Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har teksta med en "gammel flamme" siden mai, og han skulle komme hit i juli. (Han bor i Danmark nå.) Han skulle også møte gamle venner i min by, ikke bare meg.

Vi hadde mye kontakt i starten, han var veldig seriøs og direkte om hva han ville med meg, men så døde det ut litt for meg, da det ble mindre kontakt og kortere mld'er. Han jobber ekstremt mye på sommeren, og skylder hele tiden på jobb. Men han har fortsatt tid til å oppdatere storyen sin x 5 om dagen, med random videoer og selfies. Han deler mer på én uke enn jeg gjør på ett år..

I slutten av juli hadde jeg kommet over han og alt var bare stille. Ferien min var over og tilbake på jobb. Så la jeg ut story om at jeg var på festival forrige helg, og da skrev han plutselig at han kommer i slutten av august. Jeg sa bare noe som at "Da er jeg opptatt, du har ikke lagd noen planer med meg, så kos deg på tur." Han svarte igjen, at "pga. jobb har han ikke kunne planlagt noe, jeg kommer for å møte deg, tenker på deg", blabla. 

Det er mye ved han som irriterer meg og vi har veldig ulike liv, men i og med at vi egentlig ikke "er noe", vil jeg ikke shame han og lashe ut om alt jeg er misfornøyd med.

Jeg vil bare ikke møte han når han kommer, fordi jeg er ferdig. Og jeg synes det er helt fjernt å booke en tur hit, uten å spørre meg om JEG har tid, hvis han fsktisk ville se meg. Han vet at jeg har 100% jobb og barn, så jeg er ikke intr. i å bare møtes på en kaffe etter jobb, når vi ikke har møttes på 10år..

Hvordan avslutte dette på en fin måte, uten at han blir sur/såret? Jeg er veldig konfliktsky og sliter med å være direkte, spesielt når det ikke er noe hyggelig man skal si..

Anonymkode: 48bb4...105

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare si nei, det passer ikke.

Anonymkode: bcec2...328

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

pga. jobb har han ikke kunne planlagt noe, jeg kommer for å møte deg, tenker på deg

"som jeg sa, vi har ikke lagt noen planer, og derfor passer deg ikke for meg. Håper du får en fin tur uansett, og at være er bra når du er her". 

Anonymkode: 1c629...ff9

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

(...) skrev han plutselig at han kommer i slutten av august. Jeg sa bare noe som at "Da er jeg opptatt, du har ikke lagd noen planer med meg, så kos deg på tur."  

Hvordan avslutte dette på en fin måte, uten at han blir sur/såret? Jeg er veldig konfliktsky og sliter med å være direkte, spesielt når det ikke er noe hyggelig man skal si..

Du har allerede svart ham. Du sa nei på en fin måte. Samtalen er slutt, og du skal bare la det ligge. 

Anonymkode: 794e5...3ae

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har allerede svart ham. Du sa nei på en fin måte. Samtalen er slutt, og du skal bare la det ligge. 

Anonymkode: 794e5...3ae

Jeg har sagt lignende ting flere ganger, hvorpå jeg ikke får svar eller han svarer mange dager senere, fordi han "har vært så opptatt med jobb". Så tydelig at jeg må være mer "rett ut". Virker som han bare tror jeg er lei, men ikke forstår at jeg er over dette. Hadde han engasjert seg første gang jeg skrev at jeg var misfornøyd med mangelen på planleggingen hans, hadde kanskje ting vært annerledes nå..

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

jeg kommer for å møte deg, tenker på deg

Da svarer du med at det skjer ikke, da han mistet toget for lenge siden og du slutta å tenke på han for lenge siden.

Går ikke det inn, så blokker han. Slutt å være venner med folk du ikke har planer om å ha kontakt med.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...