Gå til innhold

Dere drevne Tinderbrukere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår ingenting av denne appen. 
Jeg sveiper, lukker appen når jeg er ferdig. 
Åpner appen igjen og de samme folka kommer opp?? Både de jeg var sveipet ja på og de jeg har sveipet nei på?? 
Hva skjer med det?

Anonymkode: f4665...3f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er skyggebannlyst

Anonymkode: 7a959...677

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er skyggebannlyst

Hva betyr dette?

Anonymkode: 88325...56c

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du er skyggebannlyst

Høres ut som tull. 

Forklar! 

Anonymkode: c0139...d20

Skrevet

Når man får opp at avstanden må økes hvert 3. minutt, hva betyr dette? Setter avstanden først 20 km og alder 43-49. Så får jeg oppfordring om å øke avstanden nesten hvert minutt fordi Tinder finner ikke flere brukere. Er jeg i ferd med å bli utkastet fra Tinder? 🤷🏼‍♀️

Skrevet

Hvis du kun ser noen få titalls andre der, så slett hele kontoen å lag ny.

Har hørt om flere i det siste hvor det tydelig er noe feil i appen, og eneste som løser det er å slette konto å starte på nytt.

Jeg slet med det tidligere i sommer, og slettet konto for å lage ny øyeblikkelig og fikk ett helt annet utvalg av menn... Nå oppfører Tinder seg slik jeg trodde det skulle!

Anonymkode: 02ef6...02e

• Nyttig 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Høres ut som tull. 

Forklar! 

"Shadowbanning" er ikke helt uvanlig. Kontoen din blir ikke bannlyst per se, men din aktivitet er ikke lenger synlig for andre brukere. Hvis du skulle blitt shadowbannet herifra, ville du kunne poste så mye du vil,men ingen andre kan se hva du skriver.
I tilfelle Tinder er det vel slik at du kan sveipe på andre, men ingen andre får opp deg i sin feed.

Skrevet
1 minutt siden, ueifh9w8yf98wfnhw9 said:

"Shadowbanning" er ikke helt uvanlig. Kontoen din blir ikke bannlyst per se, men din aktivitet er ikke lenger synlig for andre brukere. Hvis du skulle blitt shadowbannet herifra, ville du kunne poste så mye du vil,men ingen andre kan se hva du skriver.
I tilfelle Tinder er det vel slik at du kan sveipe på andre, men ingen andre får opp deg i sin feed.

Hvorfor skulle det skje? 

Skrevet
ueifh9w8yf98wfnhw9 skrev (3 minutter siden):

Hvorfor skjer dette da?!

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg forstår ingenting av denne appen. 
Jeg sveiper, lukker appen når jeg er ferdig. 
Åpner appen igjen og de samme folka kommer opp?? Både de jeg var sveipet ja på og de jeg har sveipet nei på?? 
Hva skjer med det?

Det høres mer ut som en teknisk feil. Ikke slett kontoen din, men avinstaller appen og last den inn på nytt.

Anonymkode: dd5f0...4eb

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvis du kun ser noen få titalls andre der, så slett hele kontoen å lag ny.

Har hørt om flere i det siste hvor det tydelig er noe feil i appen, og eneste som løser det er å slette konto å starte på nytt.

Jeg slet med det tidligere i sommer, og slettet konto for å lage ny øyeblikkelig og fikk ett helt annet utvalg av menn... Nå oppfører Tinder seg slik jeg trodde det skulle!

Anonymkode: 02ef6...02e

Men jeg slettet nettopp kontoen for å lage ny. På mandag 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Men jeg slettet nettopp kontoen for å lage ny. På mandag 

Da blir du i hvertfall shadowbannet

Anonymkode: b9435...0da

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da blir du i hvertfall shadowbannet

Ja okei men hva betyr det? Og hvordan får man det bort? 

Skrevet
ueifh9w8yf98wfnhw9 skrev (11 minutter siden):

Hva mener du med feed? Betyr det kortstokk? Hva mener du med «poste så mye du vil»? Sorry hvis jeg er tett i pappen nå 🤷🏼‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva mener du med feed? Betyr det kortstokk? Hva mener du med «poste så mye du vil»? Sorry hvis jeg er tett i pappen nå 🤷🏼‍♀️

Kortstokken ja 

• Nyttig 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor skulle det skje? 

Det blir jo bare spekulering, men Tinder er ute etter pengene dine. Så hvis appen struper inn på antall nye folk du får opp, eller slutter å gi deg matcher o.l. er det mer sannsynlig at du blir betalende kunde

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det blir jo bare spekulering, men Tinder er ute etter pengene dine. Så hvis appen struper inn på antall nye folk du får opp, eller slutter å gi deg matcher o.l. er det mer sannsynlig at du blir betalende kunde

Nei altså. Jeg har selv stilt inn avstand og alder. Men det jeg stusser på er jo at de jeg sveiper bort kommer tilbake neste gang jeg åpner appen. Jeg driter jo egentlig i det men jeg ønsker meg jo match med en jeg har sett der inne da men så dukker han opp igjen hvergang jeg åpner appen. Da lurer jeg jo på hva som skjer. 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei altså. Jeg har selv stilt inn avstand og alder. Men det jeg stusser på er jo at de jeg sveiper bort kommer tilbake neste gang jeg åpner appen. Jeg driter jo egentlig i det men jeg ønsker meg jo match med en jeg har sett der inne da men så dukker han opp igjen hvergang jeg åpner appen. Da lurer jeg jo på hva som skjer. 

Personen over har rett. Målet med tinder er ikke at du skal finne noen. Målet er å holde deg på platformen så lenge som mulig. Ingen vet helt hvordan Tinder virker på innsiden, men hele poenget er å tjene penger, ikke hjelpe folk med å finne kjæreste.

Skrevet
ueifh9w8yf98wfnhw9 skrev (1 minutt siden):

Personen over har rett. Målet med tinder er ikke at du skal finne noen. Målet er å holde deg på platformen så lenge som mulig. Ingen vet helt hvordan Tinder virker på innsiden, men hele poenget er å tjene penger, ikke hjelpe folk med å finne kjæreste.

Jaha.. misforstått konseptet jeg da. Hvordan fikser jeg appen da?

Skrevet
12 minutter siden, ueifh9w8yf98wfnhw9 said:

Da gir det ikke mening at de bannlyser deg uten grunn 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...