AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #1 Skrevet 16. august 2023 Kan du anbefale en gresk restaurant i Oslo? Anonymkode: c3992...d6f
enkefru Skrevet 16. august 2023 #2 Skrevet 16. august 2023 Denne anmeldelsen tok jeg vare på, for dette fristet. Ikke restaurant, men take away https://www.godt.no/anmeldelser/restaurant/i/Llao4p/pascal-greek-grill-helt-gresk-paa-grefsen 1
Pawn Hearts Skrevet 16. august 2023 #3 Skrevet 16. august 2023 Finnes det i det hele tatt noen gresk restaurant i Oslo? Alle jeg kjente til, er nedlagt. Jeg kan anbefale Knossos i Fredrikstad, men det er jo ikke akkurat Oslo. 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #4 Skrevet 16. august 2023 Pawn Hearts skrev (3 timer siden): Finnes det i det hele tatt noen gresk restaurant i Oslo? Alle jeg kjente til, er nedlagt. Jeg kan anbefale Knossos i Fredrikstad, men det er jo ikke akkurat Oslo. Jeg leste en sak i Aftenposten for en god stund siden der dette ble tatt opp. Den greske bølgen er definitivt over i Oslo. Det er ingen greske restauranter igjen, og sant å si har det vel aldri vært noen gode, greske restauranter i Oslo, eller Norge for den slags skyld, Gresk mat er best i Hellas. Anonymkode: 37393...fd2 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #5 Skrevet 17. august 2023 18 hours ago, Fjugur said: Denne anmeldelsen tok jeg vare på, for dette fristet. Ikke restaurant, men take away https://www.godt.no/anmeldelser/restaurant/i/Llao4p/pascal-greek-grill-helt-gresk-paa-grefsen Takk 🙂 jeg så også denne. Ser dessverre ikke ut som et kjempe sjarmerende sted, men de har moussaka som vi er på jakt etter Anonymkode: c3992...d6f 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #6 Skrevet 17. august 2023 18 hours ago, Pawn Hearts said: Finnes det i det hele tatt noen gresk restaurant i Oslo? Alle jeg kjente til, er nedlagt. Jeg kan anbefale Knossos i Fredrikstad, men det er jo ikke akkurat Oslo. Ser ut som det var en som het AristOslo i Mathallen, Vulkan, men som dessverre har stoppet.. Anonymkode: c3992...d6f
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #7 Skrevet 17. august 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Jeg leste en sak i Aftenposten for en god stund siden der dette ble tatt opp. Den greske bølgen er definitivt over i Oslo. Det er ingen greske restauranter igjen, og sant å si har det vel aldri vært noen gode, greske restauranter i Oslo, eller Norge for den slags skyld, Gresk mat er best i Hellas. Anonymkode: 37393...fd2 Jo jo og italiensk mat er best i Italia...😏 Anonymkode: c3992...d6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå