert vårt bad til og med. Topp søvnkvalitet for begge, vi er friske og opplagte hver dag etter en god natts søvn og er veldig glad i hverandre. Anonymkode: b615c...53b 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #6 Skrevet 17. august 2023 Vi har hvert vårt rom og elsker det, begge sover bedre og er dermed er humøret også bedre. Når jeg har nevnt det for andre så viser det seg at det ikke er så uvanlig som mange kanskje tror. Anonymkode: 8c2ec...ef9 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #7 Skrevet 17. august 2023 Det er ikke så uvanlig. Jeg kjenner mange som har seperate soverom. Vi har det selv i perioder hvor mannen snorker pga allergi. Anonymkode: 9789a...b58
Frøkenfryd30 Skrevet 17. august 2023 #8 Skrevet 17. august 2023 Vi sover på hvert vårt rom.. Han snorker..
Vera Vinge Skrevet 17. august 2023 #9 Skrevet 17. august 2023 Vi sover på hvert vårt soverom. Begynte med det pga minstemann sov så urolig pga langvarig refluks. Nå sover han mye bedre, men våkner fortsatt om natta selv om han er fem år. Og så har vi et annet barn som har trengt en del medisinsk oppfølging på nattestid, så derfor har vi fortsatt å sove hver for oss. Håper å kunne sove sammen igjen i fremtiden. Selv om jeg må innrømme at det er litt deilig å sove alene også, siden jeg sover bedre da.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #10 Skrevet 17. august 2023 Jeg kjenner noen som gjør dette pga den ene jobber skift, og den andre må alltid opp tidlig. De har vært sammen over 20 år, og aldri forstått annet enn at de har det veldig bra. Men søvn er viktig 🙈 Så var det visst liv å «besøke» hverandre ved behov 😅 De sovet selvfølgelig sammen hvis vi er på turer etc. Anonymkode: 67bae...579
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #11 Skrevet 17. august 2023 Vi sover på rom med hvert vårt barn. Men han legger seg alltid sammen med meg og vi prater litt, han masserer meg til jeg sovner. Så merker ikke så mye til at vi ikke sover på samme rom lenger Anonymkode: a8c57...684
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #12 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi har hvert vårt rom og elsker det, begge sover bedre og er dermed er humøret også bedre. Når jeg har nevnt det for andre så viser det seg at det ikke er så uvanlig som mange kanskje tror. Anonymkode: 8c2ec...ef9 Det er jo godt å høre. Jeg føler ingen sover på forskjellige rom, men godt å høre det er fler som har den løsningen. Hos oss er det for mannen sier jeg snorker, han fikk ikke sove, og jeg fikk ikkenoe for han vekte meg hele tiden. Nå får vi hvertfall sovet begge to på natta. Anonymkode: bf92a...a79
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #13 Skrevet 18. august 2023 Sover ofte på sofaen mens kona på soverommet, men det er mest pga tarmdyttere som gjør at jeg fiser mye i søvne, noe kona våkner av. Anonymkode: ff119...26b
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #14 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): tarmdyttere Tarmproblemer* Satans autokorrekt Anonymkode: ff119...26b 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #15 Skrevet 18. august 2023 Vi sover på hvert vårt rom også. Begge får en god natt søvn og vi elsker fortsatt hverandre høyt. (Gift i 12 år) Anonymkode: b73c8...0bd
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #16 Skrevet 18. august 2023 Det er mye mer normalt enn mange tror. Folk tror det vil fremstå som de ikke er glad i hverandre, ikke har sex etc når man ikke sover sammen. Etter mange år med svært lite og elendig søvn fordi mannen snorker og har restless legs, så klarte jeg ikke mer. Nå sover vi hver for oss i hverdagen, og sammen i helgene. Jeg er mye mer uthvilt, det er mye mindre småkrangling og jeg elsker Å SOVE alene og få maks ut av søvnen for å klare jobb og hverdag. Jeg elsker mannen min dypt selv om. Men uten god søvn hadde vi garantert endt i skilsmisse. Å ha svært dårlig/lite søvn med mange oppvekninger HVER NATT er ekstremt helsefarlig og gjør at man bare er mye mer utslitt, grinete og i fare for sykdom.. Anonymkode: 6910c...862
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #17 Skrevet 18. august 2023 Nei, vi sover sammen og skal fortsette med det selv om vi får en baby nå. Vi har vært små barns foreldre før, og vet godt hva lite søvn innebærer. Jobb eller ikke. Det er en del av livet. Pluss, så deilig å legge seg inntil sin kjære hver natt og kose, sovne i armkroken. Vi begge er snorkere også, lever med det. Og sover jeg shit står jeg opp. Samme gjør han. Føler at å sove separat ødelegger litt av forholdet. Og man freindsoner mer. Og mer praktisk fungerende familie enn partnere. Sånn vil ikke jeg leve. Anonymkode: 2ff08...f97
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #18 Skrevet 18. august 2023 Vi sover på hvert vårt soverom. Jeg fikk ikke én hel natts søvn da vi flyttet sammen, og jeg fungerte hverken hjemme eller på jobb. La meg på gjesterommet etterhvert, og fant ut at det var det som måtte til. Å sove på samme rom er ikke tegn på kjærlighet. Å unne hverandre søvn og god helse er kjærlighet. Nå er humøret mye bedre, jeg virker på jobb, og vi har masse kos og sex. Om morgenen kommer jeg inn og kysser han god morgen ❤️ Anonymkode: e9369...79b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå