Gå til innhold

Søsterens type er kanskje ikke trofast

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i selskap og danset med forskjellige. Kjæresten til søsteren min også. Jeg er sikker på at han hadde stå. Da vi danset en gang senere kjente jeg etter ved å gå tett og jeg er helt sikker. Bør jeg si ifra til henne om ham?

Anonymkode: fd850...8fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm?

Du tok på underlivet hans?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Var i selskap og danset med forskjellige. Kjæresten til søsteren min også. Jeg er sikker på at han hadde stå. Da vi danset en gang senere kjente jeg etter ved å gå tett og jeg er helt sikker. Bør jeg si ifra til henne om ham?

Så om en mann har stå - så er han utro?!

Anonymkode: c7d8a...4cf

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Nei det bør du så absolutt ikke, du vil ende opp med og se dum ut. Og det kan muligens skape en kjip fremtid i nærheten av disse to. Alle menn kan få stå uten at det betyr dem er utro. Kan jo hende han liker deg og synes du er søt, men det er det. Høres jo passe dumt ut om du skal komme og si at kjæresten hennes fikk stå av og danse med deg, og når tror du at han er utro 😅det bør nok være litt mere en det for og i det hele tatt nevne det eller sine mistanker som ikke har rot i noen virkelighet

Anonymkode: cba23...aa0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei.
Hvor ung er du egentlig?

Anonymkode: 900f2...6ba

• Nyttig 1
Skrevet

hva faen er dette for noe????

Så om man for ståpikk så er man utro???? WTF

BARN UT AV KVINNEGUIDEN ALTSÅ.

Idiot. 

Anonymkode: 812b1...84d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Lars1009
Skrevet

Aaaahahahahahahahaha!!! Er det utroskap å være kåt også nå? Eller voldtekt, kanskje?

Skrevet
Lars1009 skrev (34 minutter siden):

Aaaahahahahahahahaha!!! Er det utroskap å være kåt også nå? Eller voldtekt, kanskje?

Ja, kan fort bli vridd til det også her på KG. Burde kanskje blitt anmeldt 🤣

Anonymkode: 106a5...6eb

Skrevet

Du vet ikke årsaken til at han fikk stå, for alt du vet kan han ha tenkt på hva han skulle gjøre med søstera di seinere, eller evt. fått et glimt av søsteren din som danser med noen og ble kåt av det, selv om han danset med deg. Eller kanskje han bare blir kåt av å danse? Du vet ikke, så det er ikke grunnlag for å anta at han ikke er trofast mot søsteren din. 

Og om det skulle være slik at han ble kåt av deg eller av noen andre, så handler det mye mer om hva han gjør med det enn om han ble kåt. Selv i et forhold, kan man bli kåt på andre mennesker enn partner, men så lenge man ikke gjør noe med det (altså går og er utro) så kan ikke det regnes som utroskap. 

Anonymkode: c8d69...795

• Liker 1
Skrevet

Du må legge fra deg telefon o.l og følge mer med i naturfagstimene når skolen begynner igjen. Eller starte med å google hvorfor menn får ereksjon, så kan du lese og lære litt i stedet for å trolle. Også må du passe nesa di så  den ikke ender opp et sted den ikke har noe å gjøre og blir sittende fast.

Anonymkode: cada1...6d0

Skrevet
20 hours ago, Lars1009 said:

Ja å meget krenkende!!😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...