AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #1 Skrevet 16. august 2023 Vært sammen med en siden jula i fjor. Barna har vist om han siden i vår, men ikke møtt han før nå nylig. Eldste barnet tok det kjempefint, å syns det er stas. Yngste på 6 år er veldig varierende i hva han syns om det. Enkelte dager sier han at han liker ikke den nye vennen min, å yngste er redd for at jeg skal glemme han til fordel for kjæresten. Han har ikke overnattet enda, men vært på dagsbesøk. Til helgen har han invitert oss med på hyttetur. Luftet ideen til yngste, men det var ikke aktuelt. Kjenner at jeg må respektere barna, men igjen så skal ikke dem få styre showet heller.. Noen som har erfaringer? Anonymkode: 09c68...bd2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #2 Skrevet 16. august 2023 Er jo forståelig at barnet har bekymringer, og det blir deres oppgave å trygge han. Kan kanskje være en fordel om de møtes flere ganger i korte treff, så barnet blir tryggere, før dere drar på helgetur sammen? Uansett hvordan dere gjør det vil sønnen din helt sikkert venne seg på det. Barn er utrolig tilpasningsdyktige. Anonymkode: 42a9e...dbb
RockyRose Skrevet 16. august 2023 #3 Skrevet 16. august 2023 6åringen er ikkje klar. Då ventar du. Om han blir pressa for å unngå at han skal "styre showet" så kan det forverre heile situasjonen! Vent og finn heller på kjekke ting ilag der 6åringen kan trekke seg unna når det blir nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå