Gå til innhold

Mulig å "resette" Tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså så alle man har sveipet til venstre dukker opp igjen? 

Tviler altså, men regner med ekspertene her vet om og i så fall hvordan :)

<3 

Anonymkode: 11ef3...832

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De dukker opp igjen om en liten stund. Bare stay tuned. 

Hvis man har hatt en match som man har slettet er de borte for alltid. Da må du lage deg ny profil. 

Anonymkode: 8f324...583

Skrevet

Min erfaring er at bare noen få dukker opp igjen på nytt. Tror du bare må slette profilen din og lage en ny.

Men det burde ha vært en "kanskje-kategori", der man kunne hente fram igjen sånne man har lagt på vent.

Er så dumt når man sveiper venstre fordi man allerede har mange lovende, og så viser det seg at det ikke blir noe av dem likevel.

Anonymkode: 8bdfd...8b7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvis man har hatt en match som man har slettet er de borte for alltid. Da må du lage deg ny profil. 

Det er greit, de har jeg ikke behov for å se igjen :)

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Min erfaring er at bare noen få dukker opp igjen på nytt. Tror du bare må slette profilen din og lage en ny.

Men det burde ha vært en "kanskje-kategori", der man kunne hente fram igjen sånne man har lagt på vent.

Er så dumt når man sveiper venstre fordi man allerede har mange lovende, og så viser det seg at det ikke blir noe av dem likevel.

Men er det mulig å slette profilen og lage en ny? Er det bare å slette konto, legge inn en ny e-post-adresse og kjøre på? 

-TS

Skrevet

etter det jeg har lest: etter du har blitt shadowbanned eller lignende må du kjøpe nytt sim-kort og lage ny konto osv. Men den kan også bli sletta p.g.a. ansiktsgjenkjenning

Anonymkode: 1f204...94d

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det er greit, de har jeg ikke behov for å se igjen :)

Men er det mulig å slette profilen og lage en ny? Er det bare å slette konto, legge inn en ny e-post-adresse og kjøre på? 

-TS

Ja, jeg slettet både kontoen og appen fordi jeg trodde jeg hadde funnet den rette. Der tok jeg feil, så jeg har lastet ned appen og laget ny profil. Funker helt fint.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tull.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tull.

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

etter det jeg har lest: etter du har blitt shadowbanned eller lignende må du kjøpe nytt sim-kort og lage ny konto osv. Men den kan også bli sletta p.g.a. ansiktsgjenkjenning

Skulle sitere denne da jeg skrev tull.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Skulle sitere denne da jeg skrev tull.

Du må nesten utdype her

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er ikke shadowbanned, hadde bare en litt trasig periode der jeg sveipa venstre på absolutt alle og nå angrer jeg 😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg slettet både kontoen og appen fordi jeg trodde jeg hadde funnet den rette. Der tok jeg feil, så jeg har lastet ned appen og laget ny profil. Funker helt fint.

Takk!

-TS

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at de dukker opp på ny. Det er flere jeg har vært usikker på og som har dukket opp på nytt flere ganger. Jeg har ikke statistikk over om alle dukker på nytt eller ikke, men de jeg har vært usikker på husker jeg igjen. 

Men jeg er mann, så antall i kortstokken er nok mindre enn om du er kvinne. Så det kan ta lenger tid før de dukker opp igjen. 

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er ikke shadowbanned, hadde bare en litt trasig periode der jeg sveipa venstre på absolutt alle og nå angrer jeg 😄

Okei, men det nettopp sånne ting som gjør at man blir shadowbanned

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Okei, men det nettopp sånne ting som gjør at man blir shadowbanned

Å være selektiv? Jeg har jo også sveipet til høyre på noen få. 

• 4 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.8.2023 den 14.30):

Hva betyr det?

Anonymkode: 93bdb...777

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.8.2023 den 13.45):

Stemmer ikke. Jeg sletta en match, han dukka opp igjen men tok kanskje ett år..

Anonymkode: 9ee8d...e3a

Skrevet

Du må deaktivere kontoen i 30 dager. Da må de ifølge loven slette dataene dine . Så kan du lage samme kontoen ifjen. Men hvis dette gjøres ofte kan du bli banned 

Anonymkode: 6d363...7b3

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.8.2023 den 14.30):

Blir man shadowbanned av å være selektiv??

Anonymkode: b8a76...d10

Skrevet

På et lite sted er det lett å merke at så godt som alle venstresveip dukker opp igjen etter en uke.

Shadowbanning-historier tror jeg for det meste er konspirasjonsteorier, men du *vil* bli foreslått sjeldnere for andre hvis du høyresveiper på absolutt alt og alle.

Anonymkode: 33779...751

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...