AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #1 Skrevet 17. august 2023 Pga sykdom har min partner gått ned 20 kg og blitt mager, dvs hvert bein i kroppen sees og kjennes. Jeg tenner ikke på han lenger og det føles som å ha sex med et skjelett. Hvordan få tilbake det følelsesmessige omkring sex? Anonymkode: 5c10b...5a4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #2 Skrevet 17. august 2023 Nei, jeg hadde ikke tent på av å se på ham som jeg gjør nå. Han var mye tynnere når vi møttes, så jeg feita han opp litt. Nå har han perfekt kropp. Hvis han ble tynn igjen så hadde jeg fortsatt elsket han og villet hatt sex med han. Er jo ikke kun grunnet utseendet jeg ønsker sex med han. Kanskje det at dere har hatt sykdom i hus som også gjør det litt vanskelig? Er han frisk nå? Hvis så kan du vel få i han litt fett og begynne å trene litt? Anonymkode: b0f6b...bbf
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #3 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei, jeg hadde ikke tent på av å se på ham som jeg gjør nå. Han var mye tynnere når vi møttes, så jeg feita han opp litt. Nå har han perfekt kropp. Hvis han ble tynn igjen så hadde jeg fortsatt elsket han og villet hatt sex med han. Er jo ikke kun grunnet utseendet jeg ønsker sex med han. Kanskje det at dere har hatt sykdom i hus som også gjør det litt vanskelig? Er han frisk nå? Hvis så kan du vel få i han litt fett og begynne å trene litt? Anonymkode: b0f6b...bbf Nei han er langtfra frisk og de fleste pasienter med hans sykdom har ikke sexliv, ifølge sexolog på sykehuset, men han har sterk sexlyst så det er nok grunnen. Han er ikke bare tynn men ser syk ut i tillegg, og det preger livet vårt konstant så vanskelig å koble ut for meg. Føler meg så kjip mot han Ts Anonymkode: 5c10b...5a4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #4 Skrevet 17. august 2023 Nei. Men det gjelder uansett hvilken vei det hadde gått, sykelig overvektig eller sykelig tynn. Partner er flott som han er nå, og det samme synes han om meg, og vi har snakket om det, at man blir jo forelsket i personlighet, men tenningen går jo også på kropp/fasong. Anonymkode: 495e5...a60 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #5 Skrevet 17. august 2023 Mannen min har alltid vært ekstremt mager, som i undervekt han får kjeft av bedriftslegen for hver eneste årlige helsesjekk. Jeg tenner i utgangspunktet ikke på radmagre menn, om jeg bare ser på det fysiske. Men mannen min tenner meg med mer enn bare fysikken sin. Anonymkode: adbec...d8e
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #6 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen min har alltid vært ekstremt mager, som i undervekt han får kjeft av bedriftslegen for hver eneste årlige helsesjekk. Jeg tenner i utgangspunktet ikke på radmagre menn, om jeg bare ser på det fysiske. Men mannen min tenner meg med mer enn bare fysikken sin. Anonymkode: adbec...d8e Men min situasjon er at han har gått ned 20 kg og ser syk ut, og hadde nok ikke falt for han hvis han hadde sett sånn ut da vi ble sammen for 13 år siden. Har vært med tynne/magre menn når jeg var i starten av 20 årene og ikke hadde mye erfaring, og likte kroppene deres, men har forandret meg. Når jeg ble eldre begynte jeg å like muskler og litt fett. Ts Anonymkode: 5c10b...5a4
M.H85 Skrevet 17. august 2023 #7 Skrevet 17. august 2023 Kjærlighet er sterkere enn vekt,men sånn rent fysisk tenner jeg ikke på overvektige menn selv. Liker da bedre tynne menn,men det finnes en grense...
Resignert Skrevet 17. august 2023 #8 Skrevet 17. august 2023 Nei, det hadde jeg nok ikke. Kvinner med normal bmi, og moderat overvekt ser oftest bedre ut enn magre.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #9 Skrevet 17. august 2023 Ja, så lenge han ikke hadde endret oppførsel. Han og hans kropp representerer nytelse for meg. Han vet nøyaktig hvordan han skal tenne meg og få meg til å nyte og få orgasme, både mentalt og fysisk. Ingen kilo opp eller ned hadde endret det, men om han endret væremåte kunne det bli fort slutt på at jeg tenner slik på ham. Anonymkode: 8987f...473
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #10 Skrevet 17. august 2023 Jeg ville tenkt at du burde prøve å endre fokuset. Ikke tenk "nå har jeg sex med et skjelett, men tenk: "Dette er mannen jeg elsker". Evt. se han inn i øynene når dere har sex i stedet for kroppen hans eller bruk bind for øynene (det kan være veldig pirrende å øke nytelsen sånn generelt), eller lukke øynene. Prøv å tenke "så sexy han er, se på den deilige mannen min". Selv om du egentlig ikke tenker sånn, så er det faktisk utrolig hva man kan manipulere hjernen sin til å tro! Anonymkode: 81d43...550
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #11 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (På 17.8.2023 den 22.41): Jeg ville tenkt at du burde prøve å endre fokuset. Ikke tenk "nå har jeg sex med et skjelett, men tenk: "Dette er mannen jeg elsker". Evt. se han inn i øynene når dere har sex i stedet for kroppen hans eller bruk bind for øynene (det kan være veldig pirrende å øke nytelsen sånn generelt), eller lukke øynene. Prøv å tenke "så sexy han er, se på den deilige mannen min". Selv om du egentlig ikke tenker sånn, så er det faktisk utrolig hva man kan manipulere hjernen sin til å tro! Anonymkode: 81d43...550 Tror ikke jeg elsker han lengre fordi det bruser ikke i blodet når jeg ser han eller er borte fra han, men er veldig glad i han. Det har vært for mye pliktsex over mange år, utroskap og nå sykdom som har slitt ut kjærligheten vår. Ts Anonymkode: 5c10b...5a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå