AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #1 Skrevet 16. august 2023 Hvordan vil du beskrive en sexy mann eller sexy kvinne sett igjennom dine øyne ?. Er det en mann eller kvinne som du føler tiltalende å ha sex med på grunn av utseende ? Eller er det ein mann eller kvinne som åpenbart gir utrykk for at de er kåte, og har eit stort sexbebov ? Sett igjennom mine øyne som mann er de fleste kvinner både pene, og tiltrekkende å se på, og sår tvil om det er noen samanheng mellom utseende / figuren , og hvor gode de er å ha sex med. Mitt første blikkfang i møte med en kvinne er ansiktet, hårfrisyre,og bekledning forteller mye om kroppspråket. Mange kvinner velger idag trange klær iden hensikt å åpenbart fremheve rumpen, lårene kjønnsorgan profilen, brystene, legger. Aldringsprosessen hos kvinner skjer ofte fortere hos kvinner en hos menn dersom de ikkje tar vare på kroppen. Menn får kulemage grått hår, og skjeggvekst, og de fleste menn mister håret tidlleg. Anonymkode: 1247c...939
Blåjojo Skrevet 17. august 2023 #2 Skrevet 17. august 2023 For meg er en mann sexy når han har selvtillit, humor, viser omsorg og begjær. Utseende spiller veldig liten rolle i forhold til mitt tenningsmønster. Men har noen "bokser" som må være krysset av. Men det går mer på mine preferanser enn de typiske med høyde, vekt og penisstørrelse. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #3 Skrevet 17. august 2023 Stor rumpe på dama som virkelig kan fjerte. Små pupper, slik at kroppen blir litt pæreformet. Anonymkode: 13073...b76
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #4 Skrevet 17. august 2023 Menn er mer visuelle av seg, så jeg kan synes at damer jeg ikke kjenner er sexy bare basert på hvordan de ser ut og hvordan de kler seg. For eksempel synes jeg det er veldig lekkert med korte skjørt eller lignende, slik at lårene viser. Er mer ben-mann enn puppe-mann vil jeg tro Er også svak for et pent ansikt, og tror jeg liker mørkhårede bedre enn blonde. Høyde har ikke noe å si. Liker ikke tannpirkere (som de sa i Sopranos), men heller ikke når hun blir for 'drøy'. Kort og godt normal/sunn vekt med litt former, så hennes feminine trekk kommer fram. Men dette er jo bare fysiske greier. Blir mye mer tiltrukket av damer jeg kjenner personligheten til. At hun er snill og 'god', tenker og bryr seg om andre, er intelligent og fornuftig, hyggelig å prate med. Mange verdier av den typen er det jeg ser etter. Anonymkode: 796e9...974 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #5 Skrevet 17. august 2023 Hvis jeg bare skal gå etter utseende tenner jeg på maskuline menn med skjegg, brede skuldre og kraftige never. Litt polstret med fett i tillegg til muskler og gjerne med hår på bryst og mage. Men så er det mye som spiller inn av personlighet også. Liker en trygg mann som har selvtillit, men samtidig er ydmyk. Sjarm og humor er viktig. Anonymkode: e8a85...64e 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #6 Skrevet 18. august 2023 Sexy mann = Bradley Cooper Sexy kvinne = Margot Robbie Anonymkode: 5caa2...43e
Mardina Skrevet 18. august 2023 #7 Skrevet 18. august 2023 Jeg liker: - menn med mye kroppshår, jo mer- jo bedre 😍 Spesielt på armer, beina og brystkassen... -litt mage og litt fyldig rumpe 😍 - må ha selvironi og humor - må like dyr 😊 ........ men de to første punktene er nok det jeg først og fremst ser etter 😍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå