AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #1 Skrevet 16. august 2023 Er i et forhold på fjerde året med min drømmemann. Men, jeg er fremdeles veldig forelska. Vi bor ikke sammen, så er sikkert delvis derfor at forelskelsen fremdeles er sterk. Når vi er sammen, føler jeg et behov for å ha fysisk kontakt så mye som mulig. Holde hender så mye det går an, masse klemmer og omfavnelser, kyss - både små og store, ofte. Mye sex, ligge naken inntil hverandre og jeg stryker hånden over brystkassen hans, kysser han på halsen, kinnet, brystkassen, overarmen, panna. Blir så lykkelig at å kjenne han sånn. Det jeg lurer på er om det er noe galt med meg, haha. Vil ikke væe for needy, og han klager ikke, men iblant tuller han med at vi kysser for alt mulig. Er det flere som liker så mye fysisk kontakt, og er så forelska etter fire år? Kan det normalisere seg, selv om vi ikkke skal flytte sammen på 3-4 års tid? Anonymkode: 29243...f50 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #2 Skrevet 16. august 2023 Vi er begge veldig kosete og nesten mer etter 4 år ilag. Anonymkode: 2e0b7...b27 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #3 Skrevet 16. august 2023 Er ikke det bare herlig da?? Nyt det, det er ikke alle forunt! ❤️ Jeg er I et forhold på femte året og vi er, heldigvis, fremdeles veldig kjærlige ❤️ Anonymkode: a8b77...178
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #4 Skrevet 16. august 2023 Her er vi begge sånn, selv etter 15 år sammen. Nyt det og kjenn på hvor heldig du er! Anonymkode: 2e81c...741 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #5 Skrevet 16. august 2023 Mest sannsynlig fordi dere ikke bor sammen. Jeg og kjæresten er også stormforelsket og er klint inntil hverandre hele tiden når vi først møtes, tror nok det blir noe annerledes når vi flytter sammen Anonymkode: 229e8...24c
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #6 Skrevet 16. august 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Vil ikke væe for needy, og han klager ikke, men iblant tuller han med at vi kysser for alt mulig. Anonymkode: 29243...f50 Sånne ord som needy, er med på å skape usikkerhet i de mest fantastiske forhold Anonymkode: 8a245...51b 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #7 Skrevet 16. august 2023 Så herlig å lese 🥰 jeg og kjæresten har det sånn,men vi har vært sammen i 3 mnd 😅🤪 Håper vi fortsetter med denne intimiteten og nærheten. Oppramsingen din kunne like greit vært skrevet av meg 😅 Anonymkode: 0429a...59f 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #8 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er i et forhold på fjerde året med min drømmemann. Men, jeg er fremdeles veldig forelska. Vi bor ikke sammen, så er sikkert delvis derfor at forelskelsen fremdeles er sterk. Når vi er sammen, føler jeg et behov for å ha fysisk kontakt så mye som mulig. Holde hender så mye det går an, masse klemmer og omfavnelser, kyss - både små og store, ofte. Mye sex, ligge naken inntil hverandre og jeg stryker hånden over brystkassen hans, kysser han på halsen, kinnet, brystkassen, overarmen, panna. Blir så lykkelig at å kjenne han sånn. Det jeg lurer på er om det er noe galt med meg, haha. Vil ikke væe for needy, og han klager ikke, men iblant tuller han med at vi kysser for alt mulig. Er det flere som liker så mye fysisk kontakt, og er så forelska etter fire år? Kan det normalisere seg, selv om vi ikkke skal flytte sammen på 3-4 års tid? Anonymkode: 29243...f50 Vendela, er det deg? Anonymkode: 6e940...b62
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #9 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vendela, er det deg? Anonymkode: 6e940...b62 Nei, hvorfor avspore slik? Anonymkode: 29243...f50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå