Gå til innhold

Må man spørre for å shave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man ikke har drevet å barbert seg men vil prøve - må man spørre partneren først om det er greit? Jeg har ikke gjort det og han har ikke spurt men jehg har litt lyst til å bare - ta alt. Blir jo overraskelse som er litt frekk men tenk om det blir feil. Eller bare gjør jeg hvis jeg vil en dag?

Anonymkode: 6b574...33e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo nevne det, men det er bare å gjøre. Gror jo ut igjen.  

Anonymkode: 54653...17a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du trenger ikke å spørre om lov - det er din kropp.

Samtidig så er kommunikasjon alfa og omega. Dersom det er noe du har lyst til å gjøre for ham så spør om det er noe han ville ha tent på. Send f.eks en snap med et bilde av barberhøvelen og skriv "ta alt?"

• Liker 3
Skrevet

Greit å spørre. Jeg gjorde det uten å spørre en gang, for mange år siden. Var ikke så vanlig da, men vi skulle på naturiststrand på ferie i Frankrike og jeg hadde lest at dette var litt mote der. Så om morgenen i dusjen i ferieleiligheten gjorde jeg det spontant. Dermed fikk mannen "dobbel dose". For det første var han på nakenstrand for første gang med mye kropp rundt seg, og så oppdaget han at kona var glattbarbert. Stakkaren hadde jo spontan ereksjon som ikke ville gi seg. Så følg forslaget over, du :)

• Liker 2
  • Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis man ikke har drevet å barbert seg men vil prøve - må man spørre partneren først om det er greit? Jeg har ikke gjort det og han har ikke spurt men jehg har litt lyst til å bare - ta alt. Blir jo overraskelse som er litt frekk men tenk om det blir feil. Eller bare gjør jeg hvis jeg vil en dag?

Anonymkode: 6b574...33e

Selvfølgelig må du ikke spørre.

En voksen person bestemmer selv om og hva han/hun vil barbere.

Personlig ville jeg blitt litt skuffet om min partner barberte seg nedentil, da det for min del er turn off. Men alle er forskjellige, og hår gror ut igjen.

Anonymkode: 809e0...4d9

Skrevet
Hunmedham skrev (På 17.8.2023 den 10.58):

Greit å spørre. Jeg gjorde det uten å spørre en gang, for mange år siden. Var ikke så vanlig da, men vi skulle på naturiststrand på ferie i Frankrike og jeg hadde lest at dette var litt mote der. Så om morgenen i dusjen i ferieleiligheten gjorde jeg det spontant. Dermed fikk mannen "dobbel dose". For det første var han på nakenstrand for første gang med mye kropp rundt seg, og så oppdaget han at kona var glattbarbert. Stakkaren hadde jo spontan ereksjon som ikke ville gi seg. Så følg forslaget over, du :)

Det får jeg også når kona har dusja og stelt musa å kommer naken å kåt til sengs

Anonymkode: 97eca...15e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...