AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #1 Skrevet 16. august 2023 Og når jeg noterer ned hva hun sier og gjør, negativt og positivt, så er det mest negativt. Det verste er at hun henger meg ut foran andre mennesker sånn helt ut av det blå, og etterpå forteller meg at hun har måter å ta hevn på de hun ikke liker. Slik at de ikke skjønner det før senere. Mannen hennes har gitt henne opp, og er på vei ut av forholdet, andre venner hun hadde har stukket av. Alle som en. Jeg spør meg selv stadig vekk hvorfor i alle dager jeg er venn med henne. For kan hun være slik mot andre, så kan hun vel være slik mot meg også? Vi er begge 35 år om det har noe å si. Anonymkode: afbb4...c9f
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #3 Skrevet 17. august 2023 Hun høres ut som en fæl person som du ikke trenger i livet ditt. Særlig når både mann og alle andre vennene hennes har brutt kontakten (eller i ferd med å gjøre det). Når du til stadighet blir hengt ut og latterliggjort av henne, så er hun ikke en venn i ordets rette betydning. Venner støtter hverandre, de bryter deg ikke ned. Anonymkode: 9dcb5...5e6 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #4 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Og når jeg noterer ned hva hun sier og gjør, negativt og positivt, så er det mest negativt. Det verste er at hun henger meg ut foran andre mennesker sånn helt ut av det blå, og etterpå forteller meg at hun har måter å ta hevn på de hun ikke liker. Slik at de ikke skjønner det før senere. Mannen hennes har gitt henne opp, og er på vei ut av forholdet, andre venner hun hadde har stukket av. Alle som en. Jeg spør meg selv stadig vekk hvorfor i alle dager jeg er venn med henne. For kan hun være slik mot andre, så kan hun vel være slik mot meg også? Vi er begge 35 år om det har noe å si. Anonymkode: afbb4...c9f Har en lignende "venn". Min psykiske helse har det bedre når vi er fra hverandre. Vern om deg selv Anonymkode: 4bc6d...4a2 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #5 Skrevet 17. august 2023 Jeg har fått et bedre liv ved å kutte ut personer som bare gjør meg sliten, lei meg, nedfor, utkjørt, osv. Gjerne gi vedkommende en advarsel, ved å si ifra at du ikke kommer til å akseptere hva det nå er de gjør som sliter deg ut, men om de holder på og ikke gir seg, adjø. Anonymkode: f2184...0ee
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #6 Skrevet 17. august 2023 Magen din er smart her. Den advarer deg om at dette ikke er bra. Anonymkode: 072a4...10e
lillevill Skrevet 17. august 2023 #7 Skrevet 17. august 2023 Tror magen forteller deg her at du føler deg utrygg og engstelig rundt denne venninna di, og at hun kanskje skader deg på en slags måte.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #8 Skrevet 17. august 2023 Jeg har kuttet ut eller tatt avstand til lignende relasjoner. Selvfølgelig er jeg den store stygge ulven, og får beskjed om at jeg er for sensitiv. Men det får bare være når det går på helsen løs(for min del). Anonymkode: a4082...81c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå