AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #21 Skrevet 25. september 2023 C-girl skrev (12 timer siden): Men nå var det ikke jeg som først nevnte Lisaklinikken. Og jeg vil tro at Lisaklinikken har et svært godt system for å "sile" ut hvem som får hjelp. TS her. Jeg ser at folk i alle slike fora der veterinærpriser nevnes, konsekvent nevner Lisaklinikken som billig. Det provoserer meg kraftig. Hvis den som spør ikke nevner at man er vanskeligstilt på den ene eller andre måten, ikke nevn Lisaklinikken! Den er ikke lagd for å være billig for folk flest! Jeg vil gjerne bruke rimelig veterinær ja, men ikke faen om jeg utnytter de systemene som er laget for å ivareta de mest sårbare DYRENE!! Anonymkode: 3b5f4...348 2
C-girl Skrevet 25. september 2023 #22 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): TS her. Jeg ser at folk i alle slike fora der veterinærpriser nevnes, konsekvent nevner Lisaklinikken som billig. Det provoserer meg kraftig. Hvis den som spør ikke nevner at man er vanskeligstilt på den ene eller andre måten, ikke nevn Lisaklinikken! Den er ikke lagd for å være billig for folk flest! Jeg vil gjerne bruke rimelig veterinær ja, men ikke faen om jeg utnytter de systemene som er laget for å ivareta de mest sårbare DYRENE!! Anonymkode: 3b5f4...348 Helt enig med deg, Lisaklinikken er kun for vanskeligstilte. Men enkelte tror kanskje at den er åpen for alle. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #23 Skrevet 25. september 2023 C-girl skrev (13 timer siden): Men nå var det ikke jeg som først nevnte Lisaklinikken. Og jeg vil tro at Lisaklinikken har et svært godt system for å "sile" ut hvem som får hjelp. Jeg vet ikke hvem det var som nevnte Lisaklinikken, men måtte likevel legge til dette her. Alle som ikke er i målgruppen skal prise seg lykkelige over at de ikke er det. Og ja, de har et system. Anonymkode: c5c3f...e16
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #24 Skrevet 25. september 2023 Nesten alle har blitt kjøpt opp av Evidensia, Empet og anicura så prisene er nok ganske like.... Før så var flere av dem dritbillige fordi de utnyttet nyutdannede veterinærer som var villige til å jobbe for svært dårlig lønn. Anonymkode: b465d...794 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå