AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #1 Skrevet 16. august 2023 Hva skal barnet ha på seg første skoledag? Er det vanlig å pynte seg litt? Anonymkode: a5b95...689
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #2 Skrevet 16. august 2023 Bittelitt pynting er vel vanlig, men ville ikke stivpyntet ungen. Her er det ganske vanlig med helt vanlig dongeribukse og genser/topp. Husk at det ofte er litt lek og diverse. Anonymkode: 7315d...a66 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #3 Skrevet 16. august 2023 Hvis været er pent er det vanlig å ha på seg sommerkjole /pen shorts. Noen steder jeg har jobbet får alle førsteklassingene egen t-skjorte, da har alle på seg denne, og skjørt/shorts/bukse til. Litt pyntet er de, som en sommerbarnebursdag. Min førsteklassing har en piquet-tskjorte og pen shorts, men skal sørge for at vi har en ren ok bukse klar, for det er ikke meldt så varmt vær her.. Anonymkode: aa86e...350 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #4 Skrevet 16. august 2023 Helt individuelt tror jeg.. Mange av jentene hadde kjole og var veldig pyntet, og noen av guttene gikk med skjorte og penbukse… Min gikk med en ny joggedress han hadde fått😅 Han elsket den! (Kostet 1100😲) Bestefar betalte den, jeg hadde ikke betalt det.. Og jeg har råd til å kjøpe den, men jeg kjenner min sønn😂 Mitt inntrykk er at generellt så blir barna kledd ‘’som de er’’… Eller, vil de pynte seg skikkelig, gutt eller jente, så får de det, og de som ikke vil, gjør det ikke.. Har 3 stk i skolen, og faktisk aldri opplevd at det har vært ett tema🤷♀️ Så lenge klærene er ‘’hele og rene’’, så tenker jeg alt er lov❤️ Anonymkode: fa200...06b
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #5 Skrevet 16. august 2023 Nytt tøy til flstr skoledag, er en fin skikk. Førsteintrykk er altid viktigst. Så barna har alltid fått nytt tøy til da Anonymkode: 31e11...8f4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #6 Skrevet 16. august 2023 Takk for svar så langt. Skriv gjerne litt mer konkret om hva akkurat ditt barn skal ha på seg 😊 Anonymkode: a5b95...689
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #7 Skrevet 16. august 2023 Han har fått velge nye klær, men de er ikke pynta. Ene er shorts og t-skjorte med favorittmotivet på, det andre er en hummel joggedress 🙂 Anonymkode: c9c74...403
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #8 Skrevet 16. august 2023 Vanlige klær, men helt nye. Sparer på dem til første skoledag😅 samme hvert år, ikke bare førsteklasse. Anonymkode: 3b359...ca9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå