AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #1 Del Skrevet 16. august 2023 Endelig fått oss airfryer! Hva er det beste du lager i airfryer? 😁 Anonymkode: b2582...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #2 Del Skrevet 16. august 2023 Det jeg bruker min mest til er vel chips 🙂 Anonymkode: 2eb63...c81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #3 Del Skrevet 16. august 2023 Mest chips jeg og men vil gjerne ha tips jeg også🙌. (Ligg mye oppskrifter på nett og) Anonymkode: 83dc5...b31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 17. august 2023 #4 Del Skrevet 17. august 2023 Fisk blir alltid bra i airfryer. Ellers bruker jeg den til det meste av grønnsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 17. august 2023 #5 Del Skrevet 17. august 2023 Kyllingvinger eller klubber salt + pepper med litt honning/olje. 8 minutter på 180 grader deretter 8 minutter på 160 grader Er fantastisk godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ferdig Skrevet 19. august 2023 #6 Del Skrevet 19. august 2023 Laks blir saftig og godt, Ribbe stekes på halve tiden omtrent og blir så saftig som det går an, steiker, koteletter, kylling file. Kort sakt alt du lager i steikovnen kan lager i en Airfryer og blir mye bedre ( synes jeg) og steketiden blir kortere for ikke å snakke om at du bruker mye mindre strøm. tenk bare om du skal ovnsbake en laksefile i ovnen, da varmer du en stor ovn men i Airfryeren er det bare et lite rom som skal varmes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå