AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #1 Skrevet 16. august 2023 Mener at han i butikken sa at den ikke har noen farlige avgasser osv. Han sa at den er vannbasert. Men når jeg leser om malingstypen på nett nå, ser jeg at det står at den er oljebasert? Mannen min har fri et par dager nå og tenkte å male to vegger i stua mens jeg er på jobb og barna er i bhg. Enten et strøk tidlig morgen, så et strøk 6 timer senere. Eller et strøk tidlig i morgen, så et strøk tidlig neste morgen. Han tenker det bare er å peise på, mens jeg er litt skeptisk. Det må jo vaskes nøye, grunnes (dette hadde han ikke tenkt på) lister må maskeres, det må males jevnt og fint. Tenker dette tar tid. Setter malingslukta seg i gardiner, sofa osv. så sånne ting bør vekk fra stua eller? Hva annet må han tenke på? Er redd for at malingslukt og diverse avgasser ikke er bra for barna på 2,5 og 5 år... Hvor lenge må det luftes ut? Og selv om man lufter ut leser jeg at diverse stoffer er i lufta i noen uker..?🤔 Anonymkode: 36672...641
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #2 Skrevet 16. august 2023 Er det best å vente til jeg og barna kan ta en tur vekk på helgebesøk hos noen e.l? Eller er det ikke så skadelig, hvis man lufter ut osv? Anonymkode: 36672...641
Sirah Skrevet 16. august 2023 #3 Skrevet 16. august 2023 Mal i vei og luft godt. Det går helt fint Lykke til med oppussing!
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #4 Skrevet 16. august 2023 Du er hysterisk. Som personen over meg sier; Mal i vei og luft godt! Anonymkode: 3e297...f88
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #5 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er hysterisk. Som personen over meg sier; Mal i vei og luft godt! Anonymkode: 3e297...f88 Jeg googler for mye😅 Anonymkode: 36672...641
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå