AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #1 Skrevet 17. august 2023 Det er urettferdig at menn kan klare å suge seg selv. Jeg ville slikket meg selv om jeg kunne gjort det. Vet også at kvinner med store pupper kan klare å suge brystvortene sine selv, det er også urettferdig. Anonymkode: 3a384...7fd 1 2
Hunmedham Skrevet 17. august 2023 #2 Skrevet 17. august 2023 Det er jo ikke sånn. Nesten ingen menn klarer dette. For å få det til må man være usedvanlig myk, dessuten slank - og med langt kjønn. Men fremfor alt mykere og mer fleksibel enn det menn vanligvis er. Yoga ville nok hjelpe. 4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #3 Skrevet 17. august 2023 Hunmedham skrev (2 minutter siden): Det er jo ikke sånn. Nesten ingen menn klarer dette. For å få det til må man være usedvanlig myk, dessuten slank - og med langt kjønn. Men fremfor alt mykere og mer fleksibel enn det menn vanligvis er. Yoga ville nok hjelpe. Mange som klarer det og det har vært diskutert her før, så det er ikke tull. Har gjort det siden jeg var liten og klarer det fremdeles i en alder av snart 50. Om du bruker søkefunksjonen på Google vil du se at det er overraskende mange damer som også klarer det. Er en helt ubeskrivelig følelse å kunne suge seg selv 😉 Anonymkode: f66db...432 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #4 Skrevet 17. august 2023 Hunmedham skrev (5 minutter siden): Det er jo ikke sånn. Nesten ingen menn klarer dette. For å få det til må man være usedvanlig myk, dessuten slank - og med langt kjønn. Men fremfor alt mykere og mer fleksibel enn det menn vanligvis er. Yoga ville nok hjelpe. Jeg har forøvrig både ølmage og er helt gjennomsnittlig utstyrt med mine 15 cm. Anonymkode: f66db...432
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #5 Skrevet 17. august 2023 Er noe jeg med 100% sikkerhet kan si at jeg overhode ikke er misunnelig på, så er det dette. Å skulle slikke seg selv høres bare ekstremt ekkelt ut. Anonymkode: 2a9a1...321 8
Sphere Skrevet 17. august 2023 #6 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange som klarer det og det har vært diskutert her før, så det er ikke tull. Har gjort det siden jeg var liten og klarer det fremdeles i en alder av snart 50. Om du bruker søkefunksjonen på Google vil du se at det er overraskende mange damer som også klarer det. Er en helt ubeskrivelig følelse å kunne suge seg selv 😉 Anonymkode: f66db...432 American biologists Craig Bartle and Alfred Charles Kinsey reported that fewer than 1% of males can successfully orally contact their own penis and that only 2 or 3 men in a thousand could perform a full autofellatio.[5] 1 4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #7 Skrevet 17. august 2023 Det går for meg, er slank og trent turn tidligere. Jeg får inn hodet og litt til når bøyer meg fremover, mange ser nok på det som sykt. Men dette er jo noe man gjør for seg selv, utrolig deilig hvertfall. Ville aldri vist det til noen dog. Anonymkode: 4f5e1...6c0 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #8 Skrevet 17. august 2023 Høres ut som en oppskrift for prolaps (nei, jeg klarer det ikke, men husker jeg prøvde i yngre dager) Anonymkode: 0b464...942 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #9 Skrevet 17. august 2023 Jeg klarer og slikke meg selv og å suge på brystene mine. Du får begynne med yoga eller noe. Lykke til. Anonymkode: a4d4f...63d 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #10 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er urettferdig at menn kan klare å suge seg selv. Jeg ville slikket meg selv om jeg kunne gjort det. Vet også at kvinner med store pupper kan klare å suge brystvortene sine selv, det er også urettferdig. Anonymkode: 3a384...7fd 🙄 Anonymkode: 6e033...562 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #11 Skrevet 17. august 2023 Er det noe jeg virkelig ikke har lyst til, så er det å slikke meg selv. Anonymkode: 83489...317 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #12 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mange som klarer det og det har vært diskutert her før, så det er ikke tull. Har gjort det siden jeg var liten og klarer det fremdeles i en alder av snart 50. Om du bruker søkefunksjonen på Google vil du se at det er overraskende mange damer som også klarer det. Er en helt ubeskrivelig følelse å kunne suge seg selv 😉 Anonymkode: f66db...432 Det er du helt rett i, er selv ganske ung, men suger meg selv hver dag. Har blitt helt avhengig av det og får de beste orgasmer i verden av å suge meg selv Anonymkode: 37c87...e77 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #13 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det går for meg, er slank og trent turn tidligere. Jeg får inn hodet og litt til når bøyer meg fremover, mange ser nok på det som sykt. Men dette er jo noe man gjør for seg selv, utrolig deilig hvertfall. Ville aldri vist det til noen dog. Anonymkode: 4f5e1...6c0 Jeg og gjør dette, jeg får så hinnsides orgasmer av det og gjør det hver dag, det går så sinnsykt for meg da jeg suger meg selv. Som deggjør det kun alene. G 21 Anonymkode: 37c87...e77 1
mannfolket Skrevet 17. august 2023 #15 Skrevet 17. august 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Det er urettferdig at menn kan klare å suge seg selv. Jeg ville slikket meg selv om jeg kunne gjort det. Vet også at kvinner med store pupper kan klare å suge brystvortene sine selv, det er også urettferdig. Anonymkode: 3a384...7fd Jeg tror ikke du skal la savnet bli en hemsko for din livsglede. 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #16 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg klarer og slikke meg selv og å suge på brystene mine. Du får begynne med yoga eller noe. Lykke til. Anonymkode: a4d4f...63d Er du seriøs? Hadde ikke hatt sjans til det tror jeg. Du drar underkroppen mot overkroppen? Det virker logisk at dette er mye lettere for menn. Anonymkode: 3a384...7fd
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #17 Skrevet 17. august 2023 Dere som kan suge dere selv, lar dere satsen gå i munnen? Anonymkode: bb553...c65 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #18 Skrevet 17. august 2023 Vel, kvinner kan knipse med fingrene og få sex med menn som ser bedre ut enn dem selv. Det tror jeg enhver mann gladelig ville byttet mot det og potensielt kunne suge seg selv. De aller flest menn går gjennom hele livet uten å ligge med noen som er i nærheten av å være attraktiv. Anonymkode: b5177...a97 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #19 Skrevet 17. august 2023 Jeg kan suge meg selv og det er ganske oppskrytt, første gang man prøver blir det litt sånn "wow, jeg kan gjøre dette?", deretter gjør du det aldri igjen fordi er slitsomt og egentlig ikke noe deilig i det hele tatt. Anonymkode: 6633a...b07 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #20 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel, kvinner kan knipse med fingrene og få sex med menn som ser bedre ut enn dem selv. Det tror jeg enhver mann gladelig ville byttet mot det og potensielt kunne suge seg selv. De aller flest menn går gjennom hele livet uten å ligge med noen som er i nærheten av å være attraktiv. Anonymkode: b5177...a97 Hva så? Jeg ville heller ha kunnet slikke meg selv enn å bli penetrert av en mann som er penere enn meg i kun 3 minutter. For det gir meg absolutt ingenting. Jeg kan gi meg selv nytelse og orgasme av beføling på kroppen og stimulering på klitoris , ingen mann har klart å gi meg det. Så det spiller ingen rolle. Jeg vil heller slikke meg selv skikkelig enn å ha dårlig sex. Anonymkode: 3a384...7fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå