AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #1 Skrevet 17. august 2023 Skal invitere en som blir 40 med på restaurant. Han er kokk på bocuse d'or nivå og jeg skal overraske med en gave jeg tror han kommer til å like. Men selv er jeg ikke på det nivået i matlaging. Og bruker ikke å "henge" så ofte (aldri) på michelin-restauranter. Så til dere som har vært på både tango og renaa i Stavanger. Hvilke vil dere anbefale og hvorfor? Tenker meny med oppgradert vinpakke. Anonymkode: 4fa47...39d
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #2 Skrevet 17. august 2023 Jeg har ikke vært på noen av dem, men siden du ikke har fått andre svar foreløpig så kan kanskje instagramkontoen til eatingoutinstavanger hjelpe? Heldige vennen din😊 Anonymkode: 29438...0e8 3
ablaze Skrevet 17. august 2023 #3 Skrevet 17. august 2023 Jeg har kun vært på Tango og det er meget bra. Knallbra vin (kan velge mellom to vinpakker - har tatt den dyre hver gang). Renaa er nok nærmere dobbelt så dyrt og det er veldig vanskelig å få bord (men er nok bra om du vil og får plass).
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #4 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har ikke vært på noen av dem, men siden du ikke har fått andre svar foreløpig så kan kanskje instagramkontoen til eatingoutinstavanger hjelpe? Heldige vennen din😊 Anonymkode: 29438...0e8 Ja jeg følger dem 🙂 men også de mangler en sammenligning av disse to. Men har jo fått mange tips til gode restauranter, og slik kunne ha rett forventning til de ulike rettene de serverer ute. Ts Anonymkode: 4fa47...39d
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #5 Skrevet 18. august 2023 ablaze skrev (17 timer siden): Jeg har kun vært på Tango og det er meget bra. Knallbra vin (kan velge mellom to vinpakker - har tatt den dyre hver gang). Renaa er nok nærmere dobbelt så dyrt og det er veldig vanskelig å få bord (men er nok bra om du vil og får plass). Ja jeg har fått interessen av å pare vin til maten, siden jeg har spist veldig mye god mat de siste årene og derfor også opparbeidet meg relativt god kunnskap på god vin. Og det er superspennende h ordan de ulike vinene oppfører seg forskjellig til ulik mat. Så oppgradert vinpakke er et must. Ja prisen er nesten dobbel så dyr på Renaa kontra Tango. Så tror kanskje det blir Tango. Tenker at 3000 kr spandert er mer enn nok.. Han blir nok forhåpentligvis glad uansett. 😊 Ts Anonymkode: 4fa47...39d 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #6 Skrevet 19. august 2023 Jeg ble ærlig talt litt skuffet av Tango da jeg var der, og vil heller anbefale Söl. Det var en fantastisk opplevelse! Anonymkode: 56005...c7b
Gjest Albbas Skrevet 19. august 2023 #7 Skrevet 19. august 2023 Tango har ingen Michelinstjerner, Renaa har to, det sier jo litt? Så er det veldig vanskelig å vurdere hvilken betydning det har for DEG. Jeg var veldig fornøyd på Renaa, er også fornøyd med Tango, og er enig i anbefalingen om SÖL. K2 har du jo også som har stjerne. Ble også veldig positivt overrasket da vi var på Noodle Noodle. Det er ikke en stekte nudler-sjappe som jeg på alvor trodde i flere år før vi dro dit. 🤭
gard Skrevet 5. februar 2024 #8 Skrevet 5. februar 2024 Hva endte du opp med til slutt? Jeg holder nok en knapp på RE-NAA! Fantastisk god mat der en får utrolig mye god sjømat før en går over til litt kjøtt på slutten. Vinpakkene er gode og servicen er helt utrolig uten at det blir for stivt og høytidelig. Tango har også veldig god mat og er litt mer uformelle i stilen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå