Gå til innhold

Hva er din favoritt kake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må lage en god del kaker til dåp. Så trenger noen tips til hva jeg kan lage. Så hva er din favoritt/ hva blir du glad om noen serverer? 

Anonymkode: a980a...f8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er glad i kaker og blir glad hvis jeg får

*marsipankake
*suksessterte
*fyrstekake
*brownies
*waleskringle
*kringle (gjærbakst)

Ikke nødvendigvis alt i samme selskap og hvis jeg måtte velge en av disse ville det bli marsipankake. 

• Liker 2
Skrevet

Veldig svak for god brownies.

Og mokkakake, med litt sånn kaffesmak av sjokoladekremfylllet. 

• Liker 2
Skrevet

Til en anledning hvor man skal ha kakebord synes jeg det bør være litt variasjon. Jeg foreslår f.eks. gulrotkake, ostekake, sjokoladekake (særlig om dere har en del barn), kransekake, marsipankake, Kvæfjordkake/verdens beste, suksessterte og gjerne også noe gjærbakst (f.eks. prinsessekake eller kringle). 

• Liker 2
Skrevet

Krokankake, marsipankake, ovnsbakt ostekake, og gulrotkake men da må den være skikkelig god. 

Anonymkode: 935f6...b7e

Skrevet

Kommer an på hvor mange dere skal være, og om det er barn tilstede. 

Om barn er tilstede ville jeg lagd muffins, gjerne både sjokolade og vanilje muffins for variasjon. Eventuelt en vanlig sjokoladekake. 

Ellers er det godt med kremkake eller marsipankake, karamellkake, ostekake, gulrotkake, gulkake, tiramisu, sjokoladekake med kaffekrem, sitronkake med ostekrem og eplekake (gjerne med krem og/eller karamellsaus ved siden av). 

Anonymkode: 0bbad...4d4

• Liker 1
Skrevet

Oreokake er min favoritt, og de fleste barnas favoritt

Skrevet

Verdens beste, marsipankake med smørkrem og krokankake med smørkrem. Old but gold.

Anonymkode: ccede...17d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Verdens beste, marsipankake med smørkrem og krokankake med smørkrem. Old but gold.

Anonymkode: ccede...17d

Marsipankake med smørkrem?! Usj, det er ikke ofte jeg blir uggen av tanken på kake, men den hadde ikke kommet i nærheten av min munn!

• Liker 4
Skrevet
2 hours ago, Brunhilde said:

Marsipankake med smørkrem?! Usj, det er ikke ofte jeg blir uggen av tanken på kake, men den hadde ikke kommet i nærheten av min munn!

Det verste er at den hadde sikkert det, ingen er jo forberedt på smørkrem i marsipankake. Jeg hadde sikkert tatt en diger jafs før jeg hadde oppdaga jævelskapen. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest storetora
Skrevet

Ingen ting slår en bløtkake med masse friske bær.

Skrevet

Gulrotkake og eplekake

Skrevet

Tilhenger av stort utvalg og bredde (vestlending..)

Sjokoladekake, hvit dame (marsipankake med makronbunn), gulrotkake, ostekake, verdens beste, minimum. 

Anonymkode: b3e35...d64

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det verste er at den hadde sikkert det, ingen er jo forberedt på smørkrem i marsipankake. Jeg hadde sikkert tatt en diger jafs før jeg hadde oppdaga jævelskapen. 

:skratte: Uff, du har sikkert rett, det er det verste.

• Liker 3
Skrevet

Napoleons, Kvæfjord, Pavlova og Daim

• Hjerte 1
Skrevet

Sjokoladekake.............

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg liker en god ostekake med masse bær. 

Anonymkode: d5536...825

• Liker 1
Skrevet

..ja, og eplekake. Spesielt den jeg selv lager. 

Anonymkode: d5536...825

Skrevet

Min egen gulrotkake er toppfavoritten. Søt ostekrem, ikke den syrlige som e blitt populær. 

Men en god nr to, er oreokake. Det er så godt når man har spist mat på forhånd siden det ikke metter like mye som kake med ordentlig bunn. 

Skrevet

Liker veldig godt tropisk aroma. Eplekake er også godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...