Gå til innhold

Erfaring med Vimovo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått senebetennelse og har fått resept på Vimovo av legen. Den skal visst være betennelsedempende.

Men tror ikke jeg tør å bruke den, bivirkningslista er jo en "mil" lang.

Noen som har erfaring med denne og fikk du bivirkninger?

Anonymkode: 22d56...7f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker vivomo både for leddsmerter og en kronisk betennelse. Hjelper meg ca 10-20 prosent. Bedre enn ingen ting. 
Ikke fått bivirkning. 
En venninne fungerte det veldig bra på. Hun hadde forbigående betennelse. 

Anonymkode: 073db...64a

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg bruker vivomo både for leddsmerter og en kronisk betennelse. Hjelper meg ca 10-20 prosent. Bedre enn ingen ting. 
Ikke fått bivirkning. 
En venninne fungerte det veldig bra på. Hun hadde forbigående betennelse. 

Ok, tusen takk for svar :)  Da er det trygt å bruke da? Ble bekymra da jeg leste bivirkningslista.

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ok, tusen takk for svar :)  Da er det trygt å bruke da? Ble bekymra da jeg leste bivirkningslista.

TS

Ville ikke bekymret meg når det er kortvarig bruk. Det finnes en litt sterkere  betennelsesdempende som man skal kun gå på i maks 14 dager, så pause en måned. Vivomo er en snillere variant. For snill for min kropp da-mindre funksjon, men kan hende du vil ha effekt.

• Liker 1
Skrevet

Noen som kan forklare hvordan man åpner boksen? Jeg trykker ned og så prøver jeg å vri rundt, men den hakker og det skjer ingenting. 

Anonymkode: 7a7c1...361

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noen som kan forklare hvordan man åpner boksen? Jeg trykker ned og så prøver jeg å vri rundt, men den hakker og det skjer ingenting. 

Prøv og holde den i press nede når du vrir rundt

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan hende du må trykke inn et felt på hver side når du skal åpne. Det er i såfall markert på en måte, men sikkert ikke veldig tydelig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ville ikke bekymret meg når det er kortvarig bruk. Det finnes en litt sterkere  betennelsesdempende som man skal kun gå på i maks 14 dager, så pause en måned. Vivomo er en snillere variant. For snill for min kropp da-mindre funksjon, men kan hende du vil ha effekt.

Ok, tusen takk for svar :)

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Samme her, jeg får ikke åpnet den.

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Samme her, jeg får ikke åpnet den.

TS

Sett den ned på et hardt underlag og legg skikkelig trykk på den før du vrir.. Når du har brutt forseglingen så blir den lettere å få opp. Du kan evt prøve å bruke et eller annet og "sprette" forseglingen (den ringen som sitter fast på korken).

Anonymkode: 05c85...2cc

Skrevet

Sett den ned på et hardt underlag og legg skikkelig trykk på den før du vrir.. Når du har brutt forseglingen så blir den lettere å få opp. Du kan evt prøve å bruke et eller annet og "sprette" forseglingen (den ringen som sitter fast på korken).

Anonymkode: 05c85...2cc

Den ringen som skulle sitte fast på korken sitter ikke fast her. Prøver å vri og vri på korken men den går bare rundt og rundt.

Prøvde å vri på den ringen også, men det gikk heller ikke.

TS

• Liker 1
Skrevet

Brukte den da jeg hadde nakkeprolaps med utfall i høyre arm, med påfølgende anstrengt og betent arm. Vimovo var gull verdt.

Anonymkode: 73078...655

• Liker 1
Skrevet

Den ringen som skulle sitte fast på korken sitter ikke fast her. Prøver å vri og vri på korken men den går bare rundt og rundt.

Prøvde å vri på den ringen også, men det gikk heller ikke.

TS

Trykk ned lokket og vri

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trykk ned lokket og vri

Ok, takk ;) Får prøve det.

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Trykk ned lokket og vri

Nå prøvde jeg det, trykket så hardt jeg kunne, men fortsatt åpner den seg ikke :(

Må visst ha hjelp til dette.

TS

• Nyttig 1
Skrevet

Nå prøvde jeg det, trykket så hardt jeg kunne, men fortsatt åpner den seg ikke :(

Må visst ha hjelp til dette.

TS

Nå ser jeg på min egen boks. Det er en for flrsegling og en ring for barnesikring. Har du løsnet forseglingsringen?

Skrevet

Hvis det er den ringen under selve lokket du mener, så er den nå adskilt fra selve lokket.

Jeg vet ikke hvordan man løsner forseilingen, men for meg ser det ut som den allerede er løsnet.

Vet ikke mer hva jeg kan gjøre, dette er jo helt håpløst :(

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvis det er den ringen under selve lokket du mener, så er den nå adskilt fra selve lokket.

Jeg vet ikke hvordan man løsner forseilingen, men for meg ser det ut som den allerede er løsnet.

Vet ikke mer hva jeg kan gjøre, dette er jo helt håpløst :(

TS

Hahahaha. Jeg må le av/med deg. Jeg brukte selv evigheter på å få åpna boksen😂

Prøvd å google? 

Duu...nå ser jeg på den igjen. Det er to kanter inni lokket. Prøv å knip lokket når du vrir.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Prøvd å google? 

Duu...nå ser jeg på den igjen. Det er to kanter inni lokket. Prøv å knip lokket når du vrir.

Ja, har prøvd å google, men fant ingen svar. Takk for tips, får prøve det.

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Prøvd å google? 

Da er det prøvd og lokket åpner seg fortsatt ikke. Kanskje det er jeg som er for svak i "klypa".

Har senebetennelse i armen, så jeg får vondt av alt dette :(

At det skal være så vanskelig :(

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...