Gå til innhold

Kjedelige influencere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det er såååå kjedelig å følge med på influencere, de legger ut det samme hele tiden,hvorfor i all verden følger dere? Kan ikke for mitt bare liv forstå dette..

Og produktene de selger er så fæle,stygge og overpriset. Dere trenger jo ikke å kjøpe? 

Helt enig i at vi må ha en debatt om barneeksponering osv men akkurat dette med kjedelig innhold og stygge klær,er da virkelig ikke noe å diskutere... Er jo bare å la vær og følge/kjøpe.

Anonymkode: c5a0e...fc3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi vi mennesker er sånn.

Vi klarer ikke å se bort fra togkræsj for eksempel. Vi vet det blir groteskt, men likevel MÅ vi se. 

Derfor. 

Anonymkode: 65a78...961

• Liker 2
Skrevet

Enda bedre er jo at flere influencerne kan le hele veien til banken takket være disse som kaster bort tid, energi og irriterer seg.

Anonymkode: af3d2...0c6

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg slutter og følge dem, begynner liksom alt i gjør og irritere meg er på tide og avfølge. Det jeg ikke skjønner er alle dem som må sende all hat og må snakke om alt dem gjør og uansett hva dem gjør så er det aldri bra nok for dem uansett. Vi kan ikke like alle. Ser jo det i trådene her inne som omhandler om mange bestemte personer. Hopper over dem også, holdt med et par ganger inn. Det er mye stygt som blir sagt der inne. Prøvde engang og skrive inne på en av tråden, at så mye hat var ikke bra og jeg var gla jeg ikke var en sånm kvinne som måtte snakke så mye stygt om folk jeg ikke likte. Da skulle dem rapportere meg da 😅

Skrevet

Rampelys-forumet er bare pinlig. Et arnested for sladder og ekkokammer hvor folk kan føle seg bedre ved å rakke ned på andre.

Anonymkode: 11395...a42

Gjest ufiltrert
Skrevet

Influensere. herregud for noe SØPPEL.

De som følger influensere er jo like blåste.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Enda bedre er jo at flere influencerne kan le hele veien til banken takket være disse som kaster bort tid, energi og irriterer seg.

Anonymkode: af3d2...0c6

Ikke sant? Det er så merkelig at de ikke skjønner det?

Skrevet
Miaiai skrev (10 timer siden):

Jeg slutter og følge dem, begynner liksom alt i gjør og irritere meg er på tide og avfølge. Det jeg ikke skjønner er alle dem som må sende all hat og må snakke om alt dem gjør og uansett hva dem gjør så er det aldri bra nok for dem uansett. Vi kan ikke like alle. Ser jo det i trådene her inne som omhandler om mange bestemte personer. Hopper over dem også, holdt med et par ganger inn. Det er mye stygt som blir sagt der inne. Prøvde engang og skrive inne på en av tråden, at så mye hat var ikke bra og jeg var gla jeg ikke var en sånm kvinne som måtte snakke så mye stygt om folk jeg ikke likte. Da skulle dem rapportere meg da 😅

Ja,de er raske med å rapportere! 😅 At de selv er er nedlatende mot navngitte mennesker er visst ikke så farlig!

Skrevet
ufiltrert skrev (10 timer siden):

Influensere. herregud for noe SØPPEL.

De som følger influensere er jo like blåste.

Og de som følger bare for å hate på dem her inne,gir jo også penger i kassa.... 

Gjest ufiltrert
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Og de som følger bare for å hate på dem her inne,gir jo også penger i kassa.... 

En influenser som skal fronte ene møkka etter det andre møkka som idiothønsa og fjøs-sauene kjøper er vel snarlikt råttne sleipe korrupte politikere?

Gjest AnonymBurka
Skrevet

De legger jo ut det de gjør fordi de har folk som har lyst til å se. Tenk tilbud og etterspørsel. Hadde det ikke generert klikk og penger så hadde de endret hva de legger ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...