AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #1 Del Skrevet 16. august 2023 Jeg har hatt en sort krukke med rosa hortensia nå i sommer. Hva slags blomst kan jeg ha i krukken ved inngangsdøra nå utover høsten? Og evt. i balkongkassene under vinduene? Anonymkode: a8612...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 16. august 2023 #2 Del Skrevet 16. august 2023 Jeg bruker å plante lyngplantene Erica og Calluna i pottene om høsten. Erica har flottest farge, men er bare 1-årig. Calluna blomstrer lenge utover, og den er flerårig. Et annet tips er å plante Alunrot i pottene. Den er en staude (flerårig) og finnes i mange nydelige høstfarger. De selger Alunrot på salg, ofte til 70%, på Plantasjen hver høst. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 17. august 2023 #3 Del Skrevet 17. august 2023 Synes samplantinger som Amossa foreslår er kjempefint. Så de hadde en på Plantasjen med alunrot og litt friskt grønt til. Går sikkert an å lage til noe sånt selv med alunrot og en staude som passer til 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #4 Del Skrevet 18. august 2023 Tenk på hvor mye sol det er, hvor mye vann plantene trenger, og hvor stor krukke du har. Anonymkode: 03848...937 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå