matto og frank Skrevet 16. august 2023 #1 Del Skrevet 16. august 2023 Dette må være den styggeste nettsiden jeg har sett. Får vel lage en app for dere da! Noen som vet om de har et API Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 17. august 2023 #2 Del Skrevet 17. august 2023 Kan du ikke ta det i underforumet: https://forum.kvinneguiden.no/forum/15-tilbakemeldinger-og-informasjon/ ???? Regner med at du gjør det gratis. Svært få som kommer til å gidde å bruke en app btw, det har det allerede vært en diskusjon på: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #3 Del Skrevet 17. august 2023 Skal liksom en random bruker få all dataen?😂 Anonymkode: 688be...ded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 17. august 2023 #4 Del Skrevet 17. august 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Skal liksom en random bruker få all dataen?😂 Anonymkode: 688be...ded Det å få tilgang til API er ikke å få tilgang til all dataen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #5 Del Skrevet 25. august 2023 Kvinneguiden er et helt standard forum, laget i forum engine skrevet i php. Phpbb, for å være nøyaktig - https://www.phpbb.com/ Før Facebook kom, og senere andre SoMe, og alt kommunikasjon flyttet seg dit, omtrent alle store forum var laget i phpBb. Og der var alle folka. Jeg føler meg litt gammel når jeg skriver det. Kan du virkelig ikke dette, TS? Du kjenner ikke umiddelbart phpbb-bygd forum?! Anonymkode: 59266...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #6 Del Skrevet 25. august 2023 Men for å svare på spørsmål til TS, selv om det blir bare spekulasjoner. PhpBb er i utgangspunktet ikke en distribuert system, det er altså ikke en løs kobling mellom frondend og backend komponenter, det er en stor løsning. Derfor er det heller ikke behov for api, og hele løsningen må ligge på samme server. Det kan selvsagt være slik at noen har modularisert kvinneguiden i ettertid, men helt ærlig tviler jeg sterkt på det. Hvorfor endre noe som funker helt fint som det er. Anonymkode: 59266...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå