Gjest Adobyen Skrevet 16. august 2023 #1 Del Skrevet 16. august 2023 Jeg har forhåndsstemt i dag, hurra. Godt med alt som er gjort. Jeg hadde faktisk ikke tenkt på det ennå, men så fikk jeg øye på en plakat som sto i veikanten. Flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 16. august 2023 #2 Del Skrevet 16. august 2023 Ja. Deilig å slippe kø på valgdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enterprises Skrevet 16. august 2023 #3 Del Skrevet 16. august 2023 Den dagen politikerene når meg med sitt budskap skal jeg stemme. eneste grunnen til at jeg vet at man kan stemme er SMS som kom om at nå er din valgseddel blabla send til blabla. husker ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 16. august 2023 #4 Del Skrevet 16. august 2023 Jeg forhåndsstemmer hver gang ja. Skal det i år og, jeg har bare ikke funnet ut hvilket parti som er best valg for meg lokalt i kommunen enda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 16. august 2023 #5 Del Skrevet 16. august 2023 Jeg skal forhåndsstemme, for da risikerer jeg ikke at jeg blir avvist på valgdagen, slik jeg ble en gang. Avvisningen ble begrunnet med at det var krysset av for at jeg allerede hadde stemt, noe jeg ikke hadde. Det var ved en glipp krysset av ved mitt navn da en annen stemte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 16. august 2023 #6 Del Skrevet 16. august 2023 (endret) Nei, ikke ennå. Skal samle info først for å gjøre et informert valg. Men det blir ingen av de etablerte partiene - ut fra hvordan de har stemt og hva de har bestemt i kommunen de siste årene, så har vi ikke samme interesser. Jeg utelukker ikke blank stemme eller ingen stemme. Leser i VG nå at 80 stemmer skiller rødt og blått blokk i Oslo i en fersk måling. Jeg håper virkelig, virkelig for Oslo sin skyld at de vet sin egen beste og stemmer borgerlig. Nå må det være nok med pengesløsing og tull i 8 år. Endret 16. august 2023 av Drizzt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GP950mAh Skrevet 16. august 2023 #7 Del Skrevet 16. august 2023 Adobyen skrev (4 timer siden): Jeg har forhåndsstemt i dag, hurra. Godt med alt som er gjort. Jeg hadde faktisk ikke tenkt på det ennå, men så fikk jeg øye på en plakat som sto i veikanten. Flere? Stemmer på valgdagen. Synes det er litt fint å gjøre det da, og har ikke helt bestemt meg enda hva jeg skal stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 16. august 2023 #8 Del Skrevet 16. august 2023 Ikke ennå, men jeg kommer ikke til å være i Norge på valgdagen, så jeg vurderer sterkt å gjøre det. Alternativet er å la være å stemme, og i år må jeg innrømme at det også frister. Likevel tror jeg det blir til at jeg stemmer, men jeg vakler mellom to partier, så jeg vet ennå ikke hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukeDanes Skrevet 16. august 2023 #9 Del Skrevet 16. august 2023 Synes selv det er noe eget ved å stemme på valgdagen, men siden jeg ikke er sikker på hvordan mulighetene mine blir den dagen så kommer jeg nok trolig til å forhåndsstemme denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 16. august 2023 #10 Del Skrevet 16. august 2023 Jeg kommer til å stemme til uken for da er det åpent såpass lenge at jeg rekker det etter jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shy Guy Skrevet 17. august 2023 #11 Del Skrevet 17. august 2023 (endret) Ikke enda, men jeg kommer til å gjøre det. Vet hva jeg skal stemme, og gidder ikke følge med på at politikerne skal krangle, slenge dritt, og prate i timesvis uten et fnugg av reelt innhold. Endret 17. august 2023 av Shy Guy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 17. august 2023 #12 Del Skrevet 17. august 2023 Ikke enda, men skal gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 17. august 2023 #13 Del Skrevet 17. august 2023 Spennende partilederdebatt i kveld. Jeg synes Listhaug og Bollestad kom sterkest ut. Venstresiden samlet sett var ganske svak. Resten var midt på treet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 17. august 2023 #14 Del Skrevet 17. august 2023 Ikke enda. Klarer ikke bestemme meg. Kan ikke så mye om lokalpolitikk i kommunen jeg nettopp flyttet til. Men det blir venstresiden, i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå