AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #1 Skrevet 16. august 2023 Jeg har fått metformin for å få mer stabilt blodsukker, en heldig bivirkning for meg som er noen kilo overvektig er vektnedgang. Vanlig slanking med kalorier og mosjon fungerer dessverre svært dårlig for meg da jeg har andre diagnoser som hindrer forbrenning og gjør fysisk mosjon umulig. Jeg skal altså fortsette med et lavt kaloriunderskudd som jeg alltid har gjort, og håper at metformin kan sette i gang metabolisme. har noen erfaring med metformin? Hvor raskt virker den? Har det effekt i det hele tatt? Vil velten stabilisere seg på et punkt? Anonymkode: 06d49...7b9
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #2 Skrevet 16. august 2023 Jeg fikk det i forbindelse med slanking, men hjalp ingenting for meg. Gått over på Mysimba nå og venter noen uke før jeg får riktig mengde (opptrapping) Anonymkode: 5f161...332 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #3 Skrevet 16. august 2023 Har gått på Metformin i mange år men på meg hadde den absolutt ingen effekt på vekta. Jeg fikk heller aldri noen plager med magen (uvel osv) som mange blir i oppstarten. Anonymkode: 80228...1ec
Gjest 3 er nok Skrevet 16. august 2023 #4 Skrevet 16. august 2023 (endret) 1 Endret 16. august 2023 av 3 er nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå