Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jo begynne med min tilkommen:

fortalt i korte trekk:

Han er 1.83 høy mørk, bred skuldret, blå øyne, skjegg og briller.

Han er veeeelidg sympatisk, kjærlig, omsorgsfull, ansvarsbevist. Alt hva JEG kan ønske meg i en mann. :danse::hjerter::hjerter_rundt::herremann: :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sambo er

1,86 m høy, blond, bredskuldra, morsom, kjekk, snill, omsorgsfull

Skrevet

Hehe, dette er gøy ;)

Min kjære er følgende:

Utseende:

1.89 m høy, slank og veltrent, mørkt kort hår og blå øyne.

Persnlighet: Omtenksom, snill, morsom, ærlig og et menneske med følelser. I tillegg er han veldig intelligent og smart!

:)

Skrevet

1.85, svart kort hår, slank, veltrent og bredskuldret.

Ærlig, snill, smart og arbeidsnarkoman.

Skrevet (endret)

Her er min gutt! :)

Utseende:

1, 89 høy (yummi!), mørkeblondt kort hår med fall, bredskuldret, knallblå øyne, slank og den vakreste huden dere kan tenke dere.

Personlighet: Utrolig omtenksom, intelligent, engasjert, snill, ærlig og en følelsesperson. :)

Endret av Freckles
Skrevet (endret)

Min kjæreste er 182(?) cm høy og bruker str 39 i sko.

Det samme som meg. Jeg er 168 cm.

Han påstår at jeg har store føtter, men det er han som har små. Eller hva? :ler:

Glemte å legge til at han er fantastisk god venn i tillegg til kjæreste. Snill og god og alltid blid.

Endret av Tinken
Skrevet

Min kjære er 1,75 høy, mørkblondt hår med litt grått i, blå øyne, slank og veltrent.

Han er omtenksom, arbeidssom, snill, ærlig og kjærlig! :hjerte:

Skrevet

Min samboer er 1,88 m høy, slank. Han har helt kort lyst hår og blå øyne. Han er intelligent, veldig kunnskapsrik, har en flott jobb. Han er kjærlig, omtenksom, generøs, snill, hjelpsom, flink til å vise at han elsker meg både med ord og handling, glad i dyr (han og pusen vår har et helt spesielt forhold). Han får meg til å le, sammen med ham føler jeg meg elsket og som den mest fantastiske kvinne i verden. :hjerte:

Gjest Jalileh
Skrevet

jai har yngen jai.

men.. hmm... jeg kan fortelle om tjaaaa... naboen?

Tror han bor i en kommunal leilighet i samme blokk som meg, i tillegg til dette merker jeg at han er veldig psykisk ustabil.

Men han har god humor, for han står ofte i telefonkiosken og snakker med seg selv, og nå i det siste har han begynt å se på meg med sånne ---> :overrasket: øyne, hvor han samtidig brøler frem et "HEEEEEI" :frustrert: .

Bortsett fra det så er han veldig intelligent fordi han sto utenfor her en natt og fortalte hele nabolaget at alt som står i avisene er løgn, og det tror jeg også.

han er cirka 190 og med mørk hår. :sjarmor:

det er min mann for øyeblikket.

Gjest TomKrus
Skrevet
jai har yngen jai.

Tror han bor i en kommunal leilighet i samme blokk som meg, i tillegg til dette merker jeg at han er veldig psykisk ustabil.

Men han har god humor, for han står ofte i telefonkiosken og snakker med seg selv, og nå i det siste har han begynt å se på meg med sånne --->  :overrasket: øyne, hvor han samtidig brøler frem et "HEEEEEI"  :frustrert: .

Bortsett fra det så er han veldig intelligent fordi han sto utenfor her en natt og fortalte hele nabolaget at alt som står i avisene er løgn, og det tror jeg også.

han er cirka 190 og med mørk hår.  :sjarmor:

Hvem vet, kanskje er vi naboer.

Skrevet

Jeg vet han har blå øyne og mørkt hår. Hvor høy han er vet jeg ikke, men godt over 1,80. P*kken er over 20 cm og nesten for stor for meg...

Grunnen til at jeg ikke vet så mye, er at vi kun har holdt på en uke...

Men han er dyktig på kjøkkenet, røyker, og er en jeg kan være stille med og som jeg trives med...

Skrevet
jai har yngen jai.

Men han har god humor, for han står ofte i telefonkiosken og snakker med seg selv, og nå i det siste har han begynt å se på meg med sånne --->  :overrasket: øyne, hvor han samtidig brøler frem et "HEEEEEI"  :frustrert: .

han er cirka 190 og med mørk hår.  :sjarmor:

:hoho:

*

Har ikke mann jeg.. :sjenert:

Skrevet

utseende:

Han er 202 cm, mørkt kort hår og brune øyne og trent, kjempe kjekk!

Personliget:

Snill, vanvittig morsom, omsorgsfull, veldig glad i dyr, ikke så veldig flink til å lage mat, meget intelligent, klarer alt han vil, ærlig

ja, kunne ramset opp i evigheter.. :sjenert:

Gjest Jalileh
Skrevet
Hvem vet, kanskje er vi naboer.

Jeg syns det var no. :overrasket:

Skrevet

Mannen min:

1.90 høy

Dritsexy

Blå øyne

Kyssetrut

Trendy

Dramaqueen når han er syk eller fornærma *he,he*

Latter som starter langt nedi magen

Deilig elsker

Jeg var forelsket i ham i mange år før jeg fikk ham gift... :)

:) La Guapa

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Min mann:

175 cm høy

Svart kort hår

Piercing i underleppen

Kler seg i svart

Slank med litt muskler

Har samme holdninger og mindset som meg

Har mange av de samme interessene som meg

Er kosete, snill, hensynsfull, respektfull

Intelligent, god diskusjonspartner

Skrevet

ingen som har en mann me litt kjøtt på kroppen? synes slank var en gjenganger her.....

Gjest harald28
Skrevet

her var det mye skryt.... så her er sannheten, slik jeg ser den, om dama som jeg bor sammen med:

hun er 160 høy, veier 76 kilo, har altfor store pupper og appelsinhud. hun er slurvete med å holde legger og lår hårfrie og hun har lange hvite dunhår på rumpeballene og korsryggen... hun har halvlang bleket hår som alltid ser fett ut, selv når det er nyvasket, hun har kviser i ansiktet, på brystet og på ryggen. hun er arbeidsledig fordi hun er arbeidssky men flink til å holde huset i orden. hun er morsom men lite sosial.

men jeg er glad i henne.

Skrevet

:hoho: Skikkelig morsom tråd dette er blitt etter hvert da.

Noen som har flere innspill å komme med?

Skrevet

Fra pluss til minus:

Han er èn-noen-og-åtti, mørk blond, kjekk.

Pent ("godt", som mamma sier) ansikt, pene gråblå øyne og utstråling man legger merke til.

Liker å jobbe med mennesker og jobber innen omsorg.

Snill, har respekt for andre - og for tøffe jenter:-)

Glad i meg selv på en dårlig dag

glad i dyr.

God film- og musikksmak

Fin ... tiss

Ganske små føtter:-)

Ikke akkurat veltrent selv om han er heldig med genene. Begynner å bli litt dvask...

Kan være lett å hisse opp, litt sårbar/hårsår på enkelte områder

Verdens dårligste døgnrytme - ekstremt b-menneske

Røyker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...