Gå til innhold

-Så ble det sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

-Hei!

-Jeg var superforelsket i ei jente, - i 4,5 år, -Erforsåvidt fortsatt like forelsket.

-Jeg er M36/-Hun K33 -

Hun har to barn fra før, de er helt magiske, fra tidligere forhold/ekteskap.

-Jeg har en jobb som krever mye av meg, men jeg vil alltid stille opp. 

-Jeg var/er akkurat like forelsket, savner de alle 3 og synes dette er veldig dumt.

-Livet går videre og butikken går bra, -Men hva gjør jeg jeg?

Anonymkode: 14e32...a92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Vi var jo superduperforelsket?

-Vi møttes veldig utradisjonelt, forholdsvis lite romantisk også.

-Dette tok vi jo igjen de neste dagene.

-ALT stemte,  det var bare stas!  -I flere år!

-Jeg elsker barn og ønsker meg barn. -Hun hadde to fantastiske barn fra tidligere som jeg ble veldig, veldig glad i.

-Hun ønsket seg barn med meg, -Også...

Etter flere år med kos og mys, -primært etter et par forretningsreiser valgte hun å fortelle meg at hun hverken ville ha flere barn eller være kjæresten min.

-Det går fint, tenkte jeg, og det gjør det, men hva kan motivet ha vært her?

-Jeg åpnet hjertet mitt for både hun og barn, og var mye mer enn raus, så blir det sånn?

-Bare sorry liksom?

Anonymkode: e28a9...067

Skrevet

skjønner at du er lei deg. Livet snudd på hodet sånn plutselig.

Er sånn jeg kaller når livet tar en U-sving.

Første som slo meg … har hun truffet en ny på f. Eks forretningsreise? 
hun virker som en kvinne som har store valgmuligheter når man kaster noe bra på båten plutselig.

kan og være at hun ikke hadde de rette følelsene og hatt det en stund og motet seg opp til å si det. Er noe med at man ikke vil såre folk.

på dette området er det meste sensitivt både for menn og kvinner. 

sa hun noe grunn?

kom deg på jobb hvis du har det blir ikke bedre av å sitte hjemme og tenke og gruble.

det går over men det vil ta litt tid. 
klem fra Trøndelag 🤗

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

-Hei!

-Jeg var superforelsket i ei jente, - i 4,5 år, -Erforsåvidt fortsatt like forelsket.

-Jeg er M36/-Hun K33 -

Hun har to barn fra før, de er helt magiske, fra tidligere forhold/ekteskap.

-Jeg har en jobb som krever mye av meg, men jeg vil alltid stille opp. 

-Jeg var/er akkurat like forelsket, savner de alle 3 og synes dette er veldig dumt.

-Livet går videre og butikken går bra, -Men hva gjør jeg jeg?

Anonymkode: 14e32...a92

Tenk på deg selv. Ta vare på deg selv er viktigst nå. 
har du kompiser bruk dem. Besøk familie. 

alt som gjør at man ikke sitter hjemme og sturer. 

skjønner at savnet etter barna er tungt de savner sikkert deg og. Barn knytter seg lett til voksne hvis de har tillit til deg. Det er ikke mulig å fortsette kontakten med barna da hvis du ønsker det? 

de er lissom utenom det som står mellom deg og moren dems. 
vanskelig når det er barn involvert. 

Skrevet

Det var vel problemet, om det var bare stas i flere år. Sunn, langvarig kjærlighet skjer over hele skåla, ikke bare det flotte. 

Anonymkode: cd3af...bf5

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Rhodiola, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...