AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #1 Skrevet 16. august 2023 Jeg kan ikke flytte noen andre steder heller, for har ett barn med en som og er tilflytter med lite nettverk (men ikke vil flytte.) Jeg har alltid hatt sosial angst, men prøver så godt jeg kan å være åpen og hyggelig. Jeg er ikke en person som får god kontakt med de fleste, jeg prøver, men det er nok usikkerheten og prrsonligheten min. I tillegg til at jeg ikke er den mest interressante, og folk har nok med sine egne. Har aldri vært blant de kuleste, men midt på treet vil jeg si. Jeg har prøvd hey girl flere ganger, men det skal mye til å finne noen som man «klikker» med. Jeg har ett par venninner, og det er jeg veldig takknemlig for. Har hatt kjæreste og, men det funka ikke, og når går jeg mot singeltilværelsen igjen. Synes det er så flaut å nesten ikke ha noen. Gruer meg til jul osv, livredd for å bli sittende alene. Vet det er mange innlegg som dette. Men hvor er dere som vil ha venninner som ikke er de mest selvsikre, men samtidig positiv og gøy å finne på ting med? Anonymkode: 042ae...947
Ivy Skrevet 16. august 2023 #2 Skrevet 16. august 2023 Når en prøver å knytte nye vennskap/bekjentskaper så krever det like mye innsats og interesse fra begge parter. Man merker fort om interessen kanskje ikke vises og da kan det lett mistolkes som at man prøver å holde tilbake/ikke ønsker å dele så mye av seg selv. Er det kanskje noe som skjer med deg? Tviler ikke et sekund på at du oppriktig ønsker å finne noen du kommer godt overens med, men det oppleves kanskje ikke sånn av motparten? Pleier du å informere om at du har en mer introvert personlighet? Trenger ikke nevne usikkerhet. Det kan jo hjelpe de med å kanskje se det i et annet lys. Kan også hende at alt jeg skrev her er helt bak mål og jeg misforstod hele greia. In that case, ignore and move on. 😛
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #3 Skrevet 16. august 2023 Er litt i samme båt, men ikke bodd her like lenge som deg. Alle venner og familie bor langt unna. Jeg tenkte å melde meg inn i en forening hvor de holder på med en interesse jeg har. Da får jeg jo møtt noen som har noe til felles med meg. Har vært medlem av en lignende forening før, og det var veldig trivelig. Men så flyttet jeg. Jeg er også litt sjenert, har litt sære og nerdete interesser. Så "vanlige" folk har jeg ikke så mye til felles med, og jeg syns de samme folka er litt kjedelige. Jeg er i mammaperm nå, og har funnet meg en barselgruppe som er hyggelige og inkluderende.. Men de prater bare om overfladiske ting som bryllup, klær, hvor lite mannen bidrar hjemme og vognmerker. Jeg klarer liksom ikke bidra i sånne samtaler og ender opp med å bare sitte og lytte. Skyter jeg inn en kommentar, så passer den ikke inn, for jeg aner ikke hva de prater om. 😅 Men jeg håper jeg blir kjent med noen i den foreningen som jeg skal bli med i etterhvert.. Er det noe sånt der du bor? Anonymkode: df7ab...970
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #4 Skrevet 16. august 2023 Jeg tror jeg kanskje av og til er litt for på. Og med folk på jobb er jeg bare ikke interressant nok, jeg snakker ikke så mye der. Skulle helst bare hatt en god familie, da hadde jeg nøyd meg med de vennene jeg har. Men jeg er akkurat for gammel til å få flere barn, som jeg så gjerne ønsket. Og å finne en snill og rolig mann man kan ha det godt sammen med, det er tydeligvis ikke lett. Anonymkode: 042ae...947
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #5 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er litt i samme båt, men ikke bodd her like lenge som deg. Alle venner og familie bor langt unna. Jeg tenkte å melde meg inn i en forening hvor de holder på med en interesse jeg har. Da får jeg jo møtt noen som har noe til felles med meg. Har vært medlem av en lignende forening før, og det var veldig trivelig. Men så flyttet jeg. Jeg er også litt sjenert, har litt sære og nerdete interesser. Så "vanlige" folk har jeg ikke så mye til felles med, og jeg syns de samme folka er litt kjedelige. Jeg er i mammaperm nå, og har funnet meg en barselgruppe som er hyggelige og inkluderende.. Men de prater bare om overfladiske ting som bryllup, klær, hvor lite mannen bidrar hjemme og vognmerker. Jeg klarer liksom ikke bidra i sånne samtaler og ender opp med å bare sitte og lytte. Skyter jeg inn en kommentar, så passer den ikke inn, for jeg aner ikke hva de prater om. 😅 Men jeg håper jeg blir kjent med noen i den foreningen som jeg skal bli med i etterhvert.. Er det noe sånt der du bor? Anonymkode: df7ab...970 Mitt barn er 11 år, og foreldrene til barna på hans alder klarer jeg ikke æ finne tonen med. Skulle så ønske jeg hadde klart å lage min egen familie. Hadde jeg hatt to barn, hadde jeg nesten ikke trengt mann. Anonymkode: 042ae...947
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå