AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #1 Del Skrevet 16. august 2023 Hei! Til dere som er prøvere: Jeg lurer på følgende: Hvis du har vært 100% sikker på når du har hatt eggløsning, du har hatt samleie på de dagene du skal for å bli gravid - men enda ikke blitt gravid. Vet du grunnen til at det ikke har blitt noe? Hvis det ikke er noen grunn: Hvor lenge har du prøvd uten å vite hvorfor? Anonymkode: 1ed7d...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #2 Del Skrevet 16. august 2023 Har vært til utredning begge to, ingen grunn detektert (det er visst 1/3 av tilfellene av ufrivillig barnløshet hvor de ikke finner årsak). Vi har prøvd 15 måneder. Anonymkode: 40ea9...607 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #3 Del Skrevet 16. august 2023 Mest sannsynlig ren tilfeldighet. Ingenting galt med oss, har barn fra før så bekymrer meg ikke enda.. Det er jo ikke sånn at bare fordi man treffer eggløsning så er det ensbetydende med at man blir gravid selv om ingenting er galt. Er mer som skal klaffe enn sex og eggløsning. Prøvd i 7 mnd. Anonymkode: b0601...0fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #4 Del Skrevet 16. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Har vært til utredning begge to, ingen grunn detektert (det er visst 1/3 av tilfellene av ufrivillig barnløshet hvor de ikke finner årsak). Vi har prøvd 15 måneder. Anonymkode: 40ea9...607 Akkurat det samme her. Jeg har levd veldig sunt, trent og ikke drukket noe særlig alkohol i 15 måneder. Min nye taktikk nå er å leve som om jeg ikke er gravid, man kan ikke sette livet sitt på vent så lenge. Anonymkode: 2e074...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #5 Del Skrevet 16. august 2023 Ja, jeg gikk til privat gyn og tok UL. Der var det en haug med cyster gitt. Anonymkode: 58f0e...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå