AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #1 Skrevet 17. august 2023 Noen her som har tatt vippeløft mens man ammer. Blir resultatet bra? Anonymkode: d4717...6c2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #3 Skrevet 17. august 2023 Ja, men ta allergitest på feks hals eller lignende for å sikre at du ikke får en reaksjon. Vær obs på at du har høyere sannsynlighet for å utvikle allergi ved å ta slik behandling under amming grunnet hormoner. Anonymkode: 83733...66e
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #4 Skrevet 18. august 2023 Jeg har ikke hatt suksessfull vippeløft siden før jeg var gravid. Prøvde en gang som gravid og en gang mens jeg ammet. Aner ikke om det er tilfeldig eller ikke. Har også merket at jeg ikke lenger klarer å få like bra bøy hjemme med vippetang heller. Kan være ammingen eller bare Vippetangen som har blitt dårligere. Anonymkode: 7be5e...cb9
Teardrop Skrevet 19. august 2023 #5 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (På 17.8.2023 den 11.44): Noen her som har tatt vippeløft mens man ammer. Blir resultatet bra? Anonymkode: d4717...6c2 Njei, anbefaller ikke å ha bay by liggende å spise mens noen gjør vippeløft på deg. Haha. Hvis vippene dine har oppført seg som normalt siden babyen kom, vil jeg tro det går helt fint å ta vippebøy! Jeg prøvde mens jeg var gravid, men vippene mine ville ikke bøye seg. Veldig rart, for jeg gjorde dette flere ganger i året før jeg ble gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå