AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #1 Skrevet 16. august 2023 Jeg vet ikke om dette er riktig sted å plassere et slikt innlegg, men håper det går greit. Jeg fikk i dag tidlig beskjed om at min bestemor har fått kreft. Heldigvis ingen spredning, og behandling og operasjon er planlagt til å skje ganske snart. Fikk bare skikkelig sjokk. Jeg vet jo at besteforeldrene mine begynner å bli veldig gamle, men de har liksom alltid vært så friske og spreke så det er så rart allikevel når det plutselig er noe alvorlig med de. Min andre bestemor har også hatt kreft før, men hun hadde det når jeg var så liten at jeg ikke husker det. Jeg håper virkelig det går bra med henne. Kjenner jeg blir litt redd, fordi det er bare noen få år siden jeg mistet noen i familien til kreft. Anonymkode: 0d3fb...974 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #2 Skrevet 16. august 2023 Trist å høre om din bestemor, men det å få kreft i dag er ikke like skummelt som for 20,30,40 år siden, fordi de har så mye god behandling og studier som pasientene får være med på å prøve ut. Håper hun blir kvitt sykdommen i en fei💚 Anonymkode: 7cf9a...007 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #3 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Trist å høre om din bestemor, men det å få kreft i dag er ikke like skummelt som for 20,30,40 år siden, fordi de har så mye god behandling og studier som pasientene får være med på å prøve ut. Håper hun blir kvitt sykdommen i en fei💚 Anonymkode: 7cf9a...007 Takk ❤️ Jeg håper det samme. Det er bra de har kommet langt med forskning og behandlinger. Anonymkode: 0d3fb...974 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå