Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #1 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg vurderer å bytte to vinduer i leiligheten min. Vinduene får jeg forholdsvis rimelig, det er et tilbud, men er det noen som har byttet vinduer tidligere som vet sånn ca hvor mye dette vil koste? For snekkerne som skal gjøre det, liksom. Har ikke peiling på sånnt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shea Skrevet 18. januar 2006 #2 Del Skrevet 18. januar 2006 Det kommer jo ann på hvordan vegger du har og om de nye vinduene er av akkurat samme størrelse eller om det må skjæres større rundt eller fores igjen om vinduene er mindre. Det lureste er å ringe snekker og spørre om et pristilbud, og det kan du jo få av flere slik at du kan sammenligne priser. Vil tro at du må regne med kostnader mellom 4 - 7000 om du skal bruke et firma til å gjøre jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #3 Del Skrevet 18. januar 2006 Har fått tilbud fra et firma på kr 7.000,- pluss mva. Da sier han at alt er inkludert, dvs lister osb. Må spørre litt mer om dette da.... Og vil gjerne ha det skriftelig. Må ikke skjære eller fore noe. Er prisen jeg har fått akseptabel da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 19. januar 2006 #4 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Vi betale 2000 kr inkludert vindu/karmer/jobben, dette var pr stk. Endret 19. januar 2006 av Tjorven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. januar 2006 #5 Del Skrevet 19. januar 2006 Vi byttet vinduer for ikke lenge siden og da kom prisen på ca 15000 for 3 vinduer 2mx1,5m og 1 vindu ca 1x1m inklusive arbeid. Glassmesterfirmaet gjorde da alt arbeidet, vi eide ikke inn egen snekker! Jeg synes kanskje det høres litt dyrt ut med 7000 for ett vindu (og det var vel bare arbeidet), men om det må gjøres mye arbeid så er det vel kanskje rimelig? Vi byttet bare selve glasset i vinduene våre, vi trengte ikke nye karmer/lister siden de vi hadde er i teak og helt fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovebird Skrevet 19. januar 2006 #6 Del Skrevet 19. januar 2006 Vi har fått forespeilet 6000 kr for vindu og jobben for å bytte ett vindu. Men da er det bare vanlig vindu, ikke de siste high tech vinduene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 19. januar 2006 #7 Del Skrevet 19. januar 2006 Kr 7.000,- var for begge vinduene, inkl arbeide, alt annen de trengte samt bortkjøring av de gamle. Vi har nokså store vinduer, ett er over 1.5 m brett, det andre litt mindre. Og vi bor i blokk og i 2. etg og det er dette som gjør at jeg ikke tør spørre pappa om å gjøre det Vinduene kommer på i overkant av kr 7.000,- slik at tilsammen blir det under 15.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå