AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #1 Del Skrevet 16. august 2023 Det er glatt og alt sklir ut eller motsatt effekt: det blir fett. Noen med samme problem? Anonymkode: 8d388...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #2 Del Skrevet 16. august 2023 Ja! Har ingen tips, men jeg følger denne tråden 😅 Anonymkode: 797a4...18d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #3 Del Skrevet 16. august 2023 Vanskelig å si når jeg ikke vet noe om hva du bruker av produkter. Har du prøvd saltvannsspray? Anonymkode: f3ffe...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #4 Del Skrevet 16. august 2023 Hva gjør du for å få volum? Børster du håret vekk fra røttene? Helst når det er vått? Jeg merker stor forskjell på når jeg børster håret vekk fra hodebunnen, i stedet for den klassiske stå helt oppreist og børste håret nedover. Anonymkode: 3c34f...c62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #5 Del Skrevet 16. august 2023 Jeg har prøvd alt ja. Men det blir ingen dreis på håret. 😔 saltvannspray gjør det fett, samme med tørrshampoo. Klapper sammen med en gang og. Anonymkode: 8d388...5bb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #6 Del Skrevet 16. august 2023 Jeg har samme problem. Min løsning er å ha det i bob til rett under kjeven, og føner det med hodet opp/ned og danderer (les tvinger i fasong) med rundbørste. Er hpret lengre, blir det for platt og tungt. Da kommer det ikke luft i hodebunnen, og jeg må vaske håret oftere enn en gang om dagen. Nå holder det med hver morgen. Sist jeg hadde langt hår, brukte jeg masse saltvannsspray, og det gikk sånn tåelig, men absolutt ikke en god løsning. Anonymkode: 73a10...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #7 Del Skrevet 16. august 2023 Har sånn hår. Og bruker rød loreal shampo og balsam. Funker veldig bra. Prøver litt annet innimellom. Men finner ikke noe som fungerer bedre. Av og til en liten hårkur. Anonymkode: 73f3f...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #8 Del Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hva gjør du for å få volum? Børster du håret vekk fra røttene? Helst når det er vått? Jeg merker stor forskjell på når jeg børster håret vekk fra hodebunnen, i stedet for den klassiske stå helt oppreist og børste håret nedover. Anonymkode: 3c34f...c62 Håret skal ikke børstes når det er vått. Anonymkode: d401b...010 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #9 Del Skrevet 17. august 2023 Jeg striper håret. Da får jeg litt mer hold i håret. Men kan ikke ha langt hår, siden det blir slitt av stripingen. Så da blir det en bob eller lob. Anonymkode: e5eed...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #10 Del Skrevet 17. august 2023 Mitt blir sånn hvis det er for langt, for da blir det så tungt og drar nedover. Anonymkode: 5a581...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #11 Del Skrevet 17. august 2023 Har skulderlangt hår (lengre blir bare tungt og flatt). Jeg har tynt og lite volum (har alltid hatt det, typisk nordisk). Jeg vet det sliter på håret så jeg vet ikke helt om jeg anbefaler det men det funker som bare det på mitt hår. I vått hår tar jeg hårmouse i, jeg bruker bare den billige Catzy sin. Føner det med børste og grer det etterpå, som natt og dag med tanke på volum og inntrykket av fyldigere hår. Anonymkode: d850f...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #12 Del Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Håret skal ikke børstes når det er vått. Anonymkode: d401b...010 Jo. Har man bølger/krøller, skal det faktisk bare børstes når det er vått. Anonymkode: 3c34f...c62 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #13 Del Skrevet 17. august 2023 Jeg tok en 'Korean Root Perm' da jeg reiste i Asia i sommer, og det har vært helt fantastisk på mitt flate, rette hår. Men vet ikke om dette er tilgjengelig i Oslo, men noe å vurdere dersom du reiser en gang. Anonymkode: 9dd94...595 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #14 Del Skrevet 17. august 2023 Tro det eller ei, men håret mitt blir voluminøst og flott av denne. https://www.blivakker.no/product/3215811?utm_campaign=pmax_all_products&gclid=CjwKCAjwivemBhBhEiwAJxNWN1O7O6KnErkeoPaYT6nFkUsijwolB04TWAsUt8LljrdLfLbKHlzEHhoCJOUQAvD_BwE Funker kanskje ikke på alle, men den er billig og fås på matbutikker også, så det er ikke det helt store tapet hvis det ikke funker på ditt hår. Anonymkode: 845ca...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #15 Del Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jo. Har man bølger/krøller, skal det faktisk bare børstes når det er vått. Anonymkode: 3c34f...c62 Ok….. Anonymkode: d401b...010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #16 Del Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok….. Anonymkode: d401b...010 Det er sant. Vi med krøller og bølger kan ikke gre håret når det er tørt, da ser vi ut som Ronja Røverdatter på en dårlig hårdag. Om det skal gres, så må det gres når det er vått. Anonymkode: 3a8ba...da9 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #17 Del Skrevet 18. august 2023 Jeg har samme type hår. Det et jo, som du skriver, veldig typisk for oss med nordisk tynt hår. Det funker greit å føne det opp ned med hårskum, men det finnes mange ulike hårskum og ikke alle er like bra. Og så ikke bruke for mye annet guffe i håret som tynger det ned. Det har jeg gjort for mye av. Det som holdt aller best var en veldig tjukk kornete paste som het Ruffle Up fra Redken, men finnes ikke lenger. 🙁 Hadde også rotpermanent på 90-tallet. Var supert med en gang, men det vokser ut og sliter på håret. Anonymkode: a875d...f2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 18. august 2023 #18 Del Skrevet 18. august 2023 Jeg vasker det hver morgen, har i saltspray og føner håret opp ned. Og en kort klipp (ca til haken for min del). Eneste som funker. Dessverre bruker jeg sykkelhjelm så volumet trykkes ut på vei til jobb 😆 sykt irriterende! Men på sykkelfrie dager ser håret greit ut. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #19 Del Skrevet 18. august 2023 Albbas skrev (1 time siden): Jeg vasker det hver morgen, har i saltspray og føner håret opp ned. Og en kort klipp (ca til haken for min del). Eneste som funker. Dessverre bruker jeg sykkelhjelm så volumet trykkes ut på vei til jobb 😆 sykt irriterende! Men på sykkelfrie dager ser håret greit ut. 😂 Det er hovedgrunnen til at jeg ikke sykler til jobb, men det kan jeg jo ikke si uten å være anonym. 😂 Anonymkode: a875d...f2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #20 Del Skrevet 18. august 2023 Jeg har kronisk flatt, glatt og tynt hår, og det eneste som fungerer på meg og gir meg merkbart mer volum er: The every volumizing infusjon som du tilsetter i sjampoen når du vasker håret: https://the-every.com/en/product/volume-infusion-en/?wmc-currency=EUR&smoothly-language=en O-way volumizing root spray i hårrøttene før man føner: https://www.blush.no/product/oway-volumizing-root-spray-97436?gclid=Cj0KCQjwrfymBhCTARIsADXTabkUOsIAl8KWKXDcg4ls_iOxkRHqo8_yg5DNzJvbjQTP0OcLzHGRP6AaAtsAEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Denne tørrshampooen gir mye volum (finnes også for mørkt hår). https://the-every.com/en/product/volumizing-dry-shampoo-blonde-en/ Jeg er helt avhengig av disse produktene, uten de så får jeg helt paddeflatt hår som klistrer seg inntil hodebunnen! Anonymkode: c6bac...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå