AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #1 Skrevet 17. august 2023 Vi bor i rekkehus og da hører man jo mye rart over gjerdet. en av naboene har fått ny terrasse. Så hadde de familie selskap eller noe, å så hørte jeg han få skryt for handymanjobben og takket og lot som. Men jeg vet jo at det var snekker der. Fikk lyst til å prate "litt høyt" med mannen min, slik at gjestene der forsto det. Men han ville ikke at jeg skulle. Nå går jeg og irriterer meg men vet ikke hvordan dette skal komme fram. Syns ikke folk skal lyve!! Anonymkode: a038d...4ea
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #2 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi bor i rekkehus og da hører man jo mye rart over gjerdet. en av naboene har fått ny terrasse. Så hadde de familie selskap eller noe, å så hørte jeg han få skryt for handymanjobben og takket og lot som. Men jeg vet jo at det var snekker der. Fikk lyst til å prate "litt høyt" med mannen min, slik at gjestene der forsto det. Men han ville ikke at jeg skulle. Nå går jeg og irriterer meg men vet ikke hvordan dette skal komme fram. Syns ikke folk skal lyve!! Anonymkode: a038d...4ea Er naboen uekte? Du mener vel at han lyver. Uansett skjønner jeg ikke hvorfor du bryr deg om hva han sier så lenge det ikke går ut over noen. Anonymkode: 1eda1...01d 6 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #3 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi bor i rekkehus og da hører man jo mye rart over gjerdet. en av naboene har fått ny terrasse. Så hadde de familie selskap eller noe, å så hørte jeg han få skryt for handymanjobben og takket og lot som. Men jeg vet jo at det var snekker der. Fikk lyst til å prate "litt høyt" med mannen min, slik at gjestene der forsto det. Men han ville ikke at jeg skulle. Nå går jeg og irriterer meg men vet ikke hvordan dette skal komme fram. Syns ikke folk skal lyve!! Anonymkode: a038d...4ea Sliter med å forstå hva dette har med deg å gjøre og hvorfor du går rundt og irriterer deg over noe som overhodet ikke angår deg... Anonymkode: c3af5...b2a 7 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #4 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fikk lyst til å prate "litt høyt" med mannen min, slik at gjestene der forsto det. Men han ville ikke at jeg skulle. Nå går jeg og irriterer meg men vet ikke hvordan dette skal komme fram. Syns ikke folk skal lyve!! Går det bra med deg ? Sånn seriøst, hva med en hobby, eller noe for å fylle hverdagen? Dette er kanskje den minste "ikke-saken" jeg har hørt om. Går du virkelig å irriterer deg for hva naboen sa til sine venner/familie? Anonymkode: 2a4de...5b2 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #5 Skrevet 17. august 2023 Dette er da virkelig ikke noe å bruke energi på å irritere seg over?😳 Hadde humret litt for meg selv om jeg hadde hørt det samme, men ikke gjort noe mer utav det. Anonymkode: 3e92d...96b 5
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #6 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Går det bra med deg ? Sånn seriøst, hva med en hobby, eller noe for å fylle hverdagen? Dette er kanskje den minste "ikke-saken" jeg har hørt om. Går du virkelig å irriterer deg for hva naboen sa til sine venner/familie? Anonymkode: 2a4de...5b2 👆Dette. Anonymkode: fe6e2...80e 2
got2go Skrevet 17. august 2023 #7 Skrevet 17. august 2023 Hvis du ofte er sånn som går og irriterer deg over slike småting så syns jeg synd på mannen din... 2
Mt3 Skrevet 17. august 2023 #8 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vi bor i rekkehus og da hører man jo mye rart over gjerdet. en av naboene har fått ny terrasse. Så hadde de familie selskap eller noe, å så hørte jeg han få skryt for handymanjobben og takket og lot som. Men jeg vet jo at det var snekker der. Fikk lyst til å prate "litt høyt" med mannen min, slik at gjestene der forsto det. Men han ville ikke at jeg skulle. Nå går jeg og irriterer meg men vet ikke hvordan dette skal komme fram. Syns ikke folk skal lyve!! Anonymkode: a038d...4ea Bare slapp helt av, alle vi som er i familie med sånne skrythalser er fult klar over at de ikke gjør jobben selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå