AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #1 Skrevet 16. august 2023 Merket tidligere i dag at det var lett svie/kløing i indre kjønnsleppe ifm toalettbesøk. Mistenkte det kunne være begynnende herpesutbrudd som jeg får jevnlig. Da jeg derimot skulle sjekke meg for blemmer skvatt jeg litt, for der var en flekk med blå/sort blodutredelse. Sterk på fargen. Ingen blemme eller sår. Men det var sårt å ta borti. Prøver å Google meg frem til hva dette kan være, men da fikk jeg bare opp masse om kreft i ytre vulva o.l. Ingen direkte info om blodutredelse på kjønnslepper. Kreft er det siste jeg hadde tankene da jeg bare er i 30-årene. Håper noen her kan gi meg en mer vanlig og naturlig forklaring på denne blodutredelsen. Kan evt prøve å sende nærbilde av flekken, men prøver meg først her uten😅 Bestiller uansett legetime om den ikke forsvinner i løpet neste uke. Anonymkode: d1759...441
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #2 Skrevet 17. august 2023 Du sier det jo selv, en blodutredelse. Et lite blodkar sprakk, da klødde det litt og var sårt. Det er nok borte i løpet av en uke, ja. Blodutredelser blir gjerne det. Anonymkode: 62c0f...549
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå