AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #21 Del Skrevet 16. august 2023 Min mor er en slik person som stresser seg noe voldsomt opp når det kommer besøk. Min bror og hans kone og nå tenåringsbarn bor på en annen kant av landet og kommer flere ganger i året på besøk. Da stresser hun fryktelig med å vaske huset, rer opp senger, handle inn osv. Hun er også opptatt av at de skal finne på hyggelige ting, spise god mat og greier mens de er på besøk, og hun skal styre med alt. Min bror og familien bidrar ikke med noe særlig mens de er der, men blir vartet opp. Etter besøket er hun utslitt i lange tider, hun har dårlig helse. Hadde sikkert vært bedre for henne om de bodde et annet sted mens de var på besøk. Anonymkode: 32092...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #22 Del Skrevet 16. august 2023 Jeg kan ikke vite om foreldrene mime forteller hele sannheten, men de har alltid sagt at de gleder seg til vi kommer, koser seg mens vi er der(og setter oss i sving med matlaging og vasking) og synes det er godt å få huset for seg selv når vi drar. den siste biten er vel forsterka etter at vi fikk barn, spesielt når jeg eller søsteren min kommer i en uke ++ uten mann, med barn, og det er begrensa hvor mye vi får hjulpet til med 🙈 Anonymkode: 9ce44...9f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå