AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #1 Skrevet 17. august 2023 Jeg har møtt en dude på Tinder og vi har vært på 2 dates sammen da jeg har overnattet hos han begge gangene. Vi liker begge å se på de samme seriene og han vil alltid spandere på meg. Han virker veldig interessert i meg, men la merke til at han hadde lagt til 2 bilder i dag på Tinder profilen sin. Burde jeg reagere på det? Anonymkode: fe40b...2a3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #2 Skrevet 17. august 2023 *Burde jeg reagere at han oppdaterte bildene sine på Tinder etter 2 date? ts Anonymkode: fe40b...2a3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #3 Skrevet 17. august 2023 Det betyr jo at han ønsker flere henvendelser på Tinder. Kanskje han vil prøve litt forskjellige før han velger ut en match? Anonymkode: 6643d...6e7 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #4 Skrevet 17. august 2023 Hvorfor har du overnattet så tidlig med han egentlig? Hadde ikke blitt intim med en fremmed så lett. Man vet aldri hvor mange folk ligger med og hva sykdommer de har. Anonymkode: c4482...9bb 4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #5 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor har du overnattet så tidlig med han egentlig? Hadde ikke blitt intim med en fremmed så lett. Man vet aldri hvor mange folk ligger med og hva sykdommer de har. Anonymkode: c4482...9bb Overnattet da jeg bor i Drammen og han i Oslo og orket ikke å dra tilbake den dagen da han virket hyggelig. Hadde dratt tilbake til Drammen hvis jeg følte at vi ikke hadde kjemi ts Anonymkode: fe40b...2a3 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #6 Skrevet 17. august 2023 Det er overnattingsmuligheter i Oslo som ikke innebærer å overnatte hos en mann som kan vise seg å være en psykopatisk morder! Alle klarer å virke som de er grei selv om de har vonde hensikter! Men godt at det gikk bra! Men han var tydeligvis ikke helt fornøyd siden han leter videre etter en dame/sex Anonymkode: 6643d...6e7 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #7 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er overnattingsmuligheter i Oslo som ikke innebærer å overnatte hos en mann som kan vise seg å være en psykopatisk morder! Alle klarer å virke som de er grei selv om de har vonde hensikter! Men godt at det gikk bra! Men han var tydeligvis ikke helt fornøyd siden han leter videre etter en dame/sex Anonymkode: 6643d...6e7 Vi har planlagt å møtes nese helg og se på en film på utekino og han har sendt meg meldinger og spør om dagen min og vil møtes da Ts Anonymkode: fe40b...2a3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #8 Skrevet 17. august 2023 Reagere burde du ikke da du ikke har noe å reagere på. Hintet burde du derimot ta. Anonymkode: 7955a...4cc 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #9 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Reagere burde du ikke da du ikke har noe å reagere på. Hintet burde du derimot ta. Anonymkode: 7955a...4cc Hvorfor vil han møtes da? ts Anonymkode: fe40b...2a3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #10 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han virker veldig interessert i meg, men la merke til at han hadde lagt til 2 bilder i dag på Tinder profilen sin. Burde jeg reagere på det? Anonymkode: fe40b...2a3 Du er fortsatt på Tinder selv hvis du kan se det. Anonymkode: b34a0...571 5 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #11 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): *Burde jeg reagere at han oppdaterte bildene sine på Tinder etter 2 date? ts Anonymkode: fe40b...2a3 Jeg ville gjort det. Gedigen turn-Off. Anonymkode: 5eabe...65a 5 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #12 Skrevet 17. august 2023 Ville ikke lagt for mye i det. Han liker deg jo åpenbart ettersom han vil møte deg igjen, men han kjenner deg jo ikke godt nok til å vite om du er kvinnen i hans liv. Selv datet jeg også andre samtidig som jeg datet han jeg nå er sammen med, det er helt normalt i dagens datingsamfunn. Anonymkode: dee61...751 4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #13 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du er fortsatt på Tinder selv hvis du kan se det. Anonymkode: b34a0...571 Er der når jeg kjeder meg, men har ikke oppdatert profilen min Anonymkode: fe40b...2a3
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. august 2023 #14 Skrevet 17. august 2023 Nei egentlig ikke, han har jo nettopp møtt deg og vet jo ikke sikkert om det blir dere. Han er jo åpenbart interessert , siden han vil møte deg igjen
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #15 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Er der når jeg kjeder meg, men har ikke oppdatert profilen min Anonymkode: fe40b...2a3 Kanskje han også "kjedet seg. Anonymkode: b34a0...571 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #16 Skrevet 17. august 2023 Dere har bare møttes to ganger, så det er ikke så rart han fortsatt holder andre muligheter åpne. Jeg hadde nok blitt avtent, men hvis du fortsetter videre vet du hvertfall hvor han står Anonymkode: d102a...b4e 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #17 Skrevet 17. august 2023 Min erfaring - de som oppdaterer bildene sine på nettdatesider etter at de har vært på flere dater med meg, de bare spiller og håper å få sex før de møter en de vil være i et forhold med. Jeg hadde ikke giddet å ta dette videre. Anonymkode: 4b369...848 6
Gjest WhisperingWind Skrevet 18. august 2023 #18 Skrevet 18. august 2023 Som ny i nettdating har jeg lært mye på kort tid. Som om at det er helt vanlig å multidate uten forpliktelser uten annet er avtalt. Fant min bestekompis der faktisk 😅 Vi var dønn ærlig fra start av. Også om at vi datet andre og vi ikke hadde noen forpliktelser ovenfor hverandre med mindre vi snakket om det. Vi endte som sagt opp som venner så det var ikke noe problem. Den andre jeg fikk skikkelig connection med var jeg like åpen og transperant med og han også. Han var krystallklar på at han kun var intr i meg etter andre date. (Chattet MASSE) Han slettet Tinder på dag 4. Jeg slettet min også like etter og vi er nå på andre uke der vi begge er enig om å kjøre løpet fullt ut helt eksklusiv. Det er vel kanskje fordel med å date i 40 årene der begge har barn og livserfaring. Vi bare kuttet all drama, bullshit og spill. Beste råd. Vær åpen og direkte.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #19 Skrevet 18. august 2023 Er som flere sier at dere har akkurat truffet hverandre. Men jeg vet det hadde blitt ganske off for meg allikevel. Anonymkode: 54ebd...f22 1 1
ESFP Skrevet 18. august 2023 #20 Skrevet 18. august 2023 Du tar flere dumme valg her. Du reiser til ham på både første og andre date og du overnatter begge gangene. Du gjør det alt for enkelt for ham. Han sitter bare hjemme hos seg selv og får det han trenger. Han er interessert i deg, men siden han oppdaterer Tinder er det stor sjanse for at han bare er interessert i deg for enkel sex. Det lureste du kam gjøre er å fortelle ham hva du ønsker og se om han ønsker det samme. 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå