Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er dumt men får ikkje lån og må samle gjeld. Hvor kan jeg finne lånehaier på gråmarkede? Noen anelser? 

Anonymkode: 5bc4a...876

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du forberedt på å måtte begå kriminalitet for å låne penger?.

De som som låner ut penger på denne måten forventer mer tilbake enn bare renter for å si det sånn, for ikke å snakke om hva som skjer hvis du ikke klarer å betale.

Anonymkode: 3daaf...b4c

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Vet det er dumt men får ikkje lån og må samle gjeld. Hvor kan jeg finne lånehaier på gråmarkede? Noen anelser? 

Nei, nå er det kanskje på tide å slutte å låne penger? 

Anonymkode: 28916...fff

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Tror det er vanskelig å komme seg ut av for mye lån ved å låne enda mer med enda høyere renter?

Luksusfellen er nok bedre for deg 🙂

Anonymkode: b7bcb...5b0

Skrevet

Skjønner du føler det er siste utvei, men det er det ikke. 

1) ring alle du er skyldig penger for, få utsettelser der du kan, få nedbetalingsplaner der du kan. 

2) følg budsjettet ditt. 

3) selg ting du eier,

4) få deg en ekstra jobb

5) om du ikke klarer å få en ekstra-jobb, gå å plukk blåbær i skogen som du selger, eller gå på småjobber på finn å gjør småting. eller hør med nærområdet om noen trenger gressklipping, luking, hundelufting, uansett hva for å få inn litt ekstra penger. 

Om det er normale kreditorer du har, så vil de være med på å finne en løsning når du ringer å legger fram at du har ikke pengene, så dere må komme til en løsning sammen. 

Anonymkode: b289f...f02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...