Gå til innhold

Ta med noe til bursdagsfeiring i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med hjemmelaget saftis? Moren min avtalte med barnehagen at hun kunne ta med saft og former dagen før og sette det i fryseren deres. 

Anonymkode: 811b0...5bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sendte med langpannesjokoladekake pyntet med smågodt 😃 det var vist populært blant barna.

Anonymkode: b0559...414

Skrevet

Du kan jo høre om det er noen spesielle allergier som er mulig å ta hensyn til. Hadde ikke orket ta hensyn til alle, men hvis det er en som ikke tåler nøtter eller ikke tåler laktose, så er det jo enkelt å fikse. 

Hva med boller, vafler, små muffins, jordbær med vaniljesaus, gele med vaniljesaus (kan kjøpe sukkerfri). 

Anonymkode: 381eb...523

Skrevet

Fruktspyd er veldig populært. Eller bare fruktfat. Gjerne med bær også. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.8.2023 den 12.14):

Du kan jo høre om det er noen spesielle allergier som er mulig å ta hensyn til. Hadde ikke orket ta hensyn til alle, men hvis det er en som ikke tåler nøtter eller ikke tåler laktose, så er det jo enkelt å fikse. 

Hva med boller, vafler, små muffins, jordbær med vaniljesaus, gele med vaniljesaus (kan kjøpe sukkerfri). 

Anonymkode: 381eb...523

Sukkerfritt hjelper ikke. Helsedirektoratet fraråder å gi sukkerfri søtning til barn under tre år fordi vi ikke vet effekten av det. 

Anonymkode: 7aad8...d1f

• Liker 1
Skrevet

Noen foreldre tok med smoothie blanding i barnehagen, og det var en kjempehit. Bær og oppskåret frukt i morsomme former har også vært populært. De fleste tar ikke med noe.

Ikke ta med is, boller, kake eller slikt.

Anonymkode: 22f57...ac3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.8.2023 den 22.03):

Enig med hen over. Dropp det. Både mtp allergier, og oss som går krakilsk over unødvendig sukker. Hadde barnet mitt fått servert is eller kake på en random onsdag i barnehagen hadde jeg blitt veldig sur. 

Anonymkode: d19ae...8b6

Ja, huff så fælt…. 

Anonymkode: 7902e...065

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.8.2023 den 17.05):

Man hører vel når de smeller og skjønner at noe er på gang? Det gjør jeg med barna mine hvertfall. De leker så mye de vil med oppblåste ballonger, men hører jeg  et smell så går jeg og sjekker 😊

Anonymkode: d1e20...295

Enig, men folk er jo hysteriske i dag…. 

Anonymkode: 7902e...065

Skrevet

Jeg bakte søtpotetcookies. :D Søtet med litt agavesirup, men trenger ikke mye, da søtpotet gir god smak. Er egg i den, da, men ellers relativt allergivennlig da man kan bruke havremel uten gliuten. Barna elsket dem! 

Anonymkode: 19e2e...0e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...