Gå til innhold

Hvem tror dere på, Johnny Depp, eller Amber Heard? Nettopp sett en dokumentar om rettsaken.

Miss.Hol

Anbefalte innlegg

Jeg fulgte jo litt med når rettsaken gikk, men det var greit å se det som en dokumentar. 

Jeg kjenner jeg er litt delt, men jeg kan ikke hjelpe for at jeg nok velger å tro på JD. Jeg tviler på at han er mors beste barn, bare for å si det, og han er nok ingen enkel person å leve med.

Ang AH så "føler" jeg at det var endel spill fra hennes side🤷‍♀️, samtidig så er jo det fælt om det ikke stemmer. Men som en som selv har blitt utsatt for både psykisk, materiell vold og fysisk vold og overgrep, så klarte jeg ikke å kjenne meg igjen i henne.. Og det er mange kvinner rundt om i verden som sier det samme. 

Om hun har faket og lyvd om dette, så har hun potensielt ødelagt for mange andre, reelle ofre.

Om det som har kommet frem er riktig, så er det jo JD som er utsatt for (mest) vold, av forskjellig karakter. Og da er han/bør han være, et... finner ikke riktig ord, men en som står frem som mann, og er åpen om at også menn kan leve i slike forhold, det sies jo at det er store mørketall. Samtidig begynner det å bli mer "aksept" for at menn kan oppleve nøyaktig det samme som mange kvinner. Det er feks flere menn som oppsøker krisesentrene, og det er kommet egne krisesentre for menn. Liten avsporing, men dette er noe som engasjerer🙈😅

Spørsmålet var egentlig om hvem dere tror på, og hva dere evt tenker om denne saken😄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo problemet til Amber Heard, hun passer ikke inn i stereotypien til hvordan folk ser for seg et offer.Derfor vil hun aldri bli trodd. Hun hadde aldri en sjanse til en rettferdig rettssak i mot selveste Johnny Dep! Føler folk glemmer grunnlaget for denne rettssaken. Amber hevdet offentlig at hun levde i et “abusive relationship”, jeg er ikke i tvil om at det stemmer, om hun har reagert rart er egentlig irrelevant. 

Endret av cattleya
  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gått helt i dybden (ble litt lei av mediedekningen), men av hva jeg har skjønt er det ingen av de som er helt uskyldige... men jeg liker ikke hvordan johnny depp-fans har typ mobbet henne og styrt hvordan media dekker saken. Folk elsker å ha en kvinne de kan hate med "god samvittighet" og alle har et forhold til Johnny Depp og filmene hans, så jeg tror det er mange ting som spiller inn her. Det har vel også vært en del rykter om Johnny Depp i mange år, pluss at han har datet underage jenter osv. Tror mer på henne!

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulempen til Amber at vi alle liker JD. Jeg mistenker at de begge har vært dårlige for hverandre og så har ting blitt sprengt ut av proposjoner.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at AH har spilt sitt livs rolle, ga alt som krevdes for å virke troverdig, men tapte. 
Depp har nok sine greier i livet, de var ikke bra for hverandre og hun er ikke bra for seg selv heller. 
Svært glad for at jeg ikke kjenner noen av dem, for de mangler grenser i livene sine. Jeg vil ha grenser i mitt. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror på JD. Han er gammel nå. Kate Moss avslørte også AH sine forsøkt på løgner. AH var ute etter penger, endte opp med å skylde penger.

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med på hele rettsaken da det var mye bedre enn Netflix, spesielt denne advokaten til AH. Jesus, selv om man klarer å ta advokat bevilgningen så kan man være en total idiot for det. JD er ikke en perfekt person men han er ikke ondskapfullt.  AH er derimot en syk, syk person. At hun har ei datter bekymrer meg veldig. 

Endret av Btw
  • Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor folk sier hun  "ikke oppfører seg som en som har  vært i ett voldelig forhold", hvilken oppførsel er det hun har som gir tvil tll dette?

. Tror forøvrig volden har gått begge veier og at dette var en usannsynlig dårlig match. JD har også sluppet unna denne saken litt for lett, da det var flere bevis på vold og ustabil oppførsel/ omfattende rusmisbruk.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg fulgte rettssaken slavisk og jeg trur 100% på Mr Depp.

At Depp har brukt narkotika, alkohol og Gud vet hva betviles ikke. Det er opptak både lyd og bilde for hvordan han kan oppføre seg. Ikke mors beste barn.

Amber er en falsk bitch som så sitt snitt til å tjene noen mill dollar på denne skilsmissen. I følge Amber startet dette FØR de giftet seg. Hadde jeg vært Amber så hadde jeg gått FØR bryllupet. Hadde ikke sett noe poeng i å gifte meg med en som misbruker meg. Derfor tenker jeg Amber lyver så det renner av henne.

Måten hun «gråt» på i retten er bare latterlig. Slettes ingen god skuespiller. Jeg fikk meg noen artige øyeblikk med å følge henne i vitneboksen. Så selvsikker som hun var dagen da dommen skulle leses opp 😳😂 Hun falt raskt ned fra pidestallen gitt 😂

Sorry, ingen sympati fra meg til Amber. Jeg tenker Depp kan være alllright i edru tilstand. Rus kan gjøre mye med folk, men jeg nekter å tru han endres til en fysisk mishandler. At han slenger meg kjeften til henne betviles ikke, men i en opphetet diskusjon så kan ordene løpe kjappere enn hjerne får omformulert setningene.

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw skrev (På 23.8.2023 den 19.43):

Har fulgt med på hele rettsaken da det var mye bedre enn Netflix, spesielt denne advokaten til AH. Jesus, selv om man klarer å ta advokat bevilgningen så kan man være en total idiot for det. JD er ikke en perfekt person men han er ikke ondskapfullt.  AH er derimot en syk, syk person. At hun har ei datter bekymrer meg veldig. 

Advokaten til AH var jo helt latterlig. Lo godt av henne flere ganger. Digget da hun hadde han duden fra TMZ i vitneboksen og mente han så sitt snitt til å havne på skjermen for å bli kjendis. Svaret hans var helt spot on 😂😂😂

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/17/2023 at 2:07 PM, Macro said:

Ulempen til Amber at vi alle liker JD. Jeg mistenker at de begge har vært dårlige for hverandre og så har ting blitt sprengt ut av proposjoner.

Det her tror jeg også. Noen mennesker er som gift for hverandre. Bland inn litt Hollywood-narsissime, alkohol og dop så blir det ei salig røre.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (19 minutter siden):

Advokaten til AH var jo helt latterlig. Lo godt av henne flere ganger. Digget da hun hadde han duden fra TMZ i vitneboksen og mente han så sitt snitt til å havne på skjermen for å bli kjendis. Svaret hans var helt spot on 😂😂😂

Hva svarte han?

(bare hvis du gidder, jeg har ikke fulgt med på rettsaken)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Macro skrev (På 17.8.2023 den 15.07):

Langt ifra. Tror de er like gærne begge to. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida skrev (1 time siden):

Hva svarte han?

(bare hvis du gidder, jeg har ikke fulgt med på rettsaken)

Han nei ang seg selv, men svarte at han lurte på det samme ang denne  advokaten. 

Noe ala ditto 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (1 time siden):

Han nei ang seg selv, men svarte at han lurte på det samme ang denne  advokaten. 

Noe ala ditto 😂

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fulgte hele rettssaken. Det er en grunn til at AH ble dømt, hun ble funnet skyldig i defamation (ærekrenkelse). Om det var noen som begikk partnervold var det henne. Både psykisk og fysisk. 

At hun omtalte seg selv som et offer er ikke kun en krenkelse mot JD, men også overfor de som virkelig er offer for partnervold.  

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mango skrev (På 28.8.2023 den 21.48):

Jeg skjønner ikke hvorfor folk sier hun  "ikke oppfører seg som en som har  vært i ett voldelig forhold", hvilken oppførsel er det hun har som gir tvil tll dette?

. Tror forøvrig volden har gått begge veier og at dette var en usannsynlig dårlig match. JD har også sluppet unna denne saken litt for lett, da det var flere bevis på vold og ustabil oppførsel/ omfattende rusmisbruk.

Nei.

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at  Amber Heard ikke tok på seg noe skyld , ikke tok noe ansvar for egne handlinger mtp på den fysiske og psykiske volden hun utsatte JD var ikke et sjakktrekk.

Hun nektet på alt, og der det ble lagt frem beviser på hennes misshandling  av JD så  var alt hun gjorde for og forsvare seg selv el og hindre at monstret JD kom frem.

En forferdelig strategi av advokatene hennes. Litt ydmykhet og om hun hadde tatt litt  ansvar for egen dritt oppførsel så ville det nok styrket troverdigheten hennes litt. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle folkene rundt Elon Musk sier følgende om AH i Musks nye biografi (Musk har forsvart henne en gang på Twitter)

“[Amber Heard] was just so toxic…a nightmare” 
— Kimbal Musk

“[Amber] didn’t have a goal or aim other than chaos. She thrives on destabilizing everything.” 
— Sam Teller

“I was maybe chaotic good, whereas Amber’s is probably chaotic evil.” 
— Grimes

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...