AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #1 Skrevet 16. august 2023 Jeg trenger noen gode råd hvordan jeg skal komme meg videre. Enda det har gått 2 måneder og jeg var den som gjorde det slutt så holder jeg fortsatt håpet på at han skal komme plutselig på døren eller ihvertfall ringe. Jeg fjernet alt av kontakt fordi jeg fortsatt elsket han men så at kontakten mellom oss kom til å bli vanskelig. Jeg kjenner meg selv godt og vet at jeg hadde kommet til å stacke han, og kanskje dyrke sorgen over at det ikke ble oss. Så muren jeg skapte mellom oss var for å verne han for meg i etterkant, for jeg forelsker meg veldig sjeldent kan huske en gang før så jeg går virkelig med alt inn i ett forhold. Nå har han blokkert meg etter jeg dessverre brøt muren for å sende en melding om kondolansje etter ett dødsfall i nær familie hos han. Har ikke sendt noe mer eller noe annet, men skrev at jeg beklaget for at jeg brøt muren mellom oss. Vi var sammen i flere år... Hva skal jeg gjøre? Han har vært i tankene mine hver dag siden bruddet, jeg vet jeg ikke er det han leter etter og må komme meg videre. Men jeg sitter fast, sitter fortsatt å håper på den meldingen eller den samtalen. Noen tips? Anonymkode: 32e94...ee4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #2 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg trenger noen gode råd hvordan jeg skal komme meg videre. Enda det har gått 2 måneder... Anonymkode: 32e94...ee4 Det er kjempekort tid. Gi det tid. Anonymkode: 82040...861 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #3 Skrevet 16. august 2023 To måneder er veldig kort tid ifht kjærlighetssorg. Dere har vært sammen i flere år utfra det du skriver, og da er det ikke gjort på to måneder å komme over det. Jeg hadde vanvittig kjærlighetssorg etter brudd med en for et år siden, og vi hadde bare vært sammen i et år. Jeg er såvidt begynt å føle at jeg har lagt det bak meg, men følelsene har vært sterke og langvarige. Har hatt masse sorg, tristhet, raseri, skuffelse i varierende grad gjennom hele dette året. Det tar tid, og det er nok dessverre eneste måten. Jeg tenkte lenge at jeg bare skulle "hive" meg over en ny en og se om det hjalp. Men det viste seg at jeg ikke orket det, og er glad for det nå. Det må ta den tiden det tar etter min erfaring. Hjelper ikke å rushe det. Anonymkode: 78338...2fe
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #4 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): AnonymBruker skrev (5 minutter siden): To måneder er veldig kort tid ifht kjærlighetssorg. Dere har vært sammen i flere år utfra det du skriver, og da er det ikke gjort på to måneder å komme over det. Jeg hadde vanvittig kjærlighetssorg etter brudd med en for et år siden, og vi hadde bare vært sammen i et år. Jeg er såvidt begynt å føle at jeg har lagt det bak meg, men følelsene har vært sterke og langvarige. Har hatt masse sorg, tristhet, raseri, skuffelse i varierende grad gjennom hele dette året. Det tar tid, og det er nok dessverre eneste måten. Jeg tenkte lenge at jeg bare skulle "hive" meg over en ny en og se om det hjalp. Men det viste seg at jeg ikke orket det, og er glad for det nå. Det må ta den tiden det tar etter min erfaring. Hjelper ikke å rushe det. Anonymkode: 78338...2fe Her går det veldig i bølger, men det er sant som dere skriver ovenfor her at 2 måneder er ingenting. Jeg vet jo at han ikke ville mer med meg, for å nå blokkere meg. Det gjør veldig vondt, men jeg trengte nok å høre at det tar tid. Så er det vell for det beste å gi helt slipp og slutte å håpe. Takk for gode ord ❤️ Anonymkode: 32e94...ee4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #5 Skrevet 16. august 2023 Så du 1. gjorde det slutt 2. fjernet han fra alle kontaktlistene dine 3. du ønsker at han skal ta kontakt med deg 4. du kommer til å stalke han 5. du sendte han melding - hvor så han blokkerer deg. Jeg har ingen råd å komme med, annet å si at dette er galskap Anonymkode: 1e4d6...54e 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #6 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du 1. gjorde det slutt 2. fjernet han fra alle kontaktlistene dine 3. du ønsker at han skal ta kontakt med deg 4. du kommer til å stalke han 5. du sendte han melding - hvor så han blokkerer deg. Jeg har ingen råd å komme med, annet å si at dette er galskap Anonymkode: 1e4d6...54e Å skulle holde seg unna en man elsker leder litt til galskap. Å bryte ett forhold til en man elsker er grusomt. Men noen ganger helt nødvendig dersom man ikke egentlig passer sammen og bare sårer hverandre. Syntes ts godt viser hvor vanskelig det kan være. Når man elsker en person sier jo hele kroppen at man skal være sammen med dem. Hjernen og fornuften derimot kan si noe ganske annet. Den drakampen mellom kropp/hjerte og hjerne er kjempe vanskelig. Jeg har ingen råd TS, lever litt i det samme som deg selv og håndtere det ekstremt dårlig. Noen ganger kjennes det ut som man ikke får puste, det er en fysisk smerte i hele kroppen. En ekstremt sterk abstinens. Skulle ønske jeg hadde tips Anonymkode: 524c0...dd1 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #7 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Å skulle holde seg unna en man elsker leder litt til galskap. Anonymkode: 524c0...dd1 Oppsøk hjelp før du ender opp med besøksforbud og det som verre er. Anonymkode: 1e4d6...54e 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #8 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Å skulle holde seg unna en man elsker leder litt til galskap. Å bryte ett forhold til en man elsker er grusomt. Men noen ganger helt nødvendig dersom man ikke egentlig passer sammen og bare sårer hverandre. Syntes ts godt viser hvor vanskelig det kan være. Når man elsker en person sier jo hele kroppen at man skal være sammen med dem. Hjernen og fornuften derimot kan si noe ganske annet. Den drakampen mellom kropp/hjerte og hjerne er kjempe vanskelig. Jeg har ingen råd TS, lever litt i det samme som deg selv og håndtere det ekstremt dårlig. Noen ganger kjennes det ut som man ikke får puste, det er en fysisk smerte i hele kroppen. En ekstremt sterk abstinens. Skulle ønske jeg hadde tips Anonymkode: 524c0...dd1 Jeg signerer denne! Fantastisk godt skrevet. Jeg gjorde det slutt med en fantastisk mann i januar. Jeg savner han hver eneste dag. Jeg ønsker at han skal kontakte meg selvom jeg har slettet han over alt. Jeg jobber så iherdig med å komme meg videre, men hjerte og hjernen forteller meg forskjellige ting. hjertet mitt elsker han, mens hjernen og fornuften min forteller meg at jeg har det bedre et annet sted. prøver å fortelle meg selv at om det er meningen at vi skal være sammen så finner vi tilbake til hverandre senere i livet Anonymkode: 48fd5...6d8 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #9 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Å skulle holde seg unna en man elsker leder litt til galskap. Å bryte ett forhold til en man elsker er grusomt. Men noen ganger helt nødvendig dersom man ikke egentlig passer sammen og bare sårer hverandre. Syntes ts godt viser hvor vanskelig det kan være. Når man elsker en person sier jo hele kroppen at man skal være sammen med dem. Hjernen og fornuften derimot kan si noe ganske annet. Den drakampen mellom kropp/hjerte og hjerne er kjempe vanskelig. Jeg har ingen råd TS, lever litt i det samme som deg selv og håndtere det ekstremt dårlig. Noen ganger kjennes det ut som man ikke får puste, det er en fysisk smerte i hele kroppen. En ekstremt sterk abstinens. Skulle ønske jeg hadde tips Anonymkode: 524c0...dd1 Takk, selvom det gjør vondt å vite at du går igjennom det samme så er ordene dine gode å lese nå ❤️ Den drakampen mellom hjertet og fornuften er helt jævlig. På mange måter ser jeg at det kanskje er nødvendig at han blokkerer meg helt ut, så jeg kan slukke hjertet etterhvert for kjennes ut som det brenner nå. Ser ovenfor at noen betegner det som galskap, men da har man ikke gjort slutt med noen man elsker. Å holde avstand var for hans skyld, og det at jeg gjorde slutt var også for hans skyld. Jeg var aldri det han så etter, han så aldri en framtid med meg. Som flere sier, man må gi det mer tid... Takk for alle svar ❤️ Anonymkode: 32e94...ee4 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #10 Skrevet 16. august 2023 Hvordan vet du at han ikke ser noen fremtid med deg ? Er sikkert noen grunner til at det ikke fungerte ? Ifra ditt ståsted også. Anonymkode: 796de...353
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #11 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvordan vet du at han ikke ser noen fremtid med deg ? Er sikkert noen grunner til at det ikke fungerte ? Ifra ditt ståsted også. Anonymkode: 796de... Mange årsaker og handlinger som var tydelige på at jeg ikke var en del av framtiden hans eller livet hans generelt . Vet ikke hvor mye jeg kan skrive uten at jeg bli Igjen kjent her inne. Men jeg fant ut til slutt at det jeg trenger i dette forholdet kan han ikke gi, og det at jeg konstant tok opp samme tema flere ganger uten bedring så var det like vondt for begge to. Jeg ønsker bare at han skal ha det bra, om det betyr at jeg må selv gi slipp så må det bli sånn. Klisjé som det er så hvis man elsker noen så setter du de fri. Anonymkode: 32e94...ee4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #12 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg fant ut til slutt at det jeg trenger i dette forholdet kan han ikke gi, og det at jeg konstant tok opp samme tema flere ganger uten bedring så var det like vondt for begge to. Jeg ønsker bare at han skal ha det bra... Anonymkode: 32e94...ee4 Vær heller fokusert på at du skal ha det bra. Anonymkode: 82040...861 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #13 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (På 17.8.2023 den 8.22): Mange årsaker og handlinger som var tydelige på at jeg ikke var en del av framtiden hans eller livet hans generelt . Vet ikke hvor mye jeg kan skrive uten at jeg bli Igjen kjent her inne. Men jeg fant ut til slutt at det jeg trenger i dette forholdet kan han ikke gi, og det at jeg konstant tok opp samme tema flere ganger uten bedring så var det like vondt for begge to. Jeg ønsker bare at han skal ha det bra, om det betyr at jeg må selv gi slipp så må det bli sånn. Klisjé som det er så hvis man elsker noen så setter du de fri. Anonymkode: 32e94...ee4 Ser den. Er ikke lett når det ikke ble som man trodde og håpet. Vet dette av erfaring selv. Men hvis du har blokket han overalt så sender du jo et tydelig signal : ikke kontakt meg. Da er det rart du sitter og håper på en telefon, sms. Anonymkode: 796de...353
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #14 Skrevet 18. august 2023 Du gjorde det slutt? Men det var han som ikke ville ha deg?🤔 Så du gjorde det slutt fordi han sa han ikke ville mer,forstår ikke helt... Anonymkode: 82d96...d4b
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #15 Skrevet 18. august 2023 Jeg har fått hjertet mitt knust mange ganer og mine beste råd er: - blokker/unngå personen på sosiale medier: det er så vondt å få påninnelser om det som en gang var - gi deg tid til å sørge, men sett også en tidsfrist. Sist jeg ble dumpa gav jeg meg selv 6 måneders sørgetid. Etter det skulle jeg ut å finne meg en som faktisk ville elske meg. - vit hva du vil ha, og hva du trenger, når du begynner å deite igjen, så du ikke bruker tid på personer som ikke er varie Anonymkode: 84f87...495
Trolltunge Skrevet 18. august 2023 #16 Skrevet 18. august 2023 To måneder er ikke langt tid. En skikkelig kjærlighetssorg tar lengre tid enn det. Tror det var rundt et år før jeg ikke synes det var vondt hele tiden da jeg var i tilsvarende situasjon (elsket ham, men måtte gå). MEN så traff jeg han som ble min ektemann. Før jeg trodde at jeg var klar for noe nytt. Var visst plutselig det. Inderlig glad for at jeg klarte å gå. Var ikke et forhold å satse på, og tenk hva jeg hadde gått glipp av om jeg hadde hengt fast i det forholdet! 🥰 To måneder er bare to måneder, og du må nok regne med mer tid før det letter. Det vil gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #17 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ser den. Er ikke lett når det ikke ble som man trodde og håpet. Vet dette av erfaring selv. Men hvis du har blokket han overalt så sender du jo et tydelig signal : ikke kontakt meg. Da er det rart du sitter og håper på en telefon, sms. Anonymkode: 796de...353 Skjønner at det var ett signal på at jeg ikke ville ha kontakt. Siste krangelen vi hadde såret meg veldig. Det kom til ett punkt der jeg tenkte at han vil jo ikke være med meg uansett. Handlinger som før hadde sagt at han ikke var invistert i oss ble til ord på slutten. Jeg var aldri noen han ville prioritere eller lage en fremtid med. Så jeg gjorde det for min skyld og for hans, jeg så ingen vits i å dyrke den kjærligheten han aldri hadde for meg eller for oss som par. Men det lille håpet på at jeg betydde noe ligger innerst og gnager, nå er jeg jo slettet og blokkert så nå må jeg bare prøve å gå videre. Anonymkode: 32e94...ee4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #18 Skrevet 18. august 2023 Hei - jeg er i nøyaktig samme situasjon som du, men jeg har kommet litt lenger. Nå er det 6 måneder siden jeg gjorde det slutt, og jeg har blokkert han over alt, og han meg. Sykt vondt, men bedre dag for dag. Det er en grunn til at han og jeg ikke kan være sammen, og jeg MÅTTE sette en sluttstrek uansett om jeg elsket han. Det er som noen over her skrev; hjertet elsker han, men hodet er fornuftig og ser hvor håpløst det er. Men det er sant altså, hold ut, det blir bedre og bedre. Plutselig tenker du ikke så mye på han, og det er så deilig å oppdage. Jeg tenker at min eks nå er en skygge for meg, jeg ville aldri ha falt tilbake til han nå, men for 4 mnd siden ville jeg nok gjort det. Så bruk tiden du trenger og hold ut!🥰🥰🥰 Anonymkode: f7208...974
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå