AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #1 Del Skrevet 17. august 2023 Noen som har vært til behandling med micropen og hjalp det for jevnere hudtone? Anonymkode: f0024...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #2 Del Skrevet 17. august 2023 Skrev feil, det heter Dermapen . Anonymkode: f0024...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #3 Del Skrevet 17. august 2023 Jeg bruker en hjemme. Skifter ut ca hver tredje mnd og kjøpt inn allslags serum som egner seg sammen med Dermaroller (microneedling). Min hud er mye finere nå enn for to år siden. Jeg har før og etter bilder og ser at huden min har fått en ekstra glow Jeg går også til hudpleier og tatt både Greenpeel og mesoterapi Anonymkode: a55a4...7ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #4 Del Skrevet 24. september 2023 Hjelper dermaroller på store porer? Anonymkode: 62474...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 24. september 2023 #5 Del Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (På 17.8.2023 den 12.33): Jeg bruker en hjemme. Skifter ut ca hver tredje mnd og kjøpt inn allslags serum som egner seg sammen med Dermaroller (microneedling). Min hud er mye finere nå enn for to år siden. Jeg har før og etter bilder og ser at huden min har fått en ekstra glow Jeg går også til hudpleier og tatt både Greenpeel og mesoterapi Anonymkode: a55a4...7ec Men når du mixer og trixer med så mye forskjellig. Er det Dermapennen som virker eller er det dette andre du bruker som har effekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 24. september 2023 #6 Del Skrevet 24. september 2023 Er det små nåler? Microneedling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå