AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #1 Skrevet 17. august 2023 Til deg som ikke hadde en veldig kosete baby, ble hun/han mer kosete etterhvert? Isåfall når? Datteren min på 10 uker er ikke kosete i det hele tatt, hater å ligge på brystet og trives best alene… Jeg synes dette er veldig trist, og føler hun ikke er glad i meg, hører liksom alle andre sier at babyen deres alltid vil kose eller at de er klistremerke babyer. Lurer nesten på om dette er unormalt? Ja det er bra hun er selvstendig, men hadde vært koselig om hun ville ligget å kost litt på brystet til meg eller barnefar av og til Hun lå mye på brystet vårt i starten, til hun ble ca. 6 uker, da plutselig ville hun ikke mer en dag… håper på svar Anonymkode: 5a918...dae 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #2 Skrevet 17. august 2023 Ingen av mine har vært "kosebabyer". Med eldstemann hørte jeg på mamma-politiet som sa at man MÅTTE ligge hud-mot-hud så mye som mulig, osv. Jeg hatet det - og det gjorde heldigvis ungen også 😛 Mine har ikke vært kosere, men de har vært veldig opptatt av at de vil bli båret omkring for å se på ting. Så de får kroppskontakt, men ikke "kosing". Og ingen har likt å sitte i bæresele. Anonymkode: 969a8...70c 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #3 Skrevet 17. august 2023 Nyt det, sier jeg… Hilsen en med en 4-åring som fremdeles helst vil være klistret på meg 😅 Anonymkode: 127fe...29c
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #4 Skrevet 17. august 2023 Min var kosete frem til han fant ut at verden var mer enn bare meg. Tipper han var rundt 6 uker gammel da det gikk opp for han. Det nærmeste vi kom kosing da var når jeg holdt han mens han så på verden eller at han satt på fanget mitt og så på verden. Han er nå 1,5 år gammel og er kun interessert i kos når han er syk, redd eller har slått seg, og sitter i armkroken i korte omganger når han ser på barne-TV etter kveldsbad. Ellers forsvinner han av gårde når han vil være for seg selv og kommer tilbake igjen når han vil ha selskap. 😛 Anonymkode: 530fc...cd6 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #5 Skrevet 17. august 2023 Min ble kosete da hun var rundt 3-4 år. Før det var hun som en mark. Anonymkode: b211a...b27
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #6 Skrevet 17. august 2023 Min har begynt å bli mer kosete nå ved 9 mnd. Før det kavet han når han ble trøtt og ville helst sove for seg selv, sovnet lun på meg etter vaksine, ved sykdom osv. fortsatt ikke supermoderne med litt mer hvertfall. Det er normalt med både kosete og ikke-kosete babyer🫶🏻 Anonymkode: 8500e...446 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #7 Skrevet 17. august 2023 Min er 20 mnd og blir mer og mer kosete (heldigvis) Var absolutt ikke kosete de første mnd. Ville sove på meg, men våken var det null kos å få 😄 Anonymkode: 23337...0c6 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #8 Skrevet 17. august 2023 Mi jente er heller ikke så veldig glad i kos hun er 8 mnd. Hun har ikke tid. Synes det var skikkelig vondt før. Tenkte det samme som deg. At hun ikke var glad i meg osv. Men nå slapper jeg litt mer av. Og tenker at det helt sikker kommer senere. Håper jeg!😂🤞🏼 Anonymkode: 4bfce...1c4 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #9 Skrevet 17. august 2023 Vet akkurat hvordan det er. Har en katt(unge) på ti mnd og jeg får aldri kose med ham, han bare går. Føler meg så uelsket!! Anonymkode: 232ee...64a
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #10 Skrevet 19. august 2023 Broren min var slik. Amming måtte skje sittende, og han ville helst ligge så han kunne sprelle fritt. Soving skulle helst skje i vogna, eller til nød i egen seng, og rolige kosemorgener i senga til mamma var helt uaktuelt. Det gikk litt over når han klarte å bevege seg rundt. Da kunne han krabbe rundt, og så komme tilbake for en kort kos på fanget. Når han ble enda litt større likte han godt å sitte inntil, og i perioder ville han sitte i armkroken. Han har aldri vært noen klemmer, men har ingenting i mot en sosial klem. Det viser seg at han alltid har vært varm av seg, så da han var barn syntes han det var ubehagelig varmt å være for tett på andre mennesker. Han fortalte også det åpenbare, at han bare likte å sitte i armkroken om vinteren, for da var det kaldt nok i stua. Han er typen som går rundt med shorts nesten hele året. Anonymkode: b562c...3c3 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #11 Skrevet 19. august 2023 Barnet mitt var aldri kosete. Hatet å sove oppå oss, bli bysset eller noe spesiell nærhet. Du må rett og slett legge vekk dine behov og ønsker og imøtekomme det. Det har ingenting med hvor glad barnet ditt er i deg. Anonymkode: 1ddb9...6f8 2
Tjoheiii Skrevet 19. august 2023 #12 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (På 17.8.2023 den 13.33): Nyt det, sier jeg… Hilsen en med en 4-åring som fremdeles helst vil være klistret på meg 😅 Anonymkode: 127fe...29c Underskriver dette, har to klistremerker jeg😂 mine er 3 måneder og 2 år🫠
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå