Gå til innhold

Ny type, uvanlig lang orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, K 33. Har ny type og opplever han får uvanlig lange orgasmer. Da mener jeg virkelig uvanlig lange. Spesielt når jeg teaser han en god stund, blir de ekstra lange. De lengste orgasmene kan vare mer enn 5 minutter fra rykningene starter til han kommer ned igjen. Hvor vanlig er dette? Aldri opplevd det med andre menn. Han faker absolutt ikke, han klarer ikke å miste kontrollen så sannferdig ved å fake orgasme. Noen orgasmer er sef mer vanlig lange, typ 30 sekunder.

Andre med samme erfaring?

Anonymkode: bda8c...3f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen kan ha flere orgasmer på rad, men ingen som varer 5 minutter. Jeg derimot kan få orgasmer som varer så lenge. De slipper ikke taket før en stund etter vi slutter å stimulere. 

Anonymkode: 63530...e74

Skrevet

Da snakker vi sannsynligvis energiorgasmer. De kan man flyte på i lang tid - også i 20-30 minutter og opptil timer. Kos dere med det!

Skrevet
BeLeven skrev (52 minutter siden):

Da snakker vi sannsynligvis energiorgasmer. De kan man flyte på i lang tid - også i 20-30 minutter og opptil timer. Kos dere med det!

Oi, det var uvanlig langt, er det virkelig mulig, flere timer lang orgasme?

Kanskje det er sånne energiorgasmer han får? Er de annerledes i opplevelse og følelse? Typen vår veldige rykninger og blir mye lyd og hikst og nesten ikke får puste

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mannen kan ha flere orgasmer på rad, men ingen som varer 5 minutter. Jeg derimot kan få orgasmer som varer så lenge. De slipper ikke taket før en stund etter vi slutter å stimulere. 

Anonymkode: 63530...e74

K 33 Oi, mange orgasmer på rad, høres sykt deilig ut det også😅 Okey vi er kanskje ulike og orgasmer oppleves ulikt Men du får det, mine kan og nærme seg 5 minutter eller mer, men er jo kvinne og mer vanlig hos oss tror jeg😅

Skrevet

Andre erfaringer?

K 33

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Oi, det var uvanlig langt, er det virkelig mulig, flere timer lang orgasme?

Kanskje det er sånne energiorgasmer han får? Er de annerledes i opplevelse og følelse? Typen vår veldige rykninger og blir mye lyd og hikst og nesten ikke får puste

Jeg synes det høres ut som en energiorgasme. De kjennetegnes med rykninger og fremkalles lettere ved bevisst bruk av pusten. Orgasmene er nok litt annerledes tror jeg, men jeg har ikke fått det selv, kun gitt andre det - så jeg kan ikke si med sikkerhet selv.

Og ja, det er mulig, men litt slitsomt med så lange seanser da.

Tips: Sjekk ut tantra, så vil du finne endel om dette 😄

Skrevet

Det hørtes slitsomt ut.

Anonymkode: 55af4...369

• Nyttig 1
Skrevet
BeLeven skrev (1 time siden):

Jeg synes det høres ut som en energiorgasme. De kjennetegnes med rykninger og fremkalles lettere ved bevisst bruk av pusten. Orgasmene er nok litt annerledes tror jeg, men jeg har ikke fått det selv, kun gitt andre det - så jeg kan ikke si med sikkerhet selv.

Og ja, det er mulig, men litt slitsomt med så lange seanser da.

Tips: Sjekk ut tantra, så vil du finne endel om dette 😄

Oi så deilig det høres ut❤️   Energiorgasme, har du gitt det på en mann? Helt kult det ass hvis du er bi eller homofil❤️ Eller kan damer også få energiorgasmer? Hvordan får hen som du gir energiorgasme? Har du klart type 30 minutters orgasme?

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Oi så deilig det høres ut❤️   Energiorgasme, har du gitt det på en mann? Helt kult det ass hvis du er bi eller homofil❤️ Eller kan damer også få energiorgasmer? Hvordan får hen som du gir energiorgasme? Har du klart type 30 minutters orgasme?

Jeg har kun erfaring med kvinner, og har gitt det til et par damer. Men det er samme mekanismene for begge kjønn såvidt jeg vet. Har vel vært oppi en halvtimes tid - men da begynner det å bli slitsomt for mottager, som noen sier her - så da kan man ta en pause 😅

Men gjort riktig, kan man faktisk også få energi av dette - spesielt hvis mannen holder igjen utløsningen.

Du nevner lang teasing, og det er sentralt. Kun forsiktige berøringer, og fortsett med dette mens orgasmen og skjelvingen pågår. Det er utrolig vakkert synes jeg... 😍

Skrevet

Har en eks som skilte på orgasme og det å bare komme. Orgasme kjentes i hele kroppen og varte lenge. Kanskje litt sånn som BeLeven over her beskriver. 
Han var normalt ganske fysisk og høylytt av seg under sex, så ble nesten skremt da han fikk det han kaller "skikkelig orgasme" første gang. 

• Liker 1
Skrevet
BeLeven skrev (4 timer siden):

Jeg har kun erfaring med kvinner, og har gitt det til et par damer. Men det er samme mekanismene for begge kjønn såvidt jeg vet. Har vel vært oppi en halvtimes tid - men da begynner det å bli slitsomt for mottager, som noen sier her - så da kan man ta en pause 😅

Men gjort riktig, kan man faktisk også få energi av dette - spesielt hvis mannen holder igjen utløsningen.

Du nevner lang teasing, og det er sentralt. Kun forsiktige berøringer, og fortsett med dette mens orgasmen og skjelvingen pågår. Det er utrolig vakkert synes jeg... 😍

Ja, det kan være ganske slitsomt etter en stund. Jeg må be mannen om å stoppe etter en stund da det rett og slett kan bli for mye. Her stopper heller ikke orgasmen før en stund etter vi slutter å stimulere noen ganger. Jeg opplevde ikke dette før etter at jeg hadde fått barn. Før varte orgasmen i sekunder, nå er det minutter. Stopper vi ikke kan den nok fortsette i timer. Veldig godt og kjenner det lenge etterpå. Mannen elsker det, så han har jo som mål å få den til å vare lengst mulig. 

Skrevet
BeLeven skrev (22 timer siden):

Høres så godt ut, kunne selv tenkt en 30 minutters orgasme😍 Men utrolig deilig med mine 5 minutters også😅 Høres ut til å være et stort potensiale i lange orgasmer både for han og henne.

Helt sikkert riktig at mekanismen og den energien som utløser orgasmen er lik for begge kjønn😍

K 33

Skrevet
Blåjojo skrev (20 timer siden):

Har en eks som skilte på orgasme og det å bare komme. Orgasme kjentes i hele kroppen og varte lenge. Kanskje litt sånn som BeLeven over her beskriver. 
Han var normalt ganske fysisk og høylytt av seg under sex, så ble nesten skremt da han fikk det han kaller "skikkelig orgasme" første gang. 

Det føles litt sånn for typen og. Etter jeg fikk svar og forklaringer her, har jeg spurt typen og han forklarer han klarer på en måte å stanse orgasmen på topp og lan den bli der på en måte. Da skjelver å rykker han voldsomt med mye høy lyd, men det kommer ikke noe ut. Han får og følelsen av orgasme i hele kroppen, sånn intens nytelse som ikke er så lett å sette ord på. Når det først spruter blir han noen gang helt stiv og lydløs, som han holder pusten, andre ganger går kroppen på en måte amokk, fant ikke bedre ord, med høye stønn og skrik. Føles litt sånn min opplever, som din eks gjorde med deg.

K 33

Skrevet
Frkego skrev (18 timer siden):

Ja, det kan være ganske slitsomt etter en stund. Jeg må be mannen om å stoppe etter en stund da det rett og slett kan bli for mye. Her stopper heller ikke orgasmen før en stund etter vi slutter å stimulere noen ganger. Jeg opplevde ikke dette før etter at jeg hadde fått barn. Før varte orgasmen i sekunder, nå er det minutter. Stopper vi ikke kan den nok fortsette i timer. Veldig godt og kjenner det lenge etterpå. Mannen elsker det, så han har jo som mål å få den til å vare lengst mulig. 

Din opplevelse høres som er mer det BeLeven beskriver. Høres ut til du har knekt selve orgasmekoden.

Lærer gjerne av deg, både for meg selv og typen. Er det noe spesielt dere gjør, eller kommer denne modus hver gang dere har sex.

Kom endringen brått etter at du fikk barn, eller utviklet det seg gradvis?

K 33

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Din opplevelse høres som er mer det BeLeven beskriver. Høres ut til du har knekt selve orgasmekoden.

Lærer gjerne av deg, både for meg selv og typen. Er det noe spesielt dere gjør, eller kommer denne modus hver gang dere har sex.

Kom endringen brått etter at du fikk barn, eller utviklet det seg gradvis?

K 33

Ble slik brått etter jeg fikk barn. Hadde sex underkant av to uker etter fødsel og reagerte på at orgasmen varte lengre og at den «hang i» lenge etterpå. Neste gang var lik, så mannen bare fortsatte å stimulere og orgasmen ga seg ikke. Nå er det slik hver gang. Har også blitt mer følsom i skjeden enn hva jeg var før jeg fikk barn. Har dog blitt mye strammere nedentil etter fødsel som følge av at jeg har trent bekkenbunnen aktivt i svangerskapet og tiden etterpå, så mulig det har en påvirkning? Vi har eksperimentert mye med bekkenbunnen (kan gi ham orgasme kun ved å stramme bekkenbunnen i pulseringer blant annet) og kjenner godt at en aktiv bekkenbunn gir økt nytelse for oss begge. Minuset er at han kommer ganske så raskt. Han kan heldigvis komme flere ganger 😄 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det føles litt sånn for typen og. Etter jeg fikk svar og forklaringer her, har jeg spurt typen og han forklarer han klarer på en måte å stanse orgasmen på topp og lan den bli der på en måte. Da skjelver å rykker han voldsomt med mye høy lyd, men det kommer ikke noe ut. Han får og følelsen av orgasme i hele kroppen, sånn intens nytelse som ikke er så lett å sette ord på. Når det først spruter blir han noen gang helt stiv og lydløs, som han holder pusten, andre ganger går kroppen på en måte amokk, fant ikke bedre ord, med høye stønn og skrik. Føles litt sånn min opplever, som din eks gjorde med deg.

K 33

Første gang det skjedde holdte han på å svime av faktisk. Påsto jeg var den første i Norge som hadde gitt han en skikkelig orgasme. Han var fra annet europeisk land, og hadde bodd i Norge i 6 år da.

Skrevet
Blåjojo skrev (På 20.8.2023 den 2.24):

Første gang det skjedde holdte han på å svime av faktisk. Påsto jeg var den første i Norge som hadde gitt han en skikkelig orgasme. Han var fra annet europeisk land, og hadde bodd i Norge i 6 år da.

Oi, det må ha vært den sykeste orgasmen🌹

K33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...