AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #1 Skrevet 17. august 2023 Bruker Dermalogica sin anti age serie, men deres produkter er ikke fete nok. Gode tips? Anonymkode: 1ac19...0c2
Carrot Skrevet 17. august 2023 #2 Skrevet 17. august 2023 Dersom huden alt viser aldringstegn trenger du mer enn bare nattkrem og uansett er det for sent å "reparere" skadene som alt har oppstått.. Men jeg anbefaler denne fra Dr.Gross som heter DermInfusions Fill + Repair Serum Facebook The Best Expensive Skin Care Products That Are Worth The Cost (nylon.com) DermInfusions™ Fill + Repair Serum (drdennisgross.com)
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #3 Skrevet 17. august 2023 Carrot skrev (34 minutter siden): Dersom huden alt viser aldringstegn trenger du mer enn bare nattkrem og uansett er det for sent å "reparere" skadene som alt har oppstått.. Men jeg anbefaler denne fra Dr.Gross som heter DermInfusions Fill + Repair Serum Facebook The Best Expensive Skin Care Products That Are Worth The Cost (nylon.com) DermInfusions™ Fill + Repair Serum (drdennisgross.com) Glemte å skrive at jeg har veldig sensitiv hud Ts Anonymkode: 1ac19...0c2
Carrot Skrevet 17. august 2023 #4 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Glemte å skrive at jeg har veldig sensitiv hud Ts Anonymkode: 1ac19...0c2 gå til en hudpleier om du er usikker, ikke kjøp alt mulig ræl i butikk over disk liksom..
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #5 Skrevet 17. august 2023 Jeg husker at jeg hadde veldig tørr og rød hud. Gikk til en hudpleier, som brukte syre i behandlingen, dermed forsvant alle døde hudceller, og hudkremmer trakk inn. Jeg har og sensitiv hud. Anonymkode: ed665...6c8
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #6 Skrevet 17. august 2023 Carrot skrev (7 minutter siden): gå til en hudpleier om du er usikker, ikke kjøp alt mulig ræl i butikk over disk liksom.. Har kjøpt hos hudpleier /Dermalogica men de gir ikke nok fukt. Ts Anonymkode: 1ac19...0c2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #7 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg husker at jeg hadde veldig tørr og rød hud. Gikk til en hudpleier, som brukte syre i behandlingen, dermed forsvant alle døde hudceller, og hudkremmer trakk inn. Jeg har og sensitiv hud. Anonymkode: ed665...6c8 Kjøpte syrepeeling hos hudpleier etter en behandling, men kan ikke bruke den fordi huden blir enda tørrere. Ts Anonymkode: 1ac19...0c2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #8 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har kjøpt hos hudpleier /Dermalogica men de gir ikke nok fukt. Ts Anonymkode: 1ac19...0c2 dermalogica er "over disk" produkt i denne sammenheng, hudklinikker er riktig sted å gå om nan ikke har mulighet eller økonomi til å teste ut produkter som koster litt mer osv.. Anonymkode: 0be73...7a4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #9 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har kjøpt hos hudpleier /Dermalogica men de gir ikke nok fukt. Ts Anonymkode: 1ac19...0c2 Vel, Zo Medical eller de andre fra Obagi er også veldig gode produkter, men igjen de får man ikke kjøpt uten å ha vært hos en spesialisert hudpleier / sykepleier.. Dermalogica selger de vel også over disk i parfymerier / salonger / apotek osv som ikke er helt det samme som hudpleie fra autoriserte klinikker.. Anonymkode: 0be73...7a4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #10 Skrevet 17. august 2023 Jeg bruker aderma exomega både på natt og dag. Det fungerer fint til min hud. Jeg bruker den på ansikt og kropp. Veldig enkelt, og fin til min tørre hud. Ikke så dyrt heller. https://www.apotek1.no/produkter/aderma-exomega-control-cream-983466p?gad=1&gclid=EAIaIQobChMIksj_o5vjgAMVXDgGAB2N_wLiEAQYDSABEgIDBvD_BwE Anonymkode: 6252e...4db 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #11 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): dermalogica er "over disk" produkt i denne sammenheng, hudklinikker er riktig sted å gå om nan ikke har mulighet eller økonomi til å teste ut produkter som koster litt mer osv.. Anonymkode: 0be73...7a4 Jeg har vært hos hudpleier som solgte meg produktene etter behandling Ts Anonymkode: 1ac19...0c2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #12 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): dermalogica er "over disk" produkt i denne sammenheng, hudklinikker er riktig sted å gå om nan ikke har mulighet eller økonomi til å teste ut produkter som koster litt mer osv.. Anonymkode: 0be73...7a4 Når du skriver hudklinikker mener du da hudpleier? Ts Anonymkode: 1ac19...0c2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #13 Skrevet 17. august 2023 Hat du prøvd fuktgivende serum/toner under? Jeg sverger til Shiseido enrichment treatment, Dermalogica funket aldri på meg. Anonymkode: efe53...e95
Roci Skrevet 17. august 2023 #14 Skrevet 17. august 2023 Utfordringen med anti-age og sensitiv hud er at de fleste virkestoffene som har dokumentert effekt for forbedring av hudkvaliteten (syrer, C-vitamin, niacinamide og retinoider) ofte også er potensielt irriterende for sensitiv hud. Sånn sett har @Carrot et poeng, selv om retinoider f.eks. til en viss grad kan reparere solskadet hud. Mange produktserier som selges av autoriserte hudpleiere/hudpleieklinikker, er svært "aktive", og derfor ikke nødvendigvis velegnet til sensitiv hud. Jeg støtter forslaget om å gå til hudpleier igjen, men du kan også vurdere å prøve en krem med peptider, som viser lovende resultater når det gjelder forbedring av hudkvalitet, uten å være irriterende slik andre aktive virkestoffer kan være. Budsjettvarianten, som har fått svært gode omtaler verden over, er No7 Future Renew Night Cream, som bl.a. inneholder sheasmør som er en god ingrediens for tørr og sensitiv hud. Den inneholder litt parfyme, så om du vet at du reagerer på det, er nok ikke dette den rette kremen for deg. Den inneholder også niacinamide, men mange med sensitiv hud tåler det. En annen krem du kan vurdere, riktignok i en helt annen prisklasse, er Allies of Skin Peptides & Antioxidants Firming Daily Treatment. Den skal også fungere for sensitiv hud, jf. INCI. Et tredje forslag er krem og serum fra BioEffect. Den virksomme ingrediensen i BioEffect sine produkter er EGF, Epidermal Growth Factor (epidermal vekstfaktor) som har vist seg å ha positiv effekt når det gjelder å stimulere hudens egen produksjon av kollagen og elastin, som avtar etterhvert som vi eldes. F.eks. BioEffect Power Cream.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #15 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hat du prøvd fuktgivende serum/toner under? Jeg sverger til Shiseido enrichment treatment, Dermalogica funket aldri på meg. Anonymkode: efe53...e95 Bruker serum med c vitamin og fukt ingredienser Ts Anonymkode: 1ac19...0c2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #16 Skrevet 17. august 2023 Roci skrev (50 minutter siden): Utfordringen med anti-age og sensitiv hud er at de fleste virkestoffene som har dokumentert effekt for forbedring av hudkvaliteten (syrer, C-vitamin, niacinamide og retinoider) ofte også er potensielt irriterende for sensitiv hud. Sånn sett har @Carrot et poeng, selv om retinoider f.eks. til en viss grad kan reparere solskadet hud. Mange produktserier som selges av autoriserte hudpleiere/hudpleieklinikker, er svært "aktive", og derfor ikke nødvendigvis velegnet til sensitiv hud. Jeg støtter forslaget om å gå til hudpleier igjen, men du kan også vurdere å prøve en krem med peptider, som viser lovende resultater når det gjelder forbedring av hudkvalitet, uten å være irriterende slik andre aktive virkestoffer kan være. Budsjettvarianten, som har fått svært gode omtaler verden over, er No7 Future Renew Night Cream, som bl.a. inneholder sheasmør som er en god ingrediens for tørr og sensitiv hud. Den inneholder litt parfyme, så om du vet at du reagerer på det, er nok ikke dette den rette kremen for deg. Den inneholder også niacinamide, men mange med sensitiv hud tåler det. En annen krem du kan vurdere, riktignok i en helt annen prisklasse, er Allies of Skin Peptides & Antioxidants Firming Daily Treatment. Den skal også fungere for sensitiv hud, jf. INCI. Et tredje forslag er krem og serum fra BioEffect. Den virksomme ingrediensen i BioEffect sine produkter er EGF, Epidermal Growth Factor (epidermal vekstfaktor) som har vist seg å ha positiv effekt når det gjelder å stimulere hudens egen produksjon av kollagen og elastin, som avtar etterhvert som vi eldes. F.eks. BioEffect Power Cream. Takk for gode råd😊 Ts Anonymkode: 1ac19...0c2
TLR Skrevet 17. august 2023 #17 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bruker Dermalogica sin anti age serie, men deres produkter er ikke fete nok. Gode tips? Anonymkode: 1ac19...0c2 Har du prøvd deres softing care krem 48 timers fukt 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #18 Skrevet 17. august 2023 TLR skrev (1 minutt siden): Har du prøvd deres softing care krem 48 timers fukt Nei. Jeg sa til hudpleier at jeg ikke lenger kan bruke de kremene hun har anbefalt for meg og trenger en fet krem, og da foreslår hun deres smoothing cream som jeg kjøpte en liten tube av, men jeg synes heller ikke den er fet nok. Jeg har lest et sted her inne at Dermalogica sine produkter ikke er fete nok for tørr og dehydrert hud. Ts Anonymkode: 1ac19...0c2 1
TLR Skrevet 17. august 2023 #19 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei. Jeg sa til hudpleier at jeg ikke lenger kan bruke de kremene hun har anbefalt for meg og trenger en fet krem, og da foreslår hun deres smoothing cream som jeg kjøpte en liten tube av, men jeg synes heller ikke den er fet nok. Jeg har lest et sted her inne at Dermalogica sine produkter ikke er fete nok for tørr og dehydrert hud. Ts Anonymkode: 1ac19...0c2 Hvis du er mellom 40 og 50 så husk serum. Kan anbefale antidote i fra decleor den er kjempegod men bruk en god krem over. Jeg bruker selv kremen med 48 timers fukt i fra Dermalogica og jeg er fornøyd. Men decleor har også mange gode kremer. Snakk med en hudpleier om decleor sine produkter
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #20 Skrevet 17. august 2023 TLR skrev (18 minutter siden): Hvis du er mellom 40 og 50 så husk serum. Kan anbefale antidote i fra decleor den er kjempegod men bruk en god krem over. Jeg bruker selv kremen med 48 timers fukt i fra Dermalogica og jeg er fornøyd. Men decleor har også mange gode kremer. Snakk med en hudpleier om decleor sine produkter Jeg har brukt Decleor men synes deres produkter er veldig parfymerte ,og blir litt rød i huden av de. Hva heter Dermalogica kremen med 48 t fukt? Ts Anonymkode: 1ac19...0c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå