Cuba Skrevet 18. januar 2006 #1 Skrevet 18. januar 2006 (endret) Hvilke farger liker du? Bruker du klær med disse fargene? Og hvilken farge har du på øynene? Selv liker jeg blått og grønt. Bruker noen klær med disse fargene, men liker best litt mørke klær - mørke blått, mørke grønt, svart, brunt og noe hvitt innimellom.. Har blå øyne.. (om det skulle ha noe å si.. Tihi..) (kjede seg tråd..) Endret 18. januar 2006 av Cuba
Cuba Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #2 Skrevet 18. januar 2006 Oki, moderatorer! Bare å slette denne tråden! Be my guests!! (Slutt med alle utropstegn Cuba)!!!
Gjest Bellatrix Skrevet 18. januar 2006 #3 Skrevet 18. januar 2006 Oki, moderatorer! Bare å slette denne tråden! Be my guests!! (Slutt med alle utropstegn Cuba)!!! ← :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2006 #5 Skrevet 18. januar 2006 Jeg liker best litt varme farger, gull, brunt, rødt og grønt, og rosa, da..... Og ja, det gjenspeiler seg i klærne mine. Og jeg bruker mye sort...... (siden tråden ikke er slettet, velger jeg å svare)
Cuba Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2006 Oki.. hehe! Tenkte i ettertid at det kanskje var et litt teit tema som ingen gadd å svare på, så da kunne de like godt slette det.. I stedet for å ligge å ta opp plass liksom. Men nå har jo noen svart i allefall, så da er det jo greit!
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2006 #8 Skrevet 18. januar 2006 -glemte å si at jeg har grønn-brune øyne med sorte prikker i
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 18. januar 2006 #9 Skrevet 18. januar 2006 Jeg har blitt bløt etter at jeg fikk Vendelin, før gikk jeg som regel i svart, eller svart med noe rødt eller lilla... Nå har jeg opptil flere rosa gensere, et brunt skjørt og skal til og med sy meg hvit jakke. Ellers er syregrønt en veldig fin farge!
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2006 #10 Skrevet 18. januar 2006 (endret) Liker godt blått jeg. Og går ofte i mørkeblå jeans. Og hvite topper, eller av og til røde eller svarte. Aldri i grønt. Om det ikke er olivengrønt, for det er den eneste fine grønnfargen som finnes. Har grønne øyne ja. Endret 18. januar 2006 av Violetta
Gjest Anerikke Skrevet 18. januar 2006 #11 Skrevet 18. januar 2006 Går mye i svart, men jeg vet jo at jeg kler bedre varme farger... Har en del røde og orange topper og gensere, og da helst i varme nyanser. Knall julerød kler jeg IKKE, men tomatrød er kjempefint.. Forstå det den som kan! Jeg har brungrønne øyne
Cuba Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #12 Skrevet 18. januar 2006 Aldri i grønt. Om det ikke er olivengrønt, for det er den eneste fine grønnfargen som finnes. ← Ja, det er jeg enig i! Tenkte meg egentlig ikke om når jeg sa jeg liker grønt.. Har bare et grønt klesplagg, og det er noe olivengrønn-aktig bukse.. Mørk i allefall! Tror aldri jeg kommer til å kjøpe meg noe i "vanlig" grønt.
Søtpotita Skrevet 18. januar 2006 #13 Skrevet 18. januar 2006 Eg likar grønt, gult, lilla, rosa, raudt og blått. Elskar eigentleg alle fargar, svart er kjedeleg. Kleda eg brukar er mest blå, brune, rosa, grøne og litt svart. Har lyst å bruka meir raudt. Augene mine er grøne.
Tinken Skrevet 19. januar 2006 #14 Skrevet 19. januar 2006 Svart, svart, svart og atter svart. Kler meg i farger når jeg skal "overraske". Har brune øyne. Ved nærmere ettertanke så er det sjeldent jeg ser grønne klesplagg, både på folk og i butikkene.
Gjest Bellatrix Skrevet 19. januar 2006 #15 Skrevet 19. januar 2006 Grønt og blått er mine farger. Men yndlingspysjen min er rød.
Gjest christineemily Skrevet 20. januar 2006 #16 Skrevet 20. januar 2006 I garderoben min er det veldig mye rosa, turkis og sort. Øynene mine er knallblå.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #17 Skrevet 20. januar 2006 Hvilke farger liker du? Bruker du klær med disse fargene? Og hvilken farge har du på øynene? Selv liker jeg blått og grønt. Bruker noen klær med disse fargene, men liker best litt mørke klær - mørke blått, mørke grønt, svart, brunt og noe hvitt innimellom.. Har blå øyne.. (om det skulle ha noe å si.. Tihi..) (kjede seg tråd..) ← Jeg har blå øyne og er lys. Jeg liker de fleste farger, egentlig alle, men kler meg ikke i alle. Gult og en god del grønntoner + oransje skal det mye til for at jeg ikler meg, men resten har jeg nok et og annet av i skapet
nostalgia Skrevet 20. januar 2006 #18 Skrevet 20. januar 2006 Jeg har blå øyner... og jeg er veldig glad i sterke farger. Koboltblått og en litt dyp blågrønn er favorittfargene mine. Jeg bruker alikevel mest svarte klær, fordi jeg trives best med det. Skal jeg ha andre farger til svart, bruker jeg gjerne lilla eller blågrønn eller kanskje dyp rød. En litt halvmørk limegrønn bruker jeg også av og til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå