Gå til innhold

Hvem tror dere på, Johnny Depp, eller Amber Heard? Nettopp sett en dokumentar om rettsaken.

Miss.Hol

Anbefalte innlegg

shinito skrev (2 minutter siden):

Han gikk ikke mot henne i det hele tatt. Han slo i et kjøkkenskap. Og han hadde grunn til å være sint. Selv da han oppdaget at hun filmet så gikk han bare vekk. AH derimot var den som gikk etter og kranglet og slo. Det her er ikke adferden til en voldelig mann. 

Har du hørt lydopptakene? Det er ufattelig hva han har tålt å høre på. Men han fikk jo ikke lov til å dra noen steder heller. 

Videoen ble for øvrig klippet i og plassert i media av AH. 

Omvendt er selvsagt relevant. Når et menneske mishandler partneren sin som hun har gjort, manipulerer med media og skal bruke det hele til egen vinning, og bløffe seg til å være talsperson for voldsutsatte, da er det på sin plass at hun blir avslørt. 

Han ødela et kjøkkenskap, og måten han herjet på, håper jeg ikke er vanlig oppførsel hjemme hos folk. Årsaken til at han var sint er ikke relevant. det er ikke akseptabel oppførsel. Det at han endret adferd da han oppdaget at han ble filmet, er jo ikke fordelaktig for ham.

Igjen – saken er ikke om han ble utsatt for vold, men om hun ble det. Det er relevant for å forstå at det er to sider av saken, og jeg tror ikke A er uskyldig eller feilfri, men jeg mener at forholdet var voldelig.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helene1982 skrev (6 minutter siden):

Han ødela et kjøkkenskap, og måten han herjet på, håper jeg ikke er vanlig oppførsel hjemme hos folk. Årsaken til at han var sint er ikke relevant. det er ikke akseptabel oppførsel. Det at han endret adferd da han oppdaget at han ble filmet, er jo ikke fordelaktig for ham.

Igjen – saken er ikke om han ble utsatt for vold, men om hun ble det. Det er relevant for å forstå at det er to sider av saken, og jeg tror ikke A er uskyldig eller feilfri, men jeg mener at forholdet var voldelig.

Da har vi ulikt syn på det. Saken er at JD ble utsatt for vold. AH ble ikke det. Hun gjorde hva hun kunne for å ødelegge livet hans, men slapp ikke unna med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shinito skrev (5 minutter siden):

Da har vi ulikt syn på det. Saken er at JD ble utsatt for vold. AH ble ikke det. Hun gjorde hva hun kunne for å ødelegge livet hans, men slapp ikke unna med det. 

Det vet vi ikke. Selv om det ikke foreligger bevis i form av videoopptak, så vet verken du eller jeg om Amber Heard ble utsatt for vold. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shinito skrev (5 minutter siden):

Hun skrev en artikkel uten å nevne  navnet hans om partnervold. Jeg mener at hun kan bevise partnervold. Det kan han også, men det var ikke det rettsaken handlet om.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (Akkurat nå):

Det vet vi ikke. Selv om det ikke foreligger bevis i form av videoopptak, så vet verken du eller jeg om Amber Heard ble utsatt for vold. 

AH gjorde sitt ytterste for å lage bevis. Hadde hun hatt noe som helst så hadde det vært i media. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (3 minutter siden):

Hun skrev en artikkel uten å nevne  navnet hans om partnervold. Jeg mener at hun kan bevise partnervold. Det kan han også, men det var ikke det rettsaken handlet om.

Hadde hun hatt noe som helst å vise til, så hadde hun gjort det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

shinito skrev (Akkurat nå):

AH gjorde sitt ytterste for å lage bevis. Hadde hun hatt noe som helst så hadde det vært i media. 

JD var vel ikke akkurat en engel han heller. Voldsomme utbrudd som gikk utover inventar.  Mye stygge karakteristikker om henne. I sms til andre. Nei, jeg tenker de var like "gode" begge to.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss.Hol skrev (På 16.8.2023 den 12.48):

Jeg fulgte jo litt med når rettsaken gikk, men det var greit å se det som en dokumentar. 

Jeg kjenner jeg er litt delt, men jeg kan ikke hjelpe for at jeg nok velger å tro på JD. Jeg tviler på at han er mors beste barn, bare for å si det, og han er nok ingen enkel person å leve med.

Ang AH så "føler" jeg at det var endel spill fra hennes side🤷‍♀️, samtidig så er jo det fælt om det ikke stemmer. Men som en som selv har blitt utsatt for både psykisk, materiell vold og fysisk vold og overgrep, så klarte jeg ikke å kjenne meg igjen i henne.. Og det er mange kvinner rundt om i verden som sier det samme. 

Om hun har faket og lyvd om dette, så har hun potensielt ødelagt for mange andre, reelle ofre.

Om det som har kommet frem er riktig, så er det jo JD som er utsatt for (mest) vold, av forskjellig karakter. Og da er han/bør han være, et... finner ikke riktig ord, men en som står frem som mann, og er åpen om at også menn kan leve i slike forhold, det sies jo at det er store mørketall. Samtidig begynner det å bli mer "aksept" for at menn kan oppleve nøyaktig det samme som mange kvinner. Det er feks flere menn som oppsøker krisesentrene, og det er kommet egne krisesentre for menn. Liten avsporing, men dette er noe som engasjerer🙈😅

Spørsmålet var egentlig om hvem dere tror på, og hva dere evt tenker om denne saken😄

Dokumentarene er misvisende. Bedre å se rettsaken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shinito skrev (Akkurat nå):

Hadde hun hatt noe som helst å vise til, så hadde hun gjort det. 

Hun la jo frem både video fra kjøkkenepisoden, flyepisoden og J har innrømmet at han har vært verbalt voldelig. Vold i hjemmet er vanligvis ikke dokumentert i det hele tatt før det  går virkelig ille. de fleste som blir utsatt for vold i hjemmet har ikke masse bevis.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shinito skrev (43 minutter siden):

Han gikk ikke mot henne i det hele tatt. Han slo i et kjøkkenskap. Og han hadde grunn til å være sint. Selv da han oppdaget at hun filmet så gikk han bare vekk. AH derimot var den som gikk etter og kranglet og slo. Det her er ikke adferden til en voldelig mann. 

Har du hørt lydopptakene? Det er ufattelig hva han har tålt å høre på. Men han fikk jo ikke lov til å dra noen steder heller. 

Videoen ble for øvrig klippet i og plassert i media av AH. 

Omvendt er selvsagt relevant. Når et menneske mishandler partneren sin som hun har gjort, manipulerer med media og skal bruke det hele til egen vinning, og bløffe seg til å være talsperson for voldsutsatte, da er det på sin plass at hun blir avslørt. 

Signere denne så de grader!!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (På 19.9.2023 den 23.01):

Vi vet hun løy om å bli utsatt for vold. Det mener ihvertfall jeg. Og det er utrolig grovt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannheten er vel at ingen andre enn de to vet hva som har foregått, det er for oss utenforstående påstand mot påstand. Og det er lett å tro på en kjendis man i utgangspunktet liker godt. Med det sagt, synes jeg Depp virker mest troverdig av de to, av det jeg så i denne dokumentaren. Heards side hadde vel ikke funnet ett eneste vitne utenom Heards søster som støttet hennes historier om vold. Jeg vil tro noen flere hadde vært vitne volden dersom den var såpass utbredt som hun hevder. Jeg synes også hun fremstår som psykisk ustabil med den mimikken hun bruker. 🙈 Men selv om jeg tror på Depp, har jeg en uggen magefølelse på at hun KAN snakke sant og hvis det er tilfelle er det jo for jævlig at hun ikke har blitt trodd. Depp har vel også nok midler til å kjøpe vitner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Gjest vintersolverv
Helene1982 skrev (På 19.9.2023 den 22.36):

Han endret ikke oppførsel da han oppdaget at han ble filmet, han endret ikke tone heller. Her er hele opptaket, han truer ikke henne på noe tidspunkt. Og årsaken er relevant, bare dumt vi ikke vet. Det virker som om Amber forsøker å få han mer og mer opprørt over noe i alle fall. Det er ikke det livredde kvinner pleier å gjøre: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vintersolverv

Om man vil danne seg et bilde av deres interaksjon dem imellom så kan man høre på alle de lydopptakene de har tatt av samtalene sine, det ligger timesvis av dette på youtube. De gjorde disse opptakene for å bruke dem i terapi, så begge visste at de ble tatt opp. Her er et søk der de kommer opp: https://www.youtube.com/results?search_query=amber+heard+johnny+depp+conversations+taped

Her er de opptakene som ble spilt i rettssaken, tydelig hvem som er den konstante angriperen her. Fra 1:25 forsøker Johnny å forsvare hvorfor han går når de begynner å krangle, hvorfor han gjemmer seg på badet osv. Han sier det er ikke for å gjøre henne sint...han nevner at han gikk til minst to bad og fem soverom for å komme unna henne i Australia, og hun bekrefter at hun fulgte etter, og hever stemmen som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvem jeg tror mest på.

Men syns det hele ble vel litt mye.

Alle folk som plutselig startet en krig, er du for eller i mot.

Og alle som plutselig med god samvittighet kalte et menneske de ikke kjenner godt både for en ondskapsfull bitch, heks og det ene med det andre. Det var helt vanvittig! Det ble en heksejakt ut av dimensjoner. Og alle kastet seg på. Bare søk på disse trådene her inne. Det fikk frem det verste i folk, det er helt sikkert.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Miss.Hol skrev (På 16.8.2023 den 12.48):

Jeg fulgte jo litt med når rettsaken gikk, men det var greit å se det som en dokumentar. 

Jeg kjenner jeg er litt delt, men jeg kan ikke hjelpe for at jeg nok velger å tro på JD. Jeg tviler på at han er mors beste barn, bare for å si det, og han er nok ingen enkel person å leve med.

Ang AH så "føler" jeg at det var endel spill fra hennes side🤷‍♀️, samtidig så er jo det fælt om det ikke stemmer. Men som en som selv har blitt utsatt for både psykisk, materiell vold og fysisk vold og overgrep, så klarte jeg ikke å kjenne meg igjen i henne.. Og det er mange kvinner rundt om i verden som sier det samme. 

Om hun har faket og lyvd om dette, så har hun potensielt ødelagt for mange andre, reelle ofre.

Om det som har kommet frem er riktig, så er det jo JD som er utsatt for (mest) vold, av forskjellig karakter. Og da er han/bør han være, et... finner ikke riktig ord, men en som står frem som mann, og er åpen om at også menn kan leve i slike forhold, det sies jo at det er store mørketall. Samtidig begynner det å bli mer "aksept" for at menn kan oppleve nøyaktig det samme som mange kvinner. Det er feks flere menn som oppsøker krisesentrene, og det er kommet egne krisesentre for menn. Liten avsporing, men dette er noe som engasjerer🙈😅

Spørsmålet var egentlig om hvem dere tror på, og hva dere evt tenker om denne saken😄

De er 2 mennesker med sine DEMONER som var totalt toxic sammen.

Amber virker og ha flere diagnoser og en skikkelig bitch,tror hun overdriver mye og spiller et offer. Manipulerende kald kvinne

Johnny D er heller ikke helt normal. Skadet av all "fame",heftig rusmisbruk og har også sine diagnoser.

Så begges feil tenker jeg, dog Amber er nok den som lyver og er manipulerende. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fulgte med på rettssaken da den pågikk, og er på JD sin side. Ikke fordi AH ikke oppførte seg som et typisk offer (hva nå enn det betyr), men fordi hun fremsto som en løgnaktig narsissist. Hun kom merd hårreisende påstander uten å kunne backe dem opp med ordentlige bevis, og når JDs advokater backet opp hans påstander med bevis gikk hun rett i strupen på dem og beskyldte dem for å lyve og fabrikere bevis. Hun endret også en del på historiene sine og virket veldig kalkulert og manipulativ da hun vitnet. Måten hun konsekvent snudde seg mot juryen hver gang hun svarte på advokatenes spørsmål var helt merkelig å se på.
Det var noe "uncanny valley" over følelsesutbruddene hennes og hun fremsto som veldig lite interessert i å stå inne for noe av det hun sa og gjorde på opptakene som ble presentert. Et opptak der JD ønsker å gå inn til datteren, men AH trygler ham om å bli værende sammen med henne, prøvde hun i vitneboksen å snu til at han skulle inn i et annet hus for å ruse seg og at det var derfor hun ikke ville la ham gå.

JD er nok en håpløs rusmisbruker som tar dårlige valg og til tider er et mareritt å leve sammen med, men jeg ble overbevist om at det var AH som var overgriperen i forholdet. Mest psykisk, men tydeligvis også fysisk når hun ikke fikk det som hun ville.

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...